ورزشی

تارتار: تلاش‌مان این است تا پایان فصل شکست ناپذیر باشیم

مربی پیکان گفت: “ما از نیم فصل دوم روند خوبی داشته ایم و تلاش ما این است که تا پایان فصل بدون شکست باقی بمانیم.”

به گزارش باراناخبر ، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل فولاد اظهار داشت: “این یک بازی فنی برای هر دو تیم است”. فولاد در دو یا دو سال اخیر موفقیت های خوبی کسب کرده و تاکتیک های خود را به خوبی اجرا کرده است. آنها بازیکنان با کیفیتی را به خدمت گرفتند و تیم قابل احترامی است و از ساختار بسیار قوی برخوردار است. فولاد یک باشگاه بسیار حرفه ای است که کارهای درستی انجام می دهد و باید از آنها تقدیر کرد. در ابتدای فصل ، فولاد به گونه ای تعطیل شد که می توانست در سه جام موفق شود و اکنون شرایط نسبتاً خوبی دارد.

وی ادامه داد: در چند هفته گذشته نیز بازی های خوبی انجام داده ایم و بچه ها با وجود جوانی اعتماد به نفس پیدا کرده اند. میانگین سنی تیم ما بین 23 تا 24 سال است و این یک موفقیت بزرگ برای پیکان است. خوشبختانه هفته گذشته بازی خوبی انجام دادیم و حتی می توانستیم برنده شویم اما متأسفانه تیم داوری به ما اجازه پیروزی در مسابقه را ندادند و می توانستیم شرایط بهتری را روی میز داشته باشیم. بچه های ما می دانند که سه امتیاز در این بازی کار بزرگی برای باشگاه پیکان انجام می دهد.

مربی پیکان با بیان اینکه اگر سه امتیاز کسب کنیم می توانیم به کسب مقام چهارم امیدوار باشیم ، گفت: همه چیز به بازی فردا بستگی دارد و اگر در بازی فردا پیروز شویم راه ما برای کسب رتبه خوب باز می شود. آینده بازیکنان جوان ما به اندازه پیکان روی میز تأثیرگذار است. ما در دور برگشت دو باخت داشتیم و هر دو باخت مقابل پدیده و گل گهر قضاوت اشتباهی بود اما در کل روند خوبی از نیم فصل دوم داشته ایم و تلاش ما این است که تا پایان فصل بدون شکست باشیم.

وی درباره داور مسابقه تیمش مقابل فولاد فردا گفت: آقای رحیم زاده داور بسیار خوبی است و از داوران بسیار سالم ماست. درست است که او بی تجربه است زیرا فقط دو بازی سوت زده است اما او فردی تمیز و سالم است و امیدوارم در بازی خود پیروز شود زیرا من می خواهم افراد سالم موفق باشند.

تارتار در مورد کار مداوم خود با پیکان گفت: “من باید از هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه برای ارائه تمدید تشکر کنم. ما صحبت کردیم ، اما با توجه به سه هفته حساس پیش رو ، من از باشگاه خواستم لیگ را تمام کند و سپس با باشگاه به طور مفصل صحبت کنید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا