عمومیکسب و کار برتر ایرانی

بهترین هوش مصنوعی بازنویسی محتوا کدام ابزار است؟

ابزار ترجمه فارسی و انگلیسی نشونت به شما کمک می کند بدون دانلود نرم افزار رونویسی متن به صورت رایگان و با کمک هوش مصنوعی و با این نرم افزار رونویسی که بصورت آنلاین و تحت وب و توسط چندین زبان ارائه شده است، متن خود را رونویسی و بازنویسی کنید. . و پس از خرید رپورتاژ تبلیغاتی یا خرید بک لینک یا هر فرآیند ضروری دیگری مانند کاهش درصد تشابه متون علمی و پژوهشی از آن استفاده کنید.

توجه داشته باشید که این ابزار محدود به فعالان سئو نیست و می توانید از آن برای مقاصد مختلف استفاده کنید و هر کجا که بخواهید متنی غیر کپی و منحصر به فرد داشته باشید، این ابزار عالی به شما در ایجاد محتوای بازنویسی شده با هوش مصنوعی کمک می کند.

چند نوع بازنویسی محتوا داریم؟

بازنویسی را می توان به روش های مختلفی انجام داد، به طور کلی می توان سه نوع بازنویسی را در نظر گرفت.

بازنویسی متن توسط نیروی انسانی

در این حالت، متن توسط افرادی که در صنعت نیروی کار و تولید محتوا کار می کنند، بازنویسی می شود. این سبک‌های بازنویسی اغلب با کیفیت نسبتاً بالایی ارائه می‌شوند، بنابراین می‌توانید از خروجی سبک بازنویسی متن در لایه‌های اصلی استفاده کنید و حتی آن را به عنوان یک محتوای مستقل در سایت خود منتشر کنید.

عیب این روش می تواند هزینه بالای بازنویسی متن و بدتر شدن سریع محتوا باشد.

تایپ کلمه به کلمه با هوش مصنوعی

این روش معمولا توسط هوش مصنوعی و ماشینی انجام می شود. در این صورت به جای هر کلمه، معادل آن کلمه قرار می گیرد و ترتیب کلمات دقیقاً مانند نسخه اصلی است. این می تواند یکی از معایب این سبک باشد. به این معنی که کلمات حرکت نمی کنند، بلکه فقط کلمات مشابه در جای خود قرار می گیرند و تغییر می کنند.

بازنویسی مفهومی محتوا با هوش مصنوعی

بازنویسی محتوا به روشی مفهومی که هم توسط انسان و هم توسط ماشین قابل انجام باشد، یکی از بهترین سبک های کپی رایتینگ است. این روش به این صورت عمل می کند که عبارت به صورت مفهومی بازنویسی می شود و ممکن است ترتیب کلمات در برخی از عبارات یکسان باشد و در برخی کاملاً تغییر کرده و جمله جدیدی اما با همان اصلی ایجاد شود. مفهوم

تفاوت بین خدمات رایگان و تجاری چیست؟

سرویس رونویسی رایگان موجود در این صفحه برای کاربران عادی و غیرتجاری با زمان رونویسی روزانه محدود در نظر گرفته شده است، اما سرویس تجاری بازنویسی محتوا نشونت برای کاربران تجاری نیز نامحدود است.

مزیت ویرایشگر متن برای یک تجارت چیست؟

ویرایشگر یک ابزار ویرایش متن است و با کمک ابزارهایی که در اختیار شما قرار می دهد، پس از بازنویسی متن با سرویس، می توانید ویرایش های نهایی را مستقیماً در ویرایشگر انجام دهید و متن ویرایش شده را به روش های مختلف خروجی بگیرید.

آیا محدودیتی در نسخه تجاری ابزار وجود دارد؟

خیر تنها محدودیت برای نسخه تجاری بازنویسی 3000 کلمه در هر درخواست است. اما در حال حاضر محدودیتی برای تعداد درخواست های روزانه وجود ندارد. بر خلاف نسخه رایگان، تعداد درخواست های روزانه محدود است و می توانید تا 300 کلمه را در هر درخواست بازنویسی کنید.

