اقتصادیعمومیکسب و کار برتر ایرانی

بهترین سرویس های اشتراک ویدیو خارجی

بهترین سرویس های اشتراک ویدیو خارجی در سال 2022 کدامند؟

نقد کی خوبه: این روزها