غرق شدن یک تن در آبگیر

آفتاب نیوز:

سید جلال ملکی در مصاحبه با باراناخبر اظهار داشت: عصر روز گذشته ، جمعه 2 خرداد ، طی تماس تلفنی با آتش نشانان ، آدرس شهر حسن‌آباد فشافویه در بزرگراه قم اطلاع رسانی شد که در این حوادث غرق در حوضه آبریز و نیروی کمکی رخ داد. لازم است

وی ادامه داد: در همین رابطه یک تیم ویژه نجات و غواصان سازمان آتش نشانی تهران به مکانی در یکی از روستاهای اطراف به نام خانلاق اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: آتش نشانان تهران با همکاری آتش نشانان فشافویه به صحنه آمدند. افغان ها برای شنا وارد استخر شدند. چهار نفر توانستند از مخزن خارج شوند ، اما گفتند كه یكی از همراهان آنها در آب به دام افتاده است.

ملکی اظهار داشت: طبق گزارشات رسیده ، آتش نشانان عملیات را از دیروز تا حوالی صبح امروز ادامه می دهند ، اما به دلیل تاریکی مطلق ، این عملیات برای صبح امروز به تعویق می افتد. بعد از مدتی تلاش ، امروز بعدازظهر تیم جدید جسد این مرد جوان را در حدود 3 متر با آب فاصله می یابد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در پایان گفت: “ورود به آب های ناآشنا ، به ویژه آنهایی که برای آبیاری اراضی کشاورزی استفاده می شوند بسیار خطرناک است ، زیرا ممکن است لجنهایی در پایین این مخازن وجود داشته باشد.”

دکمه بازگشت به بالا