بین الملل

زمین ۵۰ هکتاری تولید گیاهان دارویی در مراحل پایانی اخذ مجوز

رحیم انصاری پور در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا درباره رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی در خرداد 1401 اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهلران با سه ایده مانند ایده تولید سطل زباله کارکرد آسان، تولید دستگاه ویژه پیشگیری و درمان هالوکس و الگوس، تولید شیشه های برقی کنترل از راه دور در این رویداد شرکت کرده و یک گروه تحقیقاتی به عنوان سرپرست گروه تشکیل شده است تا بر روی آن کار کند. این رویداد.

وی با تشریح فعالیت های فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهلران در سال گذشته، گفت: برجسته ترین فعالیت فرهنگی این دانشگاه برپایی نمایشگاه عکس سردار دهلا، برگزاری مراسم وحدت حوزه و دانشگاه به مناسبت این روز است. شهادت «دکتر مفتح» و اعزام کارکنان دانشگاه به راهیان نور. در منطقه عملیاتی شهران و برنامه های فرهنگی یگان دهلران امسال قدردان رشادت های سرلشکر شهید چاغروند و برگزاری گام دوم انقلاب در خرداد 1401 است.


بیشتر بخوانید:

رشته تجهیزات نفتی در دانشگاه آزاد دهلران آغاز می شود


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهلران درباره برجسته ترین فعالیت های پژوهشی، فناوری و نوآورانه این واحد دانشگاهی در سال 1400 گفت: سال گذشته برای اخذ مجوز 50 هکتار از اراضی کشاورزی برای تولید گیاهان دارویی اقدام کردیم. منابع طبیعی دهلران و این انتقال رو به اتمام است.

50 هکتار زمین تولید گیاهان دارویی در مرحله نهایی مجوز

این مسئول ادامه داد: طرح توجیهی درآمدزایی توسط افراد غیرشهروندی با توجه به ظرفیت بوم گردی شهرستان دهلران برای تصویب به سازمان مرکزی ارسال شد و سه ایده به همراه یک گروه پژوهشی برای شرکت در رویداد دانشگاهی گام دوم تهیه و ارائه شد. متن 10 دوره آموزشی کوتاه مدت به سازمان مرکزی مجوز ارسال شده و منتظر مجوز برگزاری این دوره ها هستیم.

انصاری پور از عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهلران در حوزه آموزشی تقدیر کرد و گفت: جذب دانشجو در حوزه های تفاهم استانی از جمله فعالیت های آموزشی می توان به پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد در نیمسال گذشته، پذیرش بیش از 200 دانشجو در نیمسال اول سال گذشته اشاره کرد که نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است. این واحد دانشگاهی.و جذب دانشجو به کارشناسی ارشد فراگیر بدون کنکور از برنامه های واحد 1401 دهلران می باشد.

وی گفت: اعطای وام های مختلف دانشجویی که در سال گذشته موجب جذب دانشجو شد یکی از برجسته ترین فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهلران در سال گذشته بود و مهمترین اتفاق این دانشگاه تصویب دوره های کارشناسی ارشد فراگیر است که موجب جذب دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهلران می شود. آینده نزدیک “.

انتهای پیام/4121/4062/

دکمه بازگشت به بالا