عمومیکسب و کار برتر ایرانی

تشک طبی چیست؟

تشک طبی تانیل چوب

تشک های طبی که به عنوان سطوح درمانی نیز شناخته می شوند، برای کاربرانی طراحی شده اند که مدت زمان طولانی را در رختخواب می گذرانند، مانند افرادی که محدودیت حرکتی، بیماری مزمن، ناتوانی، پیری، یا بهبودی پس از جراحی یا جراحت دارند. بسیاری از تشک های طبی برای پیشگیری و تسکین درد ناشی از زخم فشاری/زخم بستر و سایر شرایط ناشی از استفاده از تشک های معمولی طراحی شده اند. تشک های طبی برای پیشگیری یا درمان طراحی شده اند و از فوم، فنرهای داخلی، هوا، ژل یا ترکیبی از این سیستم ها ساخته می شوند.

همچنین به عنوان بیماری، بیماری فشار، بیماری بیماری، دستگاه پشتیبانی، بیماری بیماری، بیماری بیماری، بیماری بیمارستانی، بیماری بیمارستانی، بیماری فوم، بیماری هوای پزشکی، مراقبت های بهداشتی به نام بیماری های سلامت شناخته می شود.

همانطور که می دانید امروزه با انواع تشک طبی و فنر برای خواب راحت بعد از کار سخت و استراحت کمر مواجه می شویم. هر کدام از این مدل ها ویژگی ها و قابلیت های خاص خود را دارند و دارای نقاط قوت و ضعف خاصی هستند.

به طور کلی یکی از سوالات متداولی که بسیاری از متقاضیان هنگام خرید تشک طبی با آن مواجه می شوند این است که چه نوع تشکی؟ یا تفاوت نوع طبی با تشک طبی فنری چیست؟ قبل از پاسخ به این گونه سوالات، لازم است کمی در مورد چیستی این دو مدل صحبت کنیم تا با شناخت ویژگی ها و ویژگی های هر کدام، تفاوت آن ها را بهتر درک کنیم.

تشک طبی چیست؟

در حال حاضر تخت های طبی یکی از پرطرفدارترین و پرکاربردترین انواع تخت در بازار هستند. از آنجایی که مفاصل و نواحی حرکتی بدن را پشتیبانی می کند، تشک ارتوپدی نیز نامیده می شود. این نوع تخت دارای ترکیبی از چندین اسفنج قوی است و مناسب برای افراد مسن و مبتلایان به بیماری های عضلانی و اسکلتی می باشد.

تشک های طبی دارای استانداردهای فنری، انواع فوم و پارچه های مورد استفاده برای پوشش هستند. این بدان معناست که ضمن درمان ستون فقرات و سایر مفاصل، دارای خواص ضد عرق و ضد میکروبی نیز می باشد. تشک ها و سایر وسایلی که برای خواب استفاده می شوند مانند پتو، بالش و غیره می توانند به بهبود کیفیت خواب شما کمک کنند. در حال حاضر شرکت ها و برندهای مختلف تولید کننده محصولات خواب مانند دانلب اقدام به تولید انواع تشک طبی از جمله تشک طبی تک و دو نفره گرین رست و … کرده اند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند و نیاز افراد را به خوبی برطرف می کنند. پارچه اصلی پخش شده بر روی انواع حصیر طبی از نوع ژاکارد برجسته یا ضد عرق بافته می باشد که علاوه بر تنفس سلولی به ضد تعریق و ضد حساسیت بودن تشک های طبی کمک می کند.

حتی برخی از انواع تشک های طبی از الیاف مقاوم در برابر آتش استفاده می کنند. در ساخت برخی از تشک‌های طبی از فنرها استفاده می‌شود، اما این فنرها با ساختار خاصی ساخته شده‌اند و دارای سطح خاصی از آلیاژ هستند که می‌توانند وزن بالایی را تحمل کنند و مقاومت و استحکام بالایی دارند. نمی توان قانون و قاعده خاصی را در مورد ابعاد تشک راحت ذکر کرد و گفت که در همه جای دنیا همین قانون وجود دارد. اما بدون توجه به اندازه تخت، تولیدکنندگان تشک می توانند تشک سفارشی متناسب با آن را نیز بسازند.

نتیجه

خرید تشک طبی معمولی می تواند خواب کافی را برای شما فراهم کند و اگر از کمردرد و سایر دردهای روماتیسمی رنج می برید، خرید یک تشک طبی خوب از برندهای معروف می تواند پاسخگوی نیاز شما باشد و در درمان درد مفاصل و کمردرد موثر باشد. توجه به مواد به کار رفته در تشک و فروشگاه های معتبر می تواند خرید را برای شما ایمن کند. برای خرید تشک طبی به فروشگاه تانیل چوب مراجعه کنید. برای دیدن نمونه های بیشتر هم میتوانید به سایت woolworths مراجعه کنید.

دکمه بازگشت به بالا