علمی و پزشکیکسب و کار برتر ایرانی

شکم بند فومی

امروزه یکی از دغدغه های بیشتر افراد لاغری است. اما بدلیل مختلف مانند نداشتن وقت کافی بدنبال انواع وسایل مختلف برای لاغری هستند به همین شکم بند لاغری را با قیمت پایین ساخته اند تا همه ی افراد بتوانند براحتی و بدون مشکلی لاغر شوند درگدشته شکم بند های مختلفی ساخته شده بود که برای درست کردن فرم شکم خانم ها بعد از بارداری بیشتر مورد استفاده قرار میگرفت اما چون بیشتر افراد به دنبال لاغری بودن این شکم بند ها ساخته و به بازار با قیمت پایین عرضه کرده اند. گن ساعت شنی مارک آرتان  یک مدل پر طرفدار بین مردم است.

شکم بند ها هیچ ضرری برای بدن ندارند  بیشتر این شکم بند ها ساده بوده و مانند سایر شکم بند ها بسته میشود اما بعضی از آنها به کمک حرارت چربی های بدن حرکت داده و میسوزانند.

چگونه باعث چربی سوزی میشود؟

شکم بند های لاغری به کمک حرارت تعرق بدن شده و باعث چربی سوزی سریع بدن میشود این شکم بند ها برای چربی سوزی شکم و پهلو مورد استفاده قرار میگیرند.روش های مختلفی برای چربی سوزی وجود دارد و یکی از روش هایی که امروزه طرفدار زیادی نیز دارند شکم بند ها هستند. چون شکم بند ها  به کمک حرارت چربی بند را میسوزانند هیچ ضرری برای بدن ندارند. امروزه بیشتر افراد از این شکم بند ها استفاده میکنند.شکم بند های لاغری طوری ساخته شده که از آن در طول روز بدون مشکل و ناراحتی استفاده کنید.

در هنگام انجام دادن کار های روزمره خود نیز میتوانید از آنها استفاده کنید. این شکم بند ها بدلیل جنس مخصوصی که دارند باعث میشود با انجام دادن کارهای روزمره خود مانند کارهای خانه و یا ورزش عرق کرده و چربی سوزی کنید کمر بند لاغری هیچگونه عوارضی برای بدن و پوست شما ندارد. دراین پست از سایت اتاق بهترین و پر فروش ترین مدلهای شکم بند لاغری را قرار داده ایم میتوانید با توجه به سلیقه و نیاز خود انتخاب و خرید کنید.

شکم بند ها چه فوایدی دارند؟

مزیت های کمربند لاغری ساده فقط مختص به چربی سوزی شکم نیست اما بسیاری شاید حتی در ویژگی لاغری شکم بند ها نیز شک داشته باشند که البته در بالا برایتان گفتیم که چگونه بهترین شکم بند و باعث چربی سوزی می شود .
این شکم بند ها علاوه بر مزیت لاغری که دارند باعث اصلاح و بهبود شرایط و فرم بدنی می شوند زیرا که وضعیت قرار گرفتن بدن را در شرایط بهتر و استاندارد تری قرار می دهند که همین وضوع سبب بهتر شدن فرم بدن و اصلاح حالت های بد می شود .

از دیگر ویژگی های آن باید به کمک کردن برای درد های کمر اشاره کرد ، زیرا که مانند محافظی از کمر نگهداری میکند و با ایجاد گرما درد را نیز کمتر میکند  .
اما بهترین شکم بند لاغری نیز معایبی دارد و شما باید حتما قبل از استفاده از شکم بند ها از آن ها آگاه باشید به طوری که بستن شکم بند ها در طولانی مدت باعث فشار به دستگاهای داخلی میشه و اصلا مدت زمان زیادی از آن استفاده نکنید ، همچنین به دلیل فشاری که میاورند هنگام ورزش نیز آن ها را نبندین .
برخی ممکن است به جنس شکم بند ها حساسیت داشته باشند لذا اینکه به دلیل فشاری که میاورند در مدت طولانی ممکن است باعث زخم شدن پوست بدن شما شود .

طراحی گن پادار قزن دار به صورتی است که مناسب بانوانی است که شکم های بزرگی دارند و دوست دارند شکم هایشان صاف و تخت به نظر بیاید

شکم بند بعد از زایمان صادراتی از جمله محصولات گروه شکم بند طبی و زیر گروه شکم بند بارداری بوده که مناسب استفاده پس از زایمان و هم چنین استفاده پس از جراحی ناحیه شکم می باشد.

اگر تناسب اندام و بازگشت به حالت قبل از بارداری و زایمان در سریع‌ترین زمان ممکن برای شما اهمیت دارد، بنابراین بستن شکم بند بعد از زایمان برای شما بسیار مهم است. البته صرف نظر از نوع زایمان، شکم بند می‌تواند کمک کند تا شکم سریع‌تر جمع شود و در جای خود قرار بگیرد. اما اشتباه نکنید؛ قرار نیست شکم بند برای شما معجزه کند. به هر حال در طی بارداری رحمی که به اندازه یک گلابی بوده است، تا اندازه یک هندوانه تغییر شکل داده است و حفره شکم را پر کرده است. طبیعی است که برای بازگشت به محل اصلی خود و سایز اولیه‌اش به زمان نیاز دارد. این زمان به فاکتورهای زیادی بستگی دارد که شرایط بدنی مادر و البته نوع زایمان دو مورد از مهمترین آنها است.

به طور کلی استفاده از شکم بند بعد از زایمان با هدف بستن شکم و نگه داشتن اندام‌های داخل شکم و ماهیچه‌ها متداول است. بستن شکم بند بعد از زایمان در سفت شدن عضلات شکم و بازگشت اندام‌ها به محل اصلی خود تاثیر دارد.

واقعیت این است که پزشک معالج بهتر می‌تواند بگوید که دقیقا چه وقت بعد از سزارین از شکم بند استفاده کنیم؟ عده‌ای از پزشکان بستن شکم بند بعد از سزارین را از همان روزهای اولیه و حتی قبل از کشیدن بخیه سزارین بلامانع می‌دانند و اجازه می‌دهند و عده‌ای دیگر بهبودی زخم سزارین را ارجح‌تر از جمع شدن شکم و بازگشت آن به حالت اولیه می‌دانند و بستن شکم‌ بند بعد از زایمان سزارین را تا حداکثر دو ماه به تعویق می‌اندازند. در این بین فرقی نمی کند بخیه پرسی سزارین برای شما انجام شده باشد یا هر نوع بخیه دیگری.

نحوه استفاده از شکم بند بعد از زایمان صادراتی:

  • شکم بند را دور کمر ببندید و مطمئن شوید فشار مطلوب و فیتینگ راحتی ایجاد شده است.
  • استرپ جانبی را بکشید و بر روی پلت فرم متصل کرده و مطمئن شوید فشار در حد کافی است.

زمان استفاده از ساپورت‌های ارتوپدی:

  • در صورتی که با تجویز پزشک ارتوپد از این ارتز استفاده می‌نمایید ، با توجه به نظر ایشان عمل نمایید.
  • در غیر این صورت از این محصول در تمام ساعاتی که بیدار هستید استفاده نمایید.
  • در نظر داشته باشید که به هیچ عنوان در هنگامی که خواب هستید از این محصول استفاده نکنید مگر در صورتی که پزشک تجویز نموده باشد.

مدت استفاده از ساپورت‌های ارتوپدی:

  • در صورتی که با تجویز پزشک ارتوپد از این ارتز استفاده می‌نمایید ، با توجه به نظر ایشان عمل نمایید.
  • در غیر این صورت از این محصول حداقل به مدت 8 هفته معادل 2 ماه استفاده نمایید.

نحوه شستشوي شکم بند بعد از زایمان صادراتی:

  • جهت شستشوي اين محصول از آب سرد و مايع شستشوي رقيق استفاده نماييد.
  • محصول را درون ماشين لباسشويي قرار نداده و با دست مورد شست و شو قرار دهید.

استفاده مداوم از گن ساعت شنی قزن دار باعث آب شدن چربی ها و فرم گرفتن شکم و پهلو به شکل ساعت شنی می شود. وقتی برای اولین بار این محصول را تن می کنید به محض پوشیدن یک الی دو سایز از نیم تنه بالایی و ران های شما کم می شود

دکمه بازگشت به بالا