عمومیکسب و کار برتر ایرانی

دانلود بازی کالاف دیوتی 3 برای کامپیوتر

Call of Duty 3 سومین بازی اصلی کال آف دیوتی حول محور عملیات کبرا در نرماندی فرانسه است، عملیات جنگ جهانی دوم که توسط ژنرال عمر بردلی، ارتش ایالات متحده برنامه ریزی شده بود تا از منطقه نرماندی پس از فرود در روز D در ماه قبل خارج شود. شما به عنوان 4 طرف متحد با سربازان آمریکایی، کانادایی، بریتانیایی و لهستانی در 14 ماموریت زمانی تک نفره که 88 روز منتهی به آزادسازی پاریس را پوشش می دهند، بازی می کنید. نبردها معمولاً دراماتیک با چندین مبارزات و رویدادهای متنی به طور همزمان، متشکل از پیاده نظام و وسایل نقلیه، با محیط های نیمه تخریب پذیر هستند.

گیم پلی بازی برخی ویژگی های دست نخورده و یا بهبود یافته نظیر هدف گیری خودکار خفیف، ریکاوری پس از آسیب و پرتاب برگشتی نارنجک های منفجر نشده و همچنین جدا کردن سلاح از حریف در نبرد تن به تن میباشد. دشمنان به صورت گروهی کار می کنند، تاکتیک های مختلف را امتحان می کنند و به دنبال پوشش می گردند.

حالتهای اصلی چند نفره عبارتند از: Deathmatch استاندارد (نبرد)، Deathmatch تیمی (نبرد تیمی)، Capture the Flag (یا با دو پرچم یا دو طرف سعی در کنترل یک پرچم خنثی داشته باشند) و Headquarters (دو طرف یا دفاع یا حمله به یک سازه، و بازیکنان اکنون می توانند پس از مرگ مجدداً شروع به کار کنند). حالت جدید War، شبیه به گیم پلی سری Battlefield است. دو تیم هر کدام با دو نقطه کنترل و یک پرچم خنثی در وسط شروع می کنند. هدف کنترل هر پنج پرچم است. وسایل نقلیه چند نفره شامل: Sherman Tank، Panzer IV، Jeep، Horch، BMW، Harley می باشد.

آموزش خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل در کمتر از 3 دقیقه با روش های مختلف با گوگل پلی و اپ استور همراه ما باشید. برای اینکه بتوانید برای بازی خود سی پی تهیه کنید آموزش ها را تا انتها ببینید. قبل از این موضوع اول ببینیم سی پی کالاف چیست و چه کاربردی دارد. سی پی کالاف دیوتی موبایل یک نوع ارز داخل بازی call of duty موبایل میباشد. با سی پی کالاف شما میتوانید برای بازی خود شخصیت های جذاب ، اسلحه ، ماشین و ….. تهیه کنید. برای خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل می توانید از فروشگاه دیاموند لند استفاده کنید.

دانلود بک اپ استیم بازی Call of Duty Modern Warfare III

Call of Duty Modern Warfare III اثری در سبک تیراندازی اول شخص است که جدیدترین عنوان در فرنچایز محبوب و افسانه‌ای Call of Duty محسوب می‌شود. این بازی که توسط Sledgehammer Games توسعه یافته و توسط Activision منتشر شده است، بیستمین قسمت رسمی از فرنچایز خود و سومین نسخه از زیر مجموعه‌های Modern Warfare ریبوت شده است. این بازی به عنوان دنباله مستقیم Modern Warfare II عمل می‌کند که در سال 2022 منتشر شد. در این سه‌گانه ریبوت شده، شاهد حضور خط داستانی کاملی از بازی های اصلی، به همراه نقشه‌های بازسازی شده برای بخش‌های رنگارنگ چندنفره آن خواهیم بود.

پایانی برای سه‌گانه افسانه‌ای

این بازی محیط واقعی و مدرن عناوین قبلی سری را حفظ کرده و تجربه‌ای همه‌جانبه را در یک محیط نظامی معاصر ارائه می‌دهد. خط داستانی گروه ضربت 141، یک واحد عملیات ویژه چند ملیتی را دنبال می‌کند که ولادیمیر ماکاروف، یک افراطی ملی‌گرا و تروریست روسی را که قصد دارد جنگ جهانی سوم را آغاز کند، ردیابی خواهند کرد. این روایت گیرا ادامه دهنده خط داستانی جذاب این سری است که از ابتدا، جزو ویژگی های بارز نسخه اورجینال Modern Warfare بوده است و دلیلی است که خیلی از گیمرهای قدیمی، این سری را به یاد می آورند. صداپیشگی و گرافیک خارق العاده، به جنبه سینمایی این اثر کمک شایانی می‌کند.

