عمومیکسب و کار برتر ایرانی

بهترین چرم برای روکش صندلی

بهترین چرم برای اثاثه یا صندلی خودرو کدام است؟ افرادی که تصمیم برای تودوزی ماشین دارند این سوال را از تودوزی کلاسیک دارند که چگونه می توانند بهترین چرم را برای ماشین خود انتخاب کنند، امروزه انواع مختلفی از روکش های چرمی در انواع مختلف در بازار موجود هستند اما اینکه بخواهیم بهترین را از بین آن ها انتخاب کرد، کار کمی سخت تر می شود. در ادامه این مطلب در رابطه با بهترین چرم برای اثاثه یا صندلی خودرو صحبت می کنیم.وقتی در مورد چرم برای داخل کابین و اثاثه یا لوازم داخلی خودرو صحبت می کنیم، منظور آن ماده ای است که قسمت های داخلی کابین یک وسیله نقلیه را می پوشاند.

برای خرید بهترین اواع روکش صندلی خودرو با مراجعه به باران کاور، مرجع تخصصی تامین روکش صندلی ماشین و مقایسه ی انواع روکش های با کیفیت، بهترین روکش صندلی را مطابق با سلیقه ی شخصی تان سفارش دهید و خرید لذت بخشی را تجربه کنید.

این قسمت ها شامل صندلی ها، داشبورد، فرمان، تکیه گاه ها، درها و گاهی حتی سقف می شود. چرم، مانند هر ماده دیگری، در معرض سایش است و حتی اگر چرم واقعی نسبت به سایر مواد (مانند چرم مصنوعی یا آلکانترا) بسیار مقاوم ‌تر باشد، دیر یا زود نیاز به تعویض یا تجدید خواهد داشت. چرم هایی که برای پوشاندن فضای داخلی خودرو استفاده می شود اغلب همان چرم هایی است که در بخش مبلمان استفاده می شود، یعنی چرم های بزرگ گاو دباغی شده با کروم، که مقاوم و مناسب برای پوشش سطوح بزرگ هستند.

مزایای چرم برای اثاثه یا لوازم داخلی خودرو

چرم برای اثاثه یا لوازم داخلی اتومبیل دارای مزایای بی شماری است که فراتر از مزیت زیبایی شناختی ساده است. مطمئناً خودرویی با روکش چرمی زیبایی بیشتر دارد، اما، علاوه بر تأثیر زیبایی شناختی این صندلی ها بسیار دلپذیر و همه ی ویژگی های راحتی و تنفس بیشتر را دارند و همچنین بسیار مقاوم تر از کلاسیک هستند. صندلی های پارچه ای چون در طول زمان به راحتی آسیب نمی بینند یا فرسوده نمی شوند، در نهایت، تمیز کردن آن ها کمی دشوار است. اما و نگهداری داخلی چرم طبیعی بسیار آسان تر است.

بهترین چرم برای تودوزی ماشین

پرکاربردترین چرم ها برای پوشش داخلی خودرو کدامند؟ بیشترین استفاده از چرم ها برای اثاثه یا لوازم داخلی خودرو، پوست گاوی کامل دباغی شده با کروم و رنگدانه است. این نوع چرم بهترین سازش بین ظاهر، هزینه و دوام در طول زمان است. مواردی وجود دارد که در آن از چرم های گرانبها استفاده می شود، مانند چرم نبوک یا چرم های دانه کامل، اما باید با ظرافت بیشتر مواد مقابله کرد.

فرارو | راهنمای خرید روکش صندلی خوردو؛ روکش چرم بهتر است یا پارچه ای؟

بهترین چرم برای پوشش فرمان خودرو

اگر نیاز به پوشاندن فرمان خودرو دارید، پیشنهاد می کنیم از یک چرم تمام دانه استفاده کنید، زیرا فرمان به جای پارگی در معرض ساییدگی است.

چگونه چرم مناسب را انتخاب کنیم؟

چگونه مناسب ترین چرم را برای ماشین خود انتخاب کنیم؟ البته خیلی به سلیقه شخصی شما و همچنین رنگ ماشین بستگی دارد. خودرویی که نمای بیرونی تیره دارد ممکن است به تودوزی روشن نیاز داشته باشد و بالعکس. با این حال، ما باید در مورد کاربردی بودن روکش ها نیز فکر کنیم، صندلی های چرمی روشن در واقع، راحت تر کثیف می شوند و نیاز به نگهداری بیشتری دارند. از طرف دیگر، آنهایی که خیلی تیره هستند، در اثر برخورد اشعه خورشید به راحتی گرم می شوند. صندلی های قرمز در خودروهایی که لوکس نیستند ممکن است چسبناک باشند.

