اقتصادیعمومیکسب و کار برتر ایرانی

تبلیغات محیطی همان تبلیغات OOH است؟

درباره نیل پتل!

نیل پتل یکی از بنیانگذاران است.

مجموعه ای اس آی لایت: روزنامه وال استریت ژورنال او را به عنوان یک اینفلوئنسر برتر در وب می خواند.

فوربس می گوید او یکی از 10 بازاریاب برتر است.

مجله Entrepreneur Magazine می گوید که وی یکی از 100 شرکت درخشان را ایجاد کرده است.

نیل نویسنده کتاب های پرفروش نیویورک تایمز است.

از سوی اوباما به عنوان 100 کارآفرین برتر زیر 30 سال

و توسط سازمان ملل 100 کارآفرین برتر زیر 35 سال شناخته شد.

مقاله زیر از ، سایت شخصی وی، با موضوع تبلیغات خارج از خانه، تبلیغات بیلبوردی، تبلیغات محیطی و یا تبلیغات آفلاین برای شما ترجمه گردیده است:

تبلیغات خارج از خانه (تبلیغات بیلبوردی) چیست؟

در دنیای دیجیتال ما، ممکن است احساس شود که تمام بازاریابی به صورت آنلاین انجام می شود.

اما این به معنای نادیده گرفتن یک استراتژی فوق العاده موثر برای تبلیغات خارج از خانه است.

در تبلیغات خارج از خانه (OOH) که گاهی اوقات بازاریابی خارج از خانه نیز نامیده می شود،

شما به فرآیند دسترسی به مصرف کنندگان در حالی که خارج از خانه خود هستند، فکر می کنید.

بهترین خبر این است که این روش ها بسیار موثر هستند.

در واقع، طبق تحقیقات انجمن تبلیغات خارج از خانه آمریکا، 66 درصد از کاربران تلفن های هوشمند پس از تعامل با تبلیغات خارج از خانه اقدام به خرید کردند.

علاوه بر این، 74 درصد از کسانی که پس از تعامل با تبلیغات خارج از خانه از مشاغل بازدید کرده اند، خرید نیز انجام داده اند.

این ها آمارهای بسیار جذابی هستند که باید شما را وادار کنند دوباره در مورد افزودن تبلیغات خارج از خانه به دفترچه استراتژی کمپین خود فکر کنید.

اینفوگرافی زیر را که مشخص می کند مصرف کنندگان به کدام رسانه تبلیغاتی بیشتر اعتماد دارند، بررسی کنید.

شماره پنج را می بینید؟ تبلیغات خارج از خانه بیشتر از تبلیغات گوگلی یا پست های تبلیغاتی است.

به طور خلاصه، اگر به تبلیغات خارج از خانه فکر نمی کنید، آگهی های با ارزش را از دست می دهید.

انواع تبلیغات خارج از خانه

رسانه های همه گیر کمتر برای تبلیغات خارج از خانه وجود دارد. این شامل موارد زیر می شود:

  1. بیلبوردهای محلی
  2. کالاهای رایگان (تی شرت، فنجان در مسابقات ورزشی)
  3. استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی (ایستگاه های اتوبوس، نیمکت ها، کیوسک ها)
  4. در نمایشگرهای محل فروش کالا (پشت کابین های تاکسی، میزهای غذاخوری، بروشورهای فروشگاه مواد غذایی)
  5. هوا کردن بالون های کوچک

گرچه بعید به نظر می رسد سازمان شما سریعا از آن حمایت مالی کند

اما گزینه های زیادی برای بازاریاب هایی که به دنبال ایجاد منابع جدید برای جذب مصرف کنندگان جدید هستند وجود دارد.

6 نکته برای یک کار تبلیغاتی موفق خارج از خانه

تقریباً مانند هر کمپین تبلیغاتی یا بازاریابی، اجرای شما نیز به خوبی برنامه شماست.

شش مرحله وجود دارد

که باید به شما کمک کند کمپین تبلیغاتی خارج از خانه خود را بر زمین پرپا کنید.

  1. درباره مکان خود تحقیق کنید

صرف نظر از اهداف کمپین تبلیغاتی خارج از خانه خود، باید در مورد مکان تحقیق کنید.

این اطلاعات نه تنها از اندازه و محدودیت های تبلیغ شما را آگاه می کند

بلکه به شما کمک می کند تا تصمیم بگیرید کدام مکان ارزش بودجه شما را دارد و کدام یک نه.

تصور کنید که شما یک رستوران محلی در منطقه که دسترسی به آن برای عابرین پیاده سخت است، هستید.

تبلیغات ویژه نوشیدنی های خود با یک شعار هوشمندانه در تخته سیاه بسیار سودمندتر از یک بیلبورد با همان پیام است.

برعکس، اگر شما یک نمایندگی فروش اتومبیل هستید و پیشنهادات پایان سال را ارائه می دهید،

یک بیلبورد یک استراتژی بهتر از یک تابلوی خارج از ساختمان شما خواهد بود.

وقتی نوبت به مکان می رسد، باید چهار سوال خاص بپرسید:

  1. آیا این قابل مشاهده است؟
  2. چه کسی از این منطقه سفر می کند و می گذرد؟
  3. کسانی که از آنجا رد می شوند چه چیزی را می خواهند یا نیاز دارند؟
  4. چگونه محصولات من می توانند این نیاز را برطرف کنند؟

بعد از اینکه به این چهار سوال پاسخ دادید،

می توانید استراتژی بازاریابی خارج از خانه خود را با توجه به این پاسخ ها شروع کنید.

  1. برو به سمت دیجیتال

فقط به این دلیل که شما در خارج از خانه تبلیغ می کنید به این معنی نیست که باید بدون فناوری جلو بروید.

بیلبوردهای دیجیتالی جایگزینی عالی برای بیلبوردهای معمولی هستند.

در حقیقت، در اینجا سه ​​دلیل وجود دارد که شما باید انتخاب یک بیلبورد دیجیتال را در نظر بگیرید.

  • پس انداز کنید: بیلبوردهای دیجیتال نسبت به بیلبوردهای سنتی برای نصب و حذف هزینه های کمتری دارند. علاوه بر این، اگر تحقیقات نشان دهد مردم در یک ساعت خاص از روز استقبال بیشتری نسبت به محصول شما دارند، می توانید فقط صفحه نمایش بیلبورد خود را در آن زمان تعیین کنید.
  • افزایش دید: بیلبوردهای دیجیتالی همیشه روشن هستند، در حالی که ممکن است بیلبوردهای معمولی نباشند. با رفتن به مسیر دیجیتال، اطمینان حاصل می کنید که مسافران می توانند بیلبورد شما را بدون توجه به زمان روز ببینند.
  • تغییرپذیری: با بیلبوردهای دیجیتال، می توانید محتوای خود را هر زمان و هر کجا تغییر دهید. با استفاده از بیلبوردهای سنتی، ساخت و ساز و ساختارشکنی وقت گیر و هزینه بر است و توانایی شما در مبادله زبان، تصویر یا پیام رسانی را محدود می کند.

سه ​​بیلبورد جالب دیجیتال

اکونومیست یک صفحه دیجیتال هوشمندانه ایجاد کرد

که لامپ را روی سر عابری که از زیر آن قدم می زد روشن می کند.

این ایده دلالت ضمنی بر ایده خرد جمعی دارد.

تیم محبوب بیس بال ایالات متحده LA Dodgers

با استفاده از شمارش معکوس روی بیلبوردهای دیجیتالی خود که به شماره دوم می رسد،

شور و شوق بازی های آینده خود را ایجاد کردند.

Oreo با استفاده از هشتگ #oreoeclipse از یک رویداد در جریان خبر داد.

این که بیلبورد شما به رویدادهای فعلی پاسخ می دهد یا به سادگی ارزش محصول خود را به زیر می کشد،

ساختن راهی مطمئن برای موفقیت در تبلیغات خارج از خانه یا تبلیغات محیطی است.

  1. از نمایشگرهای چشم نواز استفاده کنید

در حالی که بازار تبلیغات خارج از خانه (بیلبوردها و سایر تبلیغات محیطی) به اندازه بازار تبلیغات دیجیتال اشباع نشده است،

شما می توانید از اصول مشابه استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که تبلیغات شما از بقیه متمایز است.

در زیر،

ما در مورد پنج استراتژی بحث می کنیم که می تواند بیلبورد شما را از همسایگان خود بهتر کند.

از رنگ های روشن استفاده کنید:

برای جلب توجه رانندگان، شما باید از تمام ابزارهای موجود در زرادخانه خود استفاده کنید.

استفاده از رنگ های روشن که واکنشی را به وجود می آورند،

راهی عالی برای نمره دهی به نمایش بیلبورد است.


شمارش معکوس:

شمارش معکوس برای راه اندازی محصول یا رویدادی یا پایان فروش، راهی عالی برای ترغیب بینندگان به اقدام است (CTA).

استفاده از این استراتژی را در بیلبورد خود در نظر بگیرید، مصرف کنندگان احتمالی را به اقدام وا می دارد.


سادگی:

سعی نکنید چندین تصویر یا پیام را در بیلبورد خود قرار دهید. شما می خواهید در عین مستقیم بودن، پیام موجز باشد.


طراحی هایی با کنتراست بالا:

در فواصل زیاد، ظریف بودن نتیجه ای ندارد. از این فرصت استفاده کنید و از رنگ های متضاد استفاده کنید تا تبلیغ شما حتی از دور هم قابل مشاهده باشد.


پیام کوتاه و مطبوع باشد:

شما زمان محدودی برای تأثیرگذاری دارید. بنابراین مطمئن شوید که پیام شما کوتاه و دقیق است.

  1. آن را قابل اشتراک گذاری کنید

آزمایش تورنسل واقعی یک کمپین بازاریابی موفق، عمل است. اگر تبلیغات خارج از خانه شما باعث می شود مردم در مورد تبلیغات شما صحبت کنند یا به اشتراک بگذارند، پس می توانید تبلیغ را موفقیت آمیز بدانید.

برای به دست آوردن حداکثر تعامل مخاطب، ایده های تبلیغاتی را که مردم را تشویق به پاسخ می کند، ایجاد کنید.

به دنبال الهام هستید؟ این ایده های تبلیغاتی خارج از خانه را که باعث صحبت مردم شده بود، بررسی کنید.

CVS با کمپین های تبلیغاتی #BeautyUnalt خود سر و صدای زیادی به پا کرد.

بیلبوردهای دیجیتال بینندگان را ترغیب می کند سلفی های فیلتر نشده خود را برای استفاده از عکس های ویرایش نشده مدل ها، بارگذاری کنند.

دکمه بازگشت به بالا