حالت‌های گوناگون و اعتیادآور

از نظر گیم پلی، Modern Warfare III دارای مکانیزم‌هایی شبیه به نسل قبلی خود یعنی Modern Warfare II و سایر عناوین سری Call of Duty است. در حالت چند نفره، بازیکنان می‌توانند از 16 نقشه پایه Call of Duty Modern Warfare 2 که برای این نسخه بازسازی شده‌اند، لذت ببرند. این بازی همچنین چند نقشه جدید پس از عرضه را معرفی می‌کند. حالت‌های جذاب کلاسیک مانند Kill Confirmed و Hardpoint به همراه یک بخش جدید به نام Cutthroat که در آن سه تیم از سه بازیکن با یکدیگر رقابت می‌کنند، بازگشته است. حالت فوق‌العاده محبوب زامبی نیز طبق معمول حضور موفقی را در این فرنچایز تجربه کرده است.

از مهم‌ترین شوترهای سال جاری

Call of Duty Modern Warfare III قول یک تجربه همه‌جانبه و اکشن را می‌دهد که یک کمپین جذاب را با بخش‌های چند نفره هیجان انگیز و حالت کاملاً جدید، مانند زامبی ترکیب می‌کند. این بازی با محیط واقع‌گرایانه و مجموعه‌ای از شخصیت‌های نمادین، اثری است که مطمئناً میراث Call of Duty را به بهترین شکل ممکن به تصویر کشیده است و ساعت‌ها گیم پلی فراموش نشدنی را برای طرف‌داران و تازه واردان که با اهمیت این سری آشنا نیستند ارائه می‌دهد. پس اگر از علاقه‌مندان به ژانر شوتر اول شخص نظامی هستید، Call of Duty Modern Warfare III از بزرگ‌ترین و خاص‌ترین آثار موجود در سال جاری خواهد بود. اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Counter-Strike 2 و Payday 3 را نیز بررسی کنید.

یکی از تغییرات بخش داستانی، معرفی مأموریت‌های Open Combat است. یک نوآوری در ژانر شوترهای اول‌شخص که تابه‌حال نمونه آن در هیچ بازی دیگری مشاهده نشده است. اما این حالت مبارزه آزاد چطور است؟ مأموریت‌های مبارزه آزاد طوری طراحی شده‌اند که انتخاب یا تصمیم‌های بازی‌کننده در اولویت قرار گیرد. در واقع بازی‌کننده با مسیرهای مختلفی مواجه می‌شود و آزاد است که نحوه تکمیل وظایف را تعیین کند. در واقع یک سبک آزاد نسبت به حالت خطی قبلی در نظر گرفته شده است.

کمپین داستانی Call of Duty Modern Warfare III به شما اجازه می‌دهد تا مأموریت‌ها را به شکل‌های مختلفی به انجام برسانید. می‌توانید شیوه مخفی‌کاری را انتخاب کنید یا اینکه سر و صدا به راه بیندازید و همه را به رگبار ببندید. انتخاب شیوه مبارزه در اختیار شماست. برای همین است که اسم آن مبارزات آزاد گذاشته شده است. البته یک رویکرد جهان‌باز را در بخش داستانی نخواهیم دید.

اکتیویژن به‌ مناسبت تولد بیست سالگی این مجموعه بازی محبوب، کلکسیونی از نقشه‌های بی‌نظیر سری مدرن وارفر را به‌صورت ریمسترشده در بازی جدید ارائه می‌کند. همچنین چند نقشه اضافه هم برای حالت Ground War و War طراحی شده‌اند. تمامی 16 نقشه بازی کالاف دیوتی مدرن وارفر 2 سال 2009 با شکل و ظاهر مدرن و ویژگی‌های گیم‌پلی جدید در بازی تازه حضور دارند. علاوه بر مودهای قبلی، حالت Cutthroat اضافه شده است. در این حالت سه تیم سه نفره مقابل همدیگر بازی می‌کنند.

از تغییرات بخش گیم پلی Modern Warfare III باید به تغییر مکانیک حرکت اشاره کرد. نبردهای نزدیک بسیار گیراتر و تاکتیکی‌تر شده‌اند. بخش آپگرید اسلحه نیز اجازه می‌دهد تا تفنگ‌های بهتری ساخت. قابلیت‌های قدیمی مانند مینی‌مپ و رد دات برگشته‌اند و همچنین می‌توان در مورد نقشه بعدی نیز نظرسنجی کرد. دیگر بخش‌های گیم‌پلی هم اصلاح شده‌اند. تمامی محتوای بازی قبلی (مدرن وارفر II) به‌صورت کامل به بازی سوم منتقل شده‌اند. اگر آیتم خریده‌اید، نگران از دست دادن آن‌ها نباشید. در نهایت چندین نقشه جدید نیز اضافه شده‌اند و 12 مپ برای حالت 6v6 هنگام انتشار در دسترس خواهد بود. در مطلب بعدی می‌توانید در مورد جنبه‌های دیگر بازی اطلاع پیدا کنید.

زهرا رضی

زهرا هستم، نویسنده ای که با جسارت به واکاوی مسائل پرداخته و از پرسیدن سوالات سخت نمی‌ترسم. در این سایت، با نگاهی موشکافانه به مسائل اجتماعی و اقتصادی، به دنبال یافتن پاسخ‌های واقعی و ارائه راه حل‌های خلاقانه هستم.
دکمه بازگشت به بالا