علمی و پزشکی

حقوق پرستاران ۵۰ درصد افزایش می‌یابد

آفتابنیوز :

مریم حضرتی در سفر یک روزه به استان یزد و جمعی از پرستاران در یزد اظهار داشت: در طول تاج ۴ هزار و ۵۰۰ پرستاران در کشور و جذاب و در بیمارستان مشغول به کار است.

وی ادامه داد: همچنین مجوز استخدام ۳ هزار نیروی پرستار و ۲ هزار و ۲۸۴ پرستار قرارداد نیز به صبر برای این صندوق از سازمان برنامه و بودجه.

حقوق پرستار ۵۰ درصد افزایش می دهد

حضرتی با اشاره به افزایش حقوق کارکنان نظام سلامت افزود: حقوق پرستاران ۵۰ درصد و پرستاران این شرکت همچنین ۳۰ تا ۳۵ درصد افزایش یافته است.

معاون پرستاری وزارت بهداشت با عنوان: تعرفه گذاری خدمات حقوقی, خدمات پرستاری ۱۴ ساله است که به تصویب رسید و اجرایی قدرت است نه با ورود رئیس قوه قضائیه در این موضوع و به منظور تعيين مدت چهار ماه به بازرسی و بررسی موضوع است. منتظر سوال این قانون است.

حضرتی تکرار: تا پایان سال ۹۶ کارگروه تخصصی به اصلاحات پرداخت به منظور بررسی مسائل و مشکلات نظام پرداخت پرستاران با طرح قاصدک در بخش پرستار شکل گرفته است که مهم ترین تصمیم است. تغییر شیوه پرداخت کارانه و اضافهکار کارکنان غیر پزشک که تا به حال اجرا به دانشگاه ها و توانایی های علوم پزشکی ارتباط برقرار کند و بر اساس آن از آغاز ماه مارس ۹۸ پرداخت اضافه کاری و شیر به طور جداگانه محاسبه و پرداخت می شود.

معاون پرستاری وزارت بهداشت تاکید کرد: به ویژه با این نیت که پس از تصویب ستاد ملی مقابله با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی است که برای برقراری ارتباط است.

دکمه بازگشت به بالا