عمومی

تابستان سرد پرسپولیس – باراناخبر

در تابستان 1400 شاهد پنجره حمل و نقل سفیدتر و خنک تر در سالهای اخیر خواهیم بود. مگر اینکه اتفاق خاصی بیفتد.

به گزارش باراناخبر ، این روزنامه اقتصاد جهانی وی نوشت: “هرچه به هفته های پایانی لیگ برتر نزدیک می شویم ، زمزمه نقل و انتقالات بار دیگر به اوج خود رسیده است.” اصل این موضوع اصلاً عجیب نیست و چنین شرایطی در همه جای دنیا وجود دارد. با این حال ، آنچه در این مرحله کمی تعجب آور به نظر می رسد ، سکوت کامل اخبار در مورد حضور احتمالی بازیکنان مختلف در پرسپولیس است. هر ساله معمولاً شایعات زیادی در مورد این تیم و سایت ها و مطبوعات تحت پوشش هر بازیکن هزار بازیکن وجود دارد ، اما برعکس ، این روزها همیشه زمزمه های زیادی درباره ورود احتمالی تیم وجود ندارد. البته دلیل این امر کاملاً روشن است. این واقعیت که پرسپولیس در یک فرصت نادر تیمی متعادل و متعادل دارد و شاید اگر همه افراد فعلی حفظ شوند ، دیگر نیازی به جذب بازیکن نیست. تابستان 1400 به نظر می رسد آرام ترین و سردترین پنجره حمل و نقل در سال های اخیر است. مگر اینکه اتفاق خاصی بیفتد.

دربان

پرسپولیس حامد لک را به عنوان دروازه بان اصلی در اختیار دارد که به طور کلی نمی تواند از او ناراضی باشد. لک در 23 بازی فقط 12 گل دریافت کرده است و اگرچه فراز و نشیب هایی نیز وجود داشته است ، اما شرایط او هرگز به گونه ای نبوده است که تیم بتواند یک دروازه بان مدعی را جذب کند. دروازه بان دوم سرخپوشان بوژیدار رادوشویچ است که به دلیل مشکلات مالی در حال حاضر تهدید به فسخ قرارداد خود است و در کرواسی زندگی می کند. اگر رادو جواب منفی بدهد ، در غیر این صورت پرسپولیس باید دروازه بان دوم را بکشد که پروژه خیلی پر سر و صدایی نیست.

خط دفاعی

پرسپولیس بهترین خط دفاعی لیگ را دارد. جلال حسینی به عنوان کاپیتان تیم واجد شرایط بازی حداقل برای یک فصل دیگر است و اگر یحیی گل محمدی در مورد او تصمیم “مهدوی – کیاتور” نگیرد ، ردیف عقب سرخ ها حفظ می شود. در عوض ، شایعات زیادی در مورد انشعاب محمد حسین کنعانی زادگان وجود دارد. قرارداد این بازیکن به زودی به پایان می رسد و در صورت جدایی او ، پرسپولیس باید یک بازیکن خط حمله استاندارد را بیرون بکشد. اگر یک عصای دائمی وجود داشته باشد ، نیاز برآورده می شود. فراموش نکنیم که فرشاد فرجی نیز در این منطقه غوطه ور است. در پست دفاع چپ ، یحیی راست است؛ سعید آقایی نفر اصلی است و اگر اتفاقی برای او بیفتد وحید امیری جایگزین این بازیکن خواهد شد. در پست مدافع راست ، سیامک نعمتی نفر اصلی است و اخبار مربوط به تمدید قرارداد مهدی شیری نشان می دهد که این باشگاه تصمیم به خرید بازیکن جدیدی نگرفته است. ناگفته نماند که فرجی در این پست داستانی نیز برای پخش دارد.

خط متوسط

پرسپولیس سه هافبک دفاعی ملی دارد و جای تأسف دارد که هرکدام از آنها کنار گذاشته می شوند. میلاد سرلک که قرارداد دارد و دائمی است ، کمال کامیابی نیا نیز احتمالاً می ماند و بعید است در این سن پیشنهاد خارجی خوبی داشته باشد. فقط بحث جدایی احمد نوراللهی است. در صورت ماندن ، نه ، اما حتی اگر حضور در پرسپولیس را نیز ادامه ندهد ، سعید حسین پور در پایان فصل با انقضا قرارداد وام خود در صنعت خودرو به جمع سرخپوشان بازمی گردد. نه تنها در میان هافبک های تهاجمی کمبود بازیکن وجود دارد بلکه در ترافیک نیز وجود دارد. احسان پهلوان ، مهدی ترابی ، امید عالیشاه و وحید امیری ابزار کافی را برای کادر فنی فراهم می کنند. مربی بیشتر به چه چیزهایی نیاز دارد؟

خط حمله

تنها مسئله مهم اطمینان از امکان ادامه حضور شهریار مقانلو است. به نظر نمی رسد پرسپولیس در این زمینه سخت بتواند سانتا کلارا را متقاعد کند. اگر شاهزاده باقی بماند ، عیسی نیز یک خانواده بزرگ است و یک زوج خارق العاده تشکیل می شود. سرخپوشان مهدی عبدین را نیز به عنوان بازیکن ذخیره در اختیار دارند و در صورت لزوم وحید امیری و امید عالیشاه نیز می توانند در این پست بازی کنند. “

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا