عمومیکسب و کار برتر ایرانی

شیلنگ کولری چیست؟

شیلنگ کولر آبی چیست؟

یکی از مهم ترین محصولات تابستانی است که می تواند عملکرد سیستم های خنک کننده را تحت الشعاع قرار دهد و معمولا در مواد PVC تولید می شود. این سوال برای مشتریان و کسانی که قصد خرید این را دارند این است که چگونه می توانند یک مدل خوب از آن را در بازار تهیه کنند و تفاوت مدل های مختلف ساخت برندهای مختلف چیست؟ در این زمینه باید اشاره کنیم که شیلنگ های کولر آبی به طور کلی باید در برابر گرما و نور خورشید و همچنین تغییرات دمایی ثابت بسیار مقاوم باشند.

به همین ترتیب مقرون به صرفه بودن و ارزان بودن قیمت ی دستگاه پخش آب نیز موضوع مهمی است.برای خرید باید از دید وسیع تری استفاده کنید و مواد مختلف را با هم مقایسه کنید. شیلنگ PVC در حال حاضر در کاربردهای فشار کم استفاده می شود و عموماً سبک و مقرون به صرفه است.

What is a cooler hose

در نهایت وزن آنها بسیار سبک تر خواهد بود. در برخی از شهر های کشورمان دمای تابستان حتی به بالای 60 درجه سانتی گراد هم می رسد. این شیلنگ ها همچنین نقش مهمی در عملکرد و عملکرد کولر دارند.اگر کیفیت لازم را نداشته باشند، حتی می توانند در کمتر از یک روز بشکنند و با هزینه اضافی مجبور به تعویض شیلنگ شوید.

انواع شیلنگ کولر آبی

در بازار ایران امکان خرید شیلنگ کولر آبی انواع لاستیکی، پلی اتیلن و پی وی سی را خواهید داشت که هر سه از مشتقات نفتی بوده و باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند. به طور کلی دسته بندی تولید این محصول در بازار دو طیف را در نظر می گیرد و شرکت ها و کارخانه هایی که معمولاً شیلنگ های آب ریز را تولید می کنند از دو نوع ماده استفاده می کنند. هر چه برند معتبرتر باشد، استاندارد تولید بیشتری کسب می کند و منطقاً از هر نظر قابل اعتمادتر است و حتی می توان آن را در مقادیر زیاد خریداری کرد.


1-
شیلنگ کولر آبی پلی اتیلن

مدل های پلی اتیلن بسیار انعطاف پذیر و عموماً در برابر مواد شیمیایی و اکسیدها بسیار مقاوم هستند. همانطور که متوجه شده اید از پلی اتیلن ساخته شده اند، ماده ای که مقاومت خوبی در برابر دما و فشار دارد و از طرفی می توانید از آن در طیف وسیعی از کاربردها استفاده کنید.فوق العاده انعطاف پذیر، نرم و مقاوم در برابر خم شدن، حتی باربر است و می توان از آن در شبکه های مختلف کولر آبی استفاده کرد. از آنجایی که آب کولر گازی ممکن است حاوی آهک باشد، در انتخاب شیلنگ کولر آبی باید دقت زیادی کرد. در غیر این صورت، باید هر ماه شیلنگ را تعویض کنید یا حتی آن را کنترل کنید.

عموماً مواد پی وی سی در بازار داخلی محبوبیت بیشتری دارند و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. البته نوع پلی اتیلن را هم نمی توان مقصر دانست. با این حال، مقایسه بین این دو همیشه بر اساس قیمت است.


2-
شیلنگ کولر آبی پی وی سی

همانطور که اشاره کردیم مدل های پی وی سی یکی از بهترین و ارزان ترین مدل های موجود در بازار امروزی هستند و در طیف وسیعی از مصارف خانگی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. در واقع ما با گزینه ای با کیفیت بالاتر و مطمئناً مقرون به صرفه تر از شیلنگ های کولر لاستیکی روبرو هستیم. از این شیلنگ ها در کشاورزی، لوله کشی در فواصل کوتاه، باغبانی و غیره نیز استفاده می شود.

شیلنگ PVC برای کاربردهای کم فشار مانند هوا و آب استفاده می شود. این نوع شلنگ نسبت به لاستیک سبکتر و مقرون به صرفه تر است. علاوه بر این، ساختار ترکیبی آن حاوی روغن کمتری نسبت به سایر مواد پلیمری است. این نوع شیلنگ های PVC در بسیاری از کاربردهای صنعتی و خانگی جایگزین شیلنگ های لاستیکی قدیمی شده اند.

از طرفی بخش مهم دیگر استفاده از این شیلنگ به خصوص در ایران که بیشتر آب و هوای آن گرم و خشک با رطوبت عمومی کم است خواهد بود.یعنی به عنوان اتصالی به شریان های آب کولر آبی عمل می کند. هر گونه نشتی در این شیلنگ ها باعث کاهش 99 درصدی راندمان کولر می شود. شیلنگ های PVC باید دارای استانداردهای تولیدی وزارت صنعت و معدن باشد. در غیر این صورت ممکن است به هیچ وجه کیفیت مورد انتظار را نداشته باشد و در نهایت محصولی را به دست آورید که آنطور که انتظار دارید در برابر سرما، نور خورشید و گرما مقاوم نباشد.

بهترین شیلنگ کولر آبی چیست؟

توجه داشته باشید که علاوه بر بحث در مورد انواع شلنگ، موارد متعددی وجود دارد که هنگام خرید این محصول باید از آنها آگاه باشید. این شرکت درجات مختلفی از محصولات را به بازار عرضه می کند. هر شیلنگ ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد. در صورتی که شرکت ایرانی باشد باید مجوزهای لازم را از سازمان و وزارت صنعت و معدن اخذ کرده باشند که در صورت دریافت توسط کارخانه روی شلنگ استاندارد ایران و علائم ISO درج شود.

اگر شیلنگ کیفیت لازم را نداشته باشد، در نهایت در اثر قرار گرفتن در معرض نور خورشید یا گرما یا حتی آب سرد، ترک می خورد یا به تدریج پوسیده می شود. بنابراین بهتر است هر دو نوع شیلنگ کولر آبی پی وی سی و پلی اتیلن را از مراکز معتبر خریداری کنید و توجه داشته باشید که وزن هر محصول می تواند نقش زیادی در این موضوع داشته باشد.طیف وسیعی از ویژگی های دیگر، مانند خلوص مواد اولیه و چگالی نسبت به اندازه و وزن، می تواند به عنوان راهی برای اثبات اصالت یک محصول باشد.

اگر قصد خرید شلنگ کولر آبی را به صورت عمده دارید، مطمئن شوید که در بسته بندی و لیبل های شرکت برای شما ارسال شده و محصول دارای برچسب مشخصات باشد. بحث خرید لوله آب کولرهای معمولی تا حد زیادی به برچسب و برند آن بستگی دارد. با این حال، شرکت های معتبر معمولا قیمت های بالاتری را برای محصولات خود به دلیل حاشیه سود مرسوم در نظر می گیرند.

سایز شیلنگ چیلر

پمپ خنک کننده آب یکی از مهم ترین قطعات الکترونیکی دستگاه است که اگر نتواند دمای خاصی را در محدوده تعیین شده توسط کاربر تنظیم کند، عموماً پس از مدتی از کار می افتد. اگر می خواهید از این مشکل جلوگیری کنید، جریان آب باعث می شود کولر سریعتر خنک شود. هنگام انتخاب و خرید شیلنگ کولر بسیار مراقب باشید.

مهم ترین نکته در خرید شیلنگ کولر اندازه آن است. این اندازه معمولاً 6.5 میلی متر است. در واقع می توان گفت که محدوده استانداردی است که به کولر گازی شما اجازه می دهد تا به طور معمول کار کند و 99 درصد مشکلات و مشکلات تبرید کولر گازی را حل می کند، به خصوص زمانی که روی پشت بام قرار می گیرد.پمپ آب سرد اگرچه مدل های مختلفی دارد اما در تحلیل نهایی قطر خروجی لوله های آب آنها یکسان است در این صورت نیازی به انتخاب بزرگ یا کوچک نیست. از طرفی این قطر برای حمل آب در هر زاویه و ارتفاعی که بخواهید کولر را سوار کنید کافی است.

قیمت شیلنگ کولر آبی

البته زمانی که به دنبال خرید یک محصول هستید، یکی از مهم ترین عوامل انتخاب، قیمت است. قیمت شیلنگ کولر آبی به چند موضوع مهم بستگی دارد. اولین استدلال تولیدکنندگان شیلنگ چیلر این است که هر چه نام آن مشهورتر باشد، به دلیل کیفیت بالای مواد مصرفی، شیلنگ گرانتر خواهد بود. از طرفی نوع فروش شلنگ و خرید عمده یا جزئی نیز یک اصل مهم خواهد بود. به طور کلی، اگر فروشندگان به صورت عمده خرید کنند، هزینه ها را کاهش داده و حاشیه سود را محدود می کنند.