برای اطمینان از خرید چرم با کیفیت، همیشه چرم تمام دانه را ترجیح دهید، این چرم از نظر زیبایی شناسی بهترین و همچنین در طول زمان مقاوم ترین است. تودوزی کلاسیک خودرو می تواند به شما در زمینه لوکس و زیبایی ماشین شما کمک کند تنها کافی است با ما تماس بگیرید. با تودوزی کلاسیک خودروی خود را به سبک خود طرروکش صندلی چرم خریداری کرده اید اما مناسب صندلی ماشین شما نبوده و یا مشکلاتی نظیر ترک و شکستگی و جای اثر انگشت را داشته ؟ خوب این جای نگرانی نیست چون ما در این مقاله قصد داریم شما را با انواع روکش صندلی چرم آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

چرم مصنوعی برای روکش صندلی

یا چرم طبیعی کدام یک برای روکش صندلی بسیار مناسب هستند؟ در جواب این سوال باید بگوییم که چرم مصنوعی به دلیل طول عمر بالایی که دارد برای روکش صندلی بسیار مناسب‌تر از چرم طبیعی است، چرم مصنوعی این روزها به عنوان یکی از جایگزین های اصلی چرم طبیعی به حساب می‌آید.

اما همین چرم مصنوعی انواع مختلفی دارد که شما می‌توانید از انواع آن برای کارهای مختلفی استفاده کنید. در این مطلب به انواع روکش صندلی چرم مصنوعی اشاره کرده‌ایم.

از انواع مدل های چرم مصنوعی موجو در بازار می توان به مدل های :  |  |  |  |  |  و ….. اشاره کرد.

انواع روکش صندلی چرم مصنوعی

چرم‌های مصنوعی که برای روکش صندلی تولید می‌شوند انواع مختلفی دارند که در زیر به این نوع انواع اشاره کرده‌ایم:

  • چرم مصنوعی صندلی اداری
  • صندلی چرم خودرو

بهترین نوع  روکش صندلی چرم ماشین چیست؟

چرم مصنوعی انواع مختلفی دارد که در میان آنها بهترین نوع چرم صنعتی برای ماشین از قبیل زیر شناخته می شوند:

چرم مصنوعی pu

چرم pu یا پلی اورتان یکی از پرکاربردترین انواع چرم مصنوعی است که در زمینه های مختلفی استفاده می شود. این چرم از بهترین گزینه ها برای تودوزی خودرو محسوب می شود زیرا از پلیمرهای پلاستیکی ساخته می شود و از دوام و ماندگاری خوبی برخوردار است.

چرم پلی اورتان برای تودوزی و صندلی خودرو معمولا بر روی یک لایه زیرین کشیده می شود و از این جهت آن را چرم پشت نمدی نیز می گویند که در زمینه خودرو سازی بسیار کاربرد دارد.

چرم منفذ دار

از انواع دیگر چرم مصنوعی که برای تودوزی ماشین استفاده می شود باید به چرم منفذ دار اشاره کرد که یکی از بهترین گزینه ها برای ماشین به حساب می آید؛ زیرا این نوع چرم از قابلیت تنفس پذیری برخوردار است و هوا در آن جریان پیدا می کند. به همین دلیل شرایط خوبی را برای روکش صندلی خودرو ایجاد می نماید.

ویژگی‌های روکش صندلی چرم مصنوعی

روکش صندلی چرمی مصنوعی ویژگی‌های مختلفی دارد که در ادامه به این ویژگی‌ها خواهیم پرداخت:

  • روکش صندلی چرم مصنوعی مقاومت بسیار بالایی دارد.
  • برای از بین بردن لکه‌های روکش چرمی مصنوعی می‌توانید از یک پارچه مرطوب استفاده کنید.
  • روکش صندلی چرم مصنوعی  شکل پذیری بالایی دارند.
  • ضد لک بودن روکش صندلی چرمی مصنوعی
  • قابلیت شستشو روکش‌های صندلی چرم مصنوعی
  • روکش‌های صندلی چرم مصنوعی، قابلیت تنفس را دارند.
  • روکش صندلی چرم مصنوعی عمر طولانی دارند.

نکات مهم خرید روکش صندلی چرم

اگر دنبال این هستید که یک روکش صندلی مناسب نسبت به بودجه خود خریداری کنید باید به یک سری نکات مهم توجه داشته باشید. که عبارتند از:

  • نوع چرمی که انتخاب می‌کنید.
  • درجه یک بودن کیفیت آن
  • سایز و اندازه آن
  • رنگ چرم باید با رنگ خودرو خودتان هماهنگ باشد.
  • قیمت چرم

در اینجا به چند نکته برای خرید روکش صندلی چرم مصنوعی اشاره میکنیم :

  • از خرید روکش صندلی چرم مصنوعی با قیمت بسیار پایین خودداری کنید. این روکش‌ها معمولاً از کیفیت پایینی برخوردار هستند و دوام زیادی ندارند.
  • از خرید روکش صندلی چرم مصنوعی که با خودروی شما سازگار نیست خودداری کنید. این روکش‌ها ممکن است به صندلی‌های خودروی شما آسیب برسانند.
  • قبل از خرید روکش صندلی چرم مصنوعی، آن را به دقت بررسی کنید. روکش‌ها نباید دارای سوراخ، پارگی یا سایر آسیب‌های فیزیکی باشند.

یکی از سایت‌های است که شما علی رغم اینکه می‌توانید چرم مصنوعی را خریداری کنید چرم‌های مصنوعی دیگری هم مانند ، را با قیمت مناسب خریداری کنید.

مرجع : youtube

 

 

دکمه بازگشت به بالا