نسخه رایگان برای کاربران عادی کافی است اما اگر کاربر حرفه ای هستید و تعداد درخواست های شما زیاد است باید از نسخه حرفه ای استفاده کنید.

آیا نسخه رایگان بازنویسی هرگز متوقف خواهد شد؟

نه نسخه رایگان برای همیشه رایگان خواهد ماند.

آیا نسخه رایگان دارای بازنویسی متن با کمک هوش مصنوعی است؟

بله، هر دو نسخه رایگان و تجاری از هوش مصنوعی بازنویس محتوا سئوسل، برای بازنویسی متن استفاده می کنند.

آیا بازنویسی محتوا همان چرخش محتوا است؟

خیر بازنویسی و چرخش دو مفهوم کاملا متفاوت هستند که در صورت ترکیب صحیح می توانند بهترین نتیجه را داشته باشند. فقط در چرخش، بازنویسی انجام نمی شود و فقط کلمات مختلف به یکدیگر منتقل می شوند. اسپینینگ به تنهایی به هیچ وجه توصیه نمی شود و اخیراً این سبک محتوا به سختی در نتایج گوگل ایندکس می شود و به نوعی محتوای اسپم و نامناسب در نظر گرفته می شود.

بنابراین اگر قصد دارید محتوا را بچرخانید، سعی کنید آن را به روش صحیح انجام دهید.

روشهای چرخش مواد

روش ها و حالت های مختلفی برای چرخش محتوا مانند بازنویسی محتوا وجود دارد که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

اسپین راهی برای جابجایی کلمات در یک پاراگراف است

در این حالت، کلمات در یک پاراگراف جابجا می شوند. به عنوان مثال، عبارت “Professional rewrite tool ارائه شده” پس از چرخش با استفاده از این روش تبدیل به “ابزار ارائه شده مجدداً ارائه شد” می شود.

همانطور که می بینید فقط کلمات جابجا شده اند نه بازنویسی و معنی شناخته شده جمله به بدترین شکل ممکن از بین رفته است و این چیزی است که نه تنها ربات های پیشرفته گوگل بلکه انسان ها نیز قادر به درک آن نیستند.

چرخش یک روش انتقال پارامتر است

در این روش پاراگراف های یک متن بالا و پایین می روند. به عنوان مثال، بند 1 با 3، 3 با 4 و 4 با 2 جایگزین می شود و حرکت بین پاراگراف ها به همین ترتیب انجام می شود، اگرچه این حالت معنای جملات را حفظ می کند. چون بازنویسی نشده و فقط یک پاراگراف جابجا شده است، گوگل به راحتی می تواند این سبک را تشخیص دهد.

نحو روشی برای استخراج جملات و عبارات از منابع مختلف است

در این روش کاربر عبارات و جملاتی را از وب سایت های مختلف استخراج و با هم ترکیب می کند. این عبارات تکراری در نظر گرفته می شوند، زیرا بازنویسی نمی شوند و به راحتی توسط گوگل شناسایی می شوند. البته اگر رونویسی انجام نشود، این تکنیک چرخش بهترین تکنیک چرخش محسوب می شود. چون معنی جملات حفظ می شود (حتی در صورت تکرار) و کل متن از یک منبع گرفته نشده است، می تواند برای این سبک نکته مثبتی باشد.

سرویس رونویسی فارسی نشونت چگونه کار می کند؟

ابتدا متنی تا 2000 کلمه را استخراج کنید (ترجیحاً ترکیبی از متون از منابع مختلف) و آن را در قسمت ابزار بازنویسی کپی کنید. سیستم این متون را بازنویسی می کند و نتیجه بازنویسی شده را به شما نشان می دهد.

هر بار که روی گزینه بازنویسی متن کلیک می کنید، متن های آغازین از ابتدا بازنویسی می شوند و با سری های قبلی متفاوت هستند. این بدان معناست که هر بار که متنی را تایپ می کنید، می توانید خروجی های مختلف و بازنویسی شده ای دریافت کنید.

اما به یاد داشته باشید، برای اینکه متن خود کاملاً منحصر به فرد باشد، بهتر است در هر سری بازنویسی (یا حداقل هر 2 یا 3 سری بازنویسی) چند پاراگراف را جابه جا کنید یا متن را از منابع دیگر تغییر دهید. این به هیچ وجه به شما اجازه نمی دهد تشخیص دهید که متن کپی شده است.

