کسب و کار برتر ایرانی

سئوکار دقیقا چه کاری انجام میدهد؟

سئوکار کیست؟

اگر از یک سئوکار بپرسید که چه کاری انجام می دهد، متوقف می شود و سعی می کند به سوال شما پاسخ دهد. آنها قطعا بعد از پاسخ به سوال شما “من یک سئو هستم” نگاه عجیبی به شما خواهند داشت. اگر شما هم می خواهید سئوکار شوید دوره آموزش سئو ژاکت آکادمی سایت zhaket.com را به شما معرفی می کنیم.

در برخی موارد، آنها ممکن است پاسخ ساده تری برای سوال شما داشته باشند، مانند: “من در حال کار بر روی یک سیستم طراحی وب سایت برای رتبه بالاتر در گوگل هستم.” بسیاری از مردم این پاسخ را باور می کنند و این ایده ها را بسیار جالب می دانند.

اما در چنین شرایطی این سوال ذهن کارشناسان سئو را به خود مشغول می کند که آیا باید به این پاسخ کوتاه بسنده کنند یا بیشتر در مورد سئو به دوستان خود بگویند؟

بسیاری از سئوکارها برای توصیف کار خود مشکل دارند. اما اگر همه دقت کنیم، می بینیم که هرکسی در هر کسب و کاری، اگر بخواهد کسب و کار خود را بیشتر توضیح دهد، شاید همه ما که در آن کار خوب نیستیم، گیج می شویم و از این جا به آن جا می رویم. علاوه بر این، ما متوجه نمی شویم که طرف مقابل چه گفته است.

با این حال، ارتباطات و شفافیت در صنعت سئو بسیار مهم است. بنابراین، می توان به روشنی به این سوال پاسخ داد: “سئو چه نوع کاری است؟”

سئو یا بهینه سازی موتور جستجو به افراد کمک می کند تا محصولات و اطلاعات مورد نظر خود را با استفاده از موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ به راحتی پیدا کنند. یک متخصص سئو یا متخصص سئو بهینه سازی موتورهای جستجو را تجزیه و تحلیل و بررسی می کند و استراتژی ها و اقداماتی را برای بهبود نتایج جستجو برای یک سایت خاص اجرا می کند.

هدف نهایی آن افزایش سطح ترافیک وب سایت با استفاده از کلمات کلیدی و مضامین است. به گونه ای که کاربر پس از ورود به وب سایت جذب آن می شود و همچنین وب سایت بر اساس الگوریتم پیشنهادی گوگل طراحی می شود.

موتورهای جستجو دائما در حال تغییر هستند و سئوکاران باید اطلاعات خود را بر این اساس به روز کنند. در اینجا ماهیت کار را با یک مثال توضیح می دهیم. به عنوان مثال کلمه کلیدی “SEO” را در نظر بگیرید.

سئوکار دقیقا چه کاری انجام میدهد؟
سئوکار دقیقا چه کاری انجام میدهد؟

کارشناسان سئو دقیقا چه کاری انجام می دهند؟

فاکتورهای رتبه بندی بسیار زیادی وجود دارد که تعیین اینکه چه چیزی بیشترین تأثیر را در رتبه بندی یک وب سایت خاص دارد دشوار است. کار یک متخصص سئو محدود به روش های دیگر و بک لینک در اینترنت نیست. یک متخصص سئو باید همیشه کلمات کلیدی محبوب را جستجو کند و راه هایی برای افزایش ترافیک صفحه پیدا کند. دنبال کردن این ترافیک شانس شما را برای تبدیل شدن به یک مشتری افزایش می دهد.

برای بهینه سازی وب سایت خود برای موتورهای جستجو، باید همه اینها را بدانید و روش های جدید و مرتبط را پیاده سازی کنید. اما با تغییراتی که در نحوه کار موتورهای جستجو ایجاد شده است، دیگر نمی توان به روش های قدیمی سئو اتکا کرد. سئوی مدرن فراتر از استفاده از کلمات کلیدی و متا تگ است.

عوامل زیادی وجود دارد که سئو باید بر آنها غلبه کند و این مشکل نیاز به دانش زیادی دارد. به طور کلی، برای درک این مسائل، یک متخصص سئو باید موارد زیر را درک کند:

چرا لینک ها مهم هستند؟

سئوی محلی چگونه بر رتبه صفحه تأثیر می گذارد؟

سئوی خارجی چگونه بر رتبه صفحه تاثیر می گذارد؟

چرا تولید و بازاریابی محتوا برای هر نوع بازاریابی آنلاین مهم است؟

چگونه رسانه های اجتماعی بر سئو تاثیر می گذارند

آیا تبلیغات کلیکی ارزش استفاده دارد؟

چگونه از تکنیک های مدرن مانند سئو ویدیو استفاده کنیم؟

ژاکت

مرجع وردپرس فارسی و رهبر بازار اولین پلتفرم ارائه دهنده خدمات و محصولات دیجیتال در ایران که با گردهم‌‌‌آوری منابع انسانی توانمند و برجسته بدنبال خلق ارزش برای ذینفعان خود می باشد.
دکمه بازگشت به بالا