از طرفی کیفیت محصولات تولیدی کارخانه ها نیز متفاوت است. حتی ممکن است محصولات تولید شده توسط یک شرکت 1398 و 1401 متفاوت باشد. بنابراین این تفاوت قیمت را با توجه به کیفیت و سال تولید به همان محصول از همان برند و همان سازنده تعمیم می دهیم.از طرفی بسته به فروشگاهی که از آن خرید می کنید نیز مهم است. امروزه خرید آنلاین شیلنگ آب آشامیدنی نیز راه حلی است که به شما امکان خرید بدون توجه به زمان و مکان را می دهد. به این ترتیب قیمت تفاوت چندانی با روش خرید عمده ندارد. نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که هر چه فروشگاه شما معتبرتر و شناخته شده باشد، خرید شما مطمئن تر خواهد بود، حتی اگر در این زمینه تخصص نداشته باشید.

شیلنگ کولر آبی از کجا بخریم؟

این روزها وب سایت های زیادی وجود دارند که به شما امکان خرید آنلاین شیلنگ کولر آبی را می دهند. یکی از مهمترین کارهایی که یک فروشگاه انجام می دهد این است که از اصالت کالا برای شما اطمینان حاصل کند. از طرف دیگر، در مورد قیمت گذاری، می توانید محصولات را به صورت عمده یا کم به دلیل حاشیه سود کمتر خریداری کنید.

در حال حاضر یکی از گروه های فروش که به انواع شیلنگ ها اختصاص دارد، راد صنعت می باشد، این فروشگاه اینترنتی علاوه بر عرضه مستقیم محصولات و انواع شیلنگ، امکان مشاهده و کنترل تفاوت هر محصول با سایر محصولات را به شما می دهد.

اگر کیفیت شیلنگ چیلر خوب نباشد در راندمان کاری چیلر بسیار تاثیر می گذارد و اگر مقاومت دمایی خوب نباشد سیستم گردش آب چیلر به درستی کار نمی کند و شیلنگ پس از یک مدت خشک می شود. این باعث می شود کولر کمتر خنک شود و در نهایت ترموستات تغییر دما را احساس نکند و ممکن است کولر پس از مدتی از کار بیفتد. اگر می خواهید از این مشکل جلوگیری کنید، به کیفیت شلنگ های کولر آبی خود توجه کنید.

اهمیت استفاده از انواع شیلنگ های ضد آفتاب

شلنگ در واقع یک لوله پلاستیکی است که به دلیل ساختارش انعطاف پذیری بالایی دارد. آنها کاربردهای زیادی دارند، عمدتاً برای انتقال مایعات از یک مکان به مکان دیگر. اما می خواهیم در اینجا در مورد اهمیت استفاده از انواع شیلنگ های ضد آفتاب صحبت کنیم. چنین محصولاتی از مواد پلیمری بالا توسط شرکت های معروف ساخته شده و بدون نگرانی در محیط های گرم و آفتابی قابل استفاده است. نکته مهم در استفاده از آنها این است که به سرعت پوسیده نمی شوند. علاوه بر این، طول عمر بالایی دارد، بنابراین لازم نیست هر سال پول خرج کنید.از طرفی این گونه محصولات نیز دارای ویژگی هایی هستند که مهمترین آنها به شرح زیر است:
• به راحتی و بدون ابزار خاص قابل نصب هستند.
• به دلیل انعطاف پذیری قابل نصب در هر مکانی هستند.
• از اتلاف انرژی خنک کننده کولر جلوگیری می کند.
• در برابر نور خورشید بسیار مقاوم هستند.
• در دمای نزدیک به 120 درجه سانتیگراد قابل استفاده هستند.
• مقاومت در برابر سایش بالا.
اینها مسائل اصلی هستند که افراد زیادی را به سمت استفاده از این نوع شلنگ سوق می دهد.

کلام آخر

بهترین شیلنگ آب کولر مرغوب و استاندارد از طریق بازار خرید و فروش اینترتی به صورت تک و عمده به فروش می رسد. بهترین و مرغوب ترین شیلنگ های آب کولر چون روزی چندین ساعت در برابر آفتاب و گرما قرار می گیرند بایستی مقاومت بالایی داشته باشند تا برای شیلنگ فرسودگی و نشتی رخ ندهد چون ممکن است به پمپ کولر آب نرسد و همین عامل باعث سوختگی پمپ و در نهایت باد گرم تولید شود، چنانچه می خواهید در گرمای اقت فرسای تابستان کولر باد خنکی داشته باشد بهترین راه خرید شیلنگ مرغوب و با استاندارد از شرکت ما می باشد.

دکمه بازگشت به بالا