شجاعت یعنی چه؟

بازنویسی محتوا را بازنویسی متن نیز می گویند. با یک ابزار آنلاین برای بازنویسی متن خود، می توانید محتوای رونویسی شده توسط ماشین با بالاترین کیفیت را دریافت کنید.

آیا گوگل متن ویرایش شده را تشخیص می دهد؟

خیر حتی اگر تاپیک ها و حرکت های ذکر شده کامل نباشند، اگر مقاله را فقط از یک منبع بگیرید، باز هم متوجه می شوید که گوگل نمی داند که مقاله بازنویسی شده است.

اما برای افزایش قدرت بازنویسی توصیه می کنیم متن را از چندین منبع استخراج کنید و در پایان هر مجموعه بازنویسی، محتوای اولیه تغییر کرده و محصول نهایی در اختیار شما قرار گیرد که تحت هیچ شرایطی توسط گوگل قابل شناسایی نیست. . (حداقل تا کنون) و با الگوریتم های فعلی).

آیا بازنویسی نیاز به اصلاح دارد؟

حتی متن نوشته شده توسط انسان نیاز به ویرایش دارد، حتی متن های ماشینی. در برخی جاها، به خصوص در بخش های بسیار تخصصی، جملات بازنویسی شده دارای اشتباهات جزئی در درک هستند که با ویرایش کلی قابل اصلاح است.

متن بازنویسی شده چند درصد شبیه متن اصلی است؟

شباهت یا تفاوت متن اصلاح شده نسبت به متن اصلی به عوامل زیادی بستگی دارد که یکی از آنها تخصصی یا عمومی شدن حوزه فعالیت است. رشته هایی که بسیار تخصصی و حاوی کلمات منحصر به فرد و غیر قابل جایگزینی هستند می توانند درصد تشابه بیشتری داشته باشند (یعنی نتیجه کار مشابه متن اصلی باشد). با توجه به تست های متعدد این ابزار در تمامی زمینه ها کاربردی و قابل استفاده است و طبق الگوریتم های پیچیده سعی می کند متن شما را تا حد امکان تغییر دهد و درصد شباهت ها را کاهش دهد.

آیا می توان پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری را با این ابزار بازنویسی کرد؟

هدف از انتشار این ابزار استفاده از آن در زمینه وب و سئو بوده است، اما با این وجود، برخی از کاربران می توانند از این ابزار برای اهداف مختلفی مانند بازنویسی پایان نامه های کارشناسی، کارشناسی ارشد یا دکتری و کاهش نرخ پایان نامه استفاده کنند. تکرار می کند. به طور کلی، پاسخ به این سوال مثبت است.

هزینه بازنویسی متن چقدر است؟

این سرویس در حال حاضر رایگان است و تیم نشونت تصمیم گرفت این سرویس را به صورت رایگان و مادام العمر به کاربران عزیز ارائه دهد و نیازی به صرف هزینه زیادی برای بازنویسی متون نیست. البته نسخه رایگان ابزار ترجمه متن با هوش مصنوعی محدود است و در صورت نیاز می توانید از نسخه تجاری این ابزار نیز استفاده کنید.

چرا وقتی روی دکمه رونویسی متن کلیک می کنم هیچ اتفاقی نمی افتد؟

اگر گزینه بازنویسی متن فشار داده شود، کلمات “Please صبر کنید” همچنان نمایش داده می شود. صفحه نمایش شما در حال بازنویسی متن است…” و نتیجه نهایی بعد از 60 ثانیه نمایش داده نمی شود، ممکن است به یکی از دلایل زیر باشد:
خطای سرور (به ندرت اتفاق می افتد، اما ممکن است).

شما باید از پروکسی یا پروکسی استفاده کنید.

متن اصلی که تایپ کردید مخدوش بود یا دارای نویسه‌ها و فاصله‌های اضافی زیادی بود، بنابراین باید خطوط و فاصله‌های خالی متن را حذف کنید و دوباره امتحان کنید.

دکمه بازگشت به بالا