تفریحات لاکچری دبی

دبی کجا بریم؟ دبی شهر برج های سر به فلک کشیده و امکانات تفریحی خیره کننده بهشت مسافران ماجراجو و عاشقان تفریحات لوکس است. از تجربه های شگفت انگیز تا خدماتی که تنها در این شهر پیدا می شود دبی مقصدی است که هرکسی می تواند تجربه ای ماندگار از آن به یاد بیاورد. در این مقاله به سراغ تفریحات لاکچری دبی می رویم و شما را در سفری پرزرق وبرق همراهی می کنیم.

اقامت در هتل برج العرب

برج العرب تنها هتلی در جهان است که به عنوان هتل ۷ ستاره شناخته می شود. این هتل با معماری خیره کننده ای که به شکل بادبان کشتی طراحی شده در قلب خلیج فارس قرار دارد و اقامت در آن تجربه ای بی نظیر از لوکس ترین امکانات رفاهی را برایتان به ارمغان می آورد. اقامت در سوئیت های مجلل این هتل که با طراحی داخلی بی نظیر و دید پانوراما به دریا همراه است حس یک پادشاهی مدرن را در شما زنده می کند.

خرید در دبی مال

دبی مال نه تنها به عنوان بزرگترین مرکز خرید دنیا شناخته می شود بلکه یک مقصد لوکس برای عاشقان خرید است. در این مرکز خرید از فروشگاه های برندهای معتبر دنیا همچون گوچی و لویی ویتون گرفته تا طلا و جواهرات کمیاب همه چیز موجود است. علاوه بر خرید تماشای آکواریوم عظیم و یا اسکی روی یخ نیز می تواند جذابیت های این مجموعه را تکمیل کند.

سافاری در صحرای دبی

اگر به دنبال تجربه ای متفاوت و هیجان انگیز هستید سافاری در صحرای دبی یکی از لوکس ترین تجربه هایی است که می توانید در دبی داشته باشید. در این تورهای سافاری با خودروهای لوکس و رانندگان حرفه ای به اعماق بیابان خواهید رفت. تجربه پرش با ماشین بر روی تپه های شنی شترسواری و تماشای غروب در قلب صحرا همگی بخشی از این سفر هستند. در انتها به یک کمپ لوکس در دل صحرا خواهید رفت که شامل شام و برنامه های تفریحی است.

صرف شام در زیر آب : رستوران آتلانتیس

رستوران آتلانتیس یکی از منحصر به فردترین رستوران های دبی است که در آن می توانید شام خود را در زیر آب میل کنید. این رستوران در هتل آتلانتیس واقع شده و با داشتن آکواریوم بزرگ تجربه ای بی نظیر از تماشای ماهی ها و کوسه ها در حین غذا خوردن را برایتان فراهم می آورد. این مکان بهترین گزینه برای یک شام عاشقانه و خاطره انگیز است.

اسکی در پیست اسکی دبی

یکی از جذابیت های دبی که شاید باورش سخت باشد پیست اسکی در دل کویر است. بله در دبی امکان اسکی بر روی برف در دمای بیش از ۴۰ درجه وجود دارد! این پیست سرپوشیده که در داخل دبی مال واقع شده با تجهیزات کامل از جمله تله کابین مناسب اسکی بازان حرفه ای و حتی مبتدی هاست.

پرواز با هلیکوپتر بر فراز دبی

برای دیدن تمامی این شگفتی ها از زاویه ای متفاوت پرواز با هلیکوپتر بر فراز دبی بهترین گزینه است. در این پرواز که معمولاً حدود ۲۰ دقیقه طول می کشد می توانید از بالای برج العرب برج خلیفه و جزایر مصنوعی دیدن کنید. تصویری که از بالای این شهر خواهید دید خاطره ای است که هیچ گاه فراموش نخواهید کرد.

شنا در استخرهای معلق

استخرهای معلق دبی یکی دیگر از جاذبه های لاکچری این شهر هستند. هتل های لوکسی مانند اینفینیتی پول با استخرهایی که به نظر می آید از لبه ساختمان آویزان اند تجربه ای بی نظیر و حس رهایی از زمین را به شما هدیه می دهند.

نتیجه گیری

دبی شهر امکانات لوکس و تجربه های نادر است. در هر گوشه این شهر تجربه ای منحصر به فرد و لوکس در انتظار شماست که می تواند سفرتان را به یادماندنی کند. اگر قصد سفر به دبی را دارید از تفریحات لاکچری این شهر غافل نشوید و سفر خود را با جذابیت های این شهر پرزرق وبرق رنگین کنید.

پرسش و پاسخ

  1. چه زمانی برای سفر به دبی بهتر است؟ زمستان بهترین زمان برای سفر به دبی است زیرا دمای هوا معتدل تر است و می توانید به راحتی از جاذبه های این شهر بازدید کنید.
  2. آیا برای شرکت در تور سافاری دبی باید از قبل رزرو کنیم؟ بله بهتر است تور سافاری را از قبل رزرو کنید زیرا این تورها معمولاً بسیار محبوب و پرطرفدار هستند.
  3. آیا می توانم هلیکوپتر اجاره کنم و بر فراز دبی پرواز کنم؟ بله چندین شرکت در دبی خدمات پرواز با هلیکوپتر را ارائه می دهند. این پروازها معمولاً از قبل باید رزرو شوند و برای مدت زمان محدود انجام می شوند.

به دبی سفر کنید و خودتان را به دنیای لوکس و بی نظیر این شهر بسپارید.

 

منبع: یوتیوب

دکمه بازگشت به بالا