علمی و پزشکی

ظرفیت تولید واکسن کوو ایران برکت در بهار به ۳ میلیون می‌رسد

مدیر پروژه تولید “واکسن گاو ایران برکت” از پیشرفت مراحل نیمه صنعتی و صنعتی بزرگترین کارخانه واکسن کرونا به عنوان پیش بینی شده خبر داد.

به گزارش باراناخبر ، جلیلی در تشریح آخرین وضعیت آزمایش و تولید واکسن ایران برکت گفت: خدا را شکر و تلاش دانشمندان داروسازی در تمام مدت ، همه مراحل تولید صنعتی و نیمه صنعتی این واکسن مطابق با پیش بینی های قبلی و ما در این زمینه موفقیتهای چشمگیری داشته ایم “.

وی افزود: همانطور که به مردم وعده داده شده است ، در بهار امسال ظرفیت نیمه صنعتی تولید واکسن را به 3 میلیون دوز در ماه می رسانیم.

مدیر پروژه تولید واکسن ستاد اجرایی فرمان امام تأکید کرد: همزمان با این اقدامات چندین کار تحقیقاتی برای افزایش بهره وری و کارایی تولید واکسن انجام شده است که نتایج موفقیت آمیز را به همراه داشته است.

جلیلی در مورد آخرین وضعیت خط تولید واکسن صنعتی گفت: 100٪ ساخت و ساز ساختمان به اتمام رسیده ، 20 تا 30٪ تجهیزات این خط تولید نصب شده است ، 20٪ تجهیزات در حال نصب است ، و مابقی ، همانطور که قبلاً اعلام شده بود ، در تابستان آماده بهره برداری خواهد بود.

وی تاکید کرد: علاوه بر تولید 3 میلیون دوز واکسن در خط تولید نیمه صنعتی ، خط تولید صنعتی با ظرفیت 12 تا 15 میلیون دوز در ماه تا تابستان 1400 و محصولات این خط اراده به این ظرفیت اضافه می شود.

به گزارش روابط عمومی روابط اجرایی فرمان امام ، man man man projekt man man man man man man Far man man projekt Far man projekt Far man ax proj projekt man man B B B B B B B B پروژه پروژه Ne man man B B B در اواسط – برتر امسال

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا