علمی و پزشکی

«تارا» از سرویس اعطای اعتبار خرد رونمایی کرد

در این جلسه سید حامد قنادپور مدیرعامل شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا و وحید شمخی معاون توسعه و نوآوری این شرکت و همچنین امیرحسین باقری معاون فروش و عملیات و حسن مختاریان به سخنرانی پرداختند. معاون فنی این شرکت در این نشست به سوالات خبرنگاران در خصوص ابعاد فنی و عملیاتی توسعه این اپلیکیشن ویژه و متفاوت پاسخ دادند.

در این جلسه مدیرعامل تارا با اشاره به اینکه شرکت توسعه کسب و کار و فناوری «تارا» با پشتوانه 50 سال فعالیت، تجربه اقتصادی و توسعه کسب و کار گروه صنعتی گلرنگ تشکیل شد، گفت: فعالیت جدی تارا از سال 1400 شروع به کار کرد و هم اکنون با ارائه راه حل های دیجیتالی برای بهبود تجربه مردم در خدمات مالی سعی دارد به طور جامع به دغدغه ها و نیازهای مردم امروز بیندیشد و فلسفه زیربنایی آن کمک به رفاه مالی طبقه متوسط ​​جامعه است. جامعه.

سید حامد قنادپور ادامه داد: تارا خدماتی مانند کیف پول الکترونیکی، سطل رفاه سازمانی، وام سازمانی و اخیراً خدمات اعتبار خرد فردی را ارائه می کند و در مدت کوتاهی که این سرویس راه اندازی شده است، استقبال بسیار خوبی از آن شده است. انجام شده است.”

وی گفت: تارا به بیش از 100 شرکت و سازمان در حوزه خدمات سازمانی خدمات مالی و اعتباری ارائه کرده و بیش از 1000 میلیارد دلار وام ارائه کرده است.

وی به برخی از قابلیت‌ها و مزایای تارا که این اپلیکیشن بر اساس آن ساخته شده است، اشاره کرد: «تکیه بر منبع‌یابی و پشتیبانی نقطه‌فروشی گروه صنعتی گلرنگ و 50 سال تجربه»، «تجربه کاربری خاص و منحصربه‌فرد». ” ، ” گسترش پذیرندگان در 460 شهر ایران و بیش از 4500 مرکز خرید حضوری و غیر حضوری در زمینه های مختلف از جمله FMCG، پوشاک و مد، لوازم خانگی، طلا و جواهرات، لوازم آرایشی و بهداشتی، پزشکی و بیمه سلامت، خدمات و…»، «عدم دریافت سود و کارمزد»، «بهبود شاخص های نسبی زندگی مردم» و…

مدیرعامل تارا در پایان سخنان خود گفت: سازوکار ما برای ایجاد انضباط مالی و بازگرداندن وجوه شارژ شده به وام انفرادی توسط کاربر کاملاً مبتنی بر اعتماد است و قطعاً اگر برعکس این مشکل اتفاق بیفتد. ، کاربر هدف و شناسه آن “آنها منفی دریافت می کنند و از خدمات بیشتر محروم می شوند.”

وی همچنین گفت: باید این قول را بدهیم که تارا از نظر کاربری و خدماتی تاکنون در ابتدای مسیر توسعه خود قرار دارد و برنامه ریزی های انجام شده نوید رویدادهای هیجان انگیزی را تا پایان امسال و سال های آینده می دهد. نقطه ای که شعار تارا با عنوان راهکارهای دیجیتال 360 درجه برای افزایش رفاه مالی و تفکر همه جانبه، در عمل برای دغدغه ها و نیازهای مردم امروز محقق خواهد شد و می توان گفت که این خدمات مطابق با وظیفه است. کسب و کار نسبت به مردم و جامعه و در قالب ایفای مسئولیت مدنی. برندها و شرکت ها قابل تفسیر هستند.”

سخنران بعدی این نشست وحید شمخی، معاون توسعه و نوآوری شرکت توسعه تجارت و فناوری «تارا» بود که برای حاضران به تشریح چرایی و چگونگی شکل گیری این اپلیکیشن، ابعاد و روند توسعه و چشم انداز خود پرداخت. در آینده.

وحید شمخی با اشاره به اینکه تمرکز تارا در سال گذشته بر روی ارائه وام های نهادی و عمده فروشی بوده است، گفت: امروز گرد هم آمده ایم تا سرویس جدیدی را از تارا ارائه و راه اندازی کنیم که به نام «وام کوچک» یا «حالا بخر، بعد پرداخت کن! «خدمت. در دنیا معروف است.

شمخی با اشاره به اینکه واحد خدمات اعتبارات خرد تارا فاقد چک، برات، ضمانت یا وثیقه و بدون کارمزد است، تصریح کرد: برای دریافت این خدمات نیازی به مراجعه حضوری نیست و کاربران می توانند تمامی مراحل ثبت نام را به صورت حضوری انجام دهند. نیم ساعت. ، تایید و اعتبارسنجی آنها را انجام داده و از 500000 دلار تا 5 میلیون دلار اعتبار دریافت کرده و از 4500 فروش حضوری و غیر حضوری در سراسر کشور خرید کنید. شایان ذکر است که روند توسعه پذیرندگان تارا به سرعت ادامه دارد.

وی گفت: تارا به کاربران کمک می کند تا نیازهای مالی کوتاه مدت و میان مدت خود را مدیریت کنند و از نظر مالی زندگی هوشمندتری داشته باشند و چون در اقتصاد تورمی ایران، کاربر در واقع دو ماه بعد هزینه خرید خود را پرداخت می کند، بنابراین به نفع اوست. “

برای بهره مندی از این سرویس کافی است شماره تلفن همراه به نام شخص باشد و کارت هوشمند ملی (جدید) داشته باشد.

وی همچنین گفت: همکاری کاربران باعث می شود که سازوکار اتکا به اعتماد مطلق برای اولین بار در کشور کار کند و این طرح را توسعه دهد. علاوه بر این، شاید لازم باشد که ذهنیت و فرهنگ خود را در ایران تغییر دهیم که لازم نیست همه چیز را نقدی بخریم و استفاده از اعتبار به عنوان تغییر فرهنگ (مانند سایر کشورهای جهان) محقق شود».

«تارا» سرویس اعتبارات خرد را راه اندازی کرد

معاون توسعه و نوآوری تارا در بخشی دیگر از سخنان خود توضیح داد که نیمی از وام دریافتی باید 30 روز بعد و مابقی 60 روز پس از خرید بازگردانده شود. بیشتر و بیشتر می شود.

در این جلسه امیرحسین باقری معاون فروش و عملیات شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا به ارائه خدمات قابل ارائه به سازمان ها و شرکت ها پرداخت و افزود یکی از اهدافی که مخاطبین سازمانی از خدمات تارا استفاده می کنند بهبود است. تجربه آنها این برنامه های جبران نیروی انسانی سازمان آنها است.”

وی در خصوص موضوع توسعه شبکه پذیرندگان تارا افزود: در تلاش هستیم تا پذیرندگان تارا را در زمینه ها و رتبه های مختلف توسعه دهیم تا بتوانیم نیازها و خواسته های خانواده های ایرانی را بهتر پوشش دهیم.

حسن مختاریان معاون فنی مجموعه نیز به اهمیت امنیت در هر سرویس دیجیتال و اهمیت دوگانه در خدمات مالی اشاره کرد و گفت: این موضوع در تمامی مراحل توسعه این اپلیکیشن از طراحی و زیرساخت بوده است. به نرم افزار و نحوه انجام تراکنش مورد نظر. این است.”

وی گفت: سادگی و امنیت دو ویژگی خاص تارا است. پرداخت با تارا نیز به صورت آفلاین انجام می شود و نیازی به اینترنت ندارد. معماری استفاده شده برای این برنامه یک میکروسرویس است که بعداً می توانیم به راحتی آن را توسعه دهیم و از فناوری های مختلف و زبان های مختلف برای توسعه آن استفاده کنیم.

در پایان این دیدار سران تارا به سوالات اصحاب رسانه پاسخ دادند.

شایان ذکر است کیف پول الکترونیکی تارا دارای قابلیت 3% بازگشت نقدی در هر خرید می باشد که در تمامی پذیرندگان تارا قابل استفاده بوده و به عبارتی تخفیف دائمی قابل توجهی را برای کاربران خود به ارمغان می آورد. در عین حال پشتیبانی تارا به صورت 24 ساعته با شماره 1573 در دسترس است.

گفتنی است، نشست رسانه ای راه اندازی اپلیکیشن تارا (راه حل دیجیتال 360 درجه برای افزایش رفاه مالی) از ساعت 14 در برج گلرنگ واقع در جاده ولیعصر، بالاتر از پارک سای، با حضور جمعی از مردم برگزار شد. . نمایندگان رسانه ها و سایر اعضای مخاطبان و مهمانان.

دکمه بازگشت به بالا