اجتماعیکسب و کار برتر ایرانی

سوالات آیین نامه پایه دوم 1402

میخوای به صورت مجازی آزمون بدی؟

دانلود آیین نامه پایه دوم :اگر مشتاق این هستید که به دنبال اخذ گواهینامه پایه دوم بروید، صد در صد به این فکر می کنید که چطور می توانم در زمان کمتری اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببرم تا با آرامش بیشتری به این خواسته خود دست پیدا کنم. ما شما را در این زمینه راهنمایی می کنیم.

همان طور که افراد برای شرکت در کنکور سراسری به دنبال افزایش اطلاعات خود در زمینه تمامی دروس هستند و مدام تست،  نمونه سوالات امتحانی، کلاسهای کنکور را امتحان می کنند تا با اطلاعات بیشتری در کنکور شرکت کنند.

شما هم برای اخذ گواهینامه پایه دوم البته با درجه استرس کمتر، باید به دنبال راه هایی جهت افزایش اطلاعات خود باشید. نمونه  پایه دوم یکی از بهترین گزینه ها برای شما می باشد.

نمونه سوالات گواهینامه پایه دوم شامل چه بخش هایی است:

افرادی که به دنبال اخذ گواهینامه پایه دوم هستند، قطعا گواهینامه پایه سوم را دریافت کرده اند. و تا حدود زیادی با آیین نامه آشنا هستند. مهم این است که بدانید چه تغییراتی در سوالات گواهینامه پایه دوم رخ داده است.

ما می خواهیم شما را به جواب این سوال راهنمایی کنیم:

هر وسیله نقلیه ای که شما با اخذ گواهینامه پایه دوم مجاز به استفاده از آن باشید و تا قبل از این نمی توانستید از آن استفاده کنید، باعث ایجاد تفاوت در گواهینامه پایه دوم و سوم می شود.

1.قصد دارید سرویس مدارس باشید؟ برای ماشین هایی با ظرفیت کمتر از 15 نفر

2.قصد دارید وانت تهیه کنید و رانندگی آن را به عهده بگیرید و یا اینکه بار جا به جا کنید؟

3.علاقه مند به رانندگی در شرکت تاکسیرانی هستید؟

4.راننده آمبولانس یا ماشین آتش نشانی هستید؟

تمامی موارد بالا نیازمند به اخذ گواهینامه پایه دوم می باشد و نیاز شما را به دریافت سوالات گواهینامه پایه دوم بیشتر نشان می دهد.

نمونه سوالات و آزمون آنلاین آیین نامه پایه دوم

نمونه سوال آیین نامه پایه دوم شما را با این موارد آشنا می کند، نحوه اتصال باربند، قوانین مربوط به تردد وانت بار، میزان باری که توسط وانت حمل می شود، تخلفات رانندگی و غیره….

سوالات اصلی پایه دوم شما را با قوانین و مقررات مربوط به حرکت تاکسی و سوار و پیاده کردن مسافر آشنا می کند. توانایی شما را در این زمینه می سنجد.

همچنین در نمونه سوالات امتحانی گواهینامه پایه دوم یاد می گیرید فقط افرادی می توانند اجازه رانندگی با وسایل نیمه سنگین را داشته باشند که بتوانند ایمنی خود و مسافر را تضمین کنند و همچنین با مسائل فنی ماشین آشنا و مهارت داشته باشند.

برنامه آزمون پایه دوم

مطالعه سوالات آیین نامه پایه دوم باعث می شود شما اطلاعات خود را قبل از شرکت در آزمون اصلی، بسنجید و با آرامش بیشتری در آزمون شرکت کنید.

سوالات گواهینامه پایه دوم علاوه بر سوالات اختصاصی پایه دوم، بخش زیادی از سوالات مربوط به آیین نامه پایه سوم را شامل می شود. در صورتی که مباحث مربوط به آیین نامه پایه سوم را فراموش کردید با دانلود نمونه سوال آیین نامه پایه دوم به سرعت مباحث را در ذهن خود مرور کنید.

نحوه مطالعه نمونه سوالات پایه دوم:

سوالات پایه دوم تا حدود زیادی مشابه سوالات پایه سوم است. نیاز به مطالعه مجدد آیین نامه نیست، اول چند آزمون ابتدایی نمونه سوالات گواهینامه پایه دوم را پاسخ دهید متوجه خواهید شد که مباحث دوباره برای شما یادآوری می شود. و مشکل شما بابت فراموش کردن متن آیین نامه با تهیه نمونه سوالات پایه دوم حل خواهد شد.

دانلود رایگان سوالات آیین نامه رانندگی پایه 2

بهتر است اول نکات تخصصی مربوط به پایه دوم را از میان سوالات در برگه ای یادداشت کنید و در هنگام آزمون عملی این نکات را در ذهنتان مرور کنید.

همیشه این نکته را مدنظر داشته باشید که وقتی به عنوان راننده پایه دوم فعالیت می کنید جان و مال مردم در دست شما امانت است. پس سعی کنید تمامی قوانین و نکات را به کار گیرید تا تبدیل به راننده حرفه ای شوید.

شما باید مهارت خود را در زمینه بخش های اختصاصی پایه دوم بالا ببرید. و نمونه سوالات امتحانی گواهینامه پایه دوم را کمی زودتر تهیه کنید و نکات اختصاصی را یادداشت کنید تا در هنگام آموزش عملی این نکات را به صورت عملی هم تمرین کنید.

چگونه می توان به نمونه سوالات پایه دوم اعتماد کرد؟

  1. متقاضیان باید از سایت های معتبر سوالات گواهینامه پایه دوم را تهیه کنند. وب سایت آموزشگاه رانندگی سبقت جدیدترین سوالات پایه دو را در سایت قرار داده و به راحتی می توانید دانلود کنید.
  2. باید نمونه سوالات امتحانی گواهینامه پایه دوم دارای پاسخ نامه معتبر باشد که بارها توسط مربیانی با تجربه چک شده باشد و صحت و سقم آن تایید شده باشد.
  3. نکته مهم دیگر این است که باید همیشه به نظرات کاربرانی که نمونه سوالات پایه دوم را تهیه کرده اند را توجه کرد. تعداد دانلود نمونه سوالات پایه دو هم می تواند نشان دهنده کارآمدی این سایت و مجموعه باشد.
  4. باید سعی کنید از جدیدترین نمونه سوالات پایه دوم استفاده کنید. و به صورت کامل دانلود کنید و به سوالات پاسخ دهید.

برای اخذ گواهینامه پایه دوم باید حداقل 2 سال از زمان اخذ گواهینامه پایه 3 گذشته باشد:

افرادی که میخواهند گواهینامه پایه دوم دریافت کنند، از آنجایی که قرار است وارد سیستم حمل و نقل عمومی شوند نباید راننده تازه کار باشند. سن آنها حداقل 23 و باید گواهینامه پایه سوم را هم همراه خود داشته باشند.

بعد از دریافت گواهینامه پایه دوم مجاز به تردد خودروهایی با حداکثر 15 نفر و حمل بار تا 3500 خواهید شد.

مجاز به تردد با سرویس مدارس، آمبولانس و ماشین آتش نشانی، تاکسی وانت و …..خواهید شد.

نمونه سوالات گواهینامه پایه دوم شامل سوالاتی است که سطح بالاتری نسبت به پایه سوم دارد.

آزمون آیین نامه رانندگی پایه دوم

کلام آخر:

اگر خواهان دریافت گواهینامه پایه دوم هستید و به دنبال افزایش اطلاعات خود در زمینه گواهینامه پایه دوم هستید، می توانید با دریافت نمونه سوالات پایه دوم  به این مهم دست پیدا کنید و خوشحال می شویم نظرات شما را هم بدانیم.

در صورتیکه با کمک نمونه سوالات گواهینامه پایه دوم در سایت ما موفق به دریافت گواهینامه پایه دو شدید، ما را هم در جریان این اتفاق خوب قرار دهید.

سوالات راهنمایی رانندگی پایه دوم
سوالات پایه دوم رانندگی
سوالات آزمون آیین نامه پایه دوم
سوالات امتحان گواهینامه پایه دوم
دانلود رایگان نمونه سوالات رانندگی پایه دوم
سوالات امتحانی گواهینامه پایه دوم
نمونه سوالات آزمون رانندگی پایه دوم
تست سوالات پایه دوم
دانلود رایگان نمونه سوالات رانندگی پایه 2
نمونه سوال آیین نامه پایه دوم
تست آیین نامه پایه دو
سوالات ازمون رانندگی پایه دوم
امتحان گواهینامه پایه دوم
نمونه سوالات رانندگی پایه دوم

موفق باشید

 

دکمه بازگشت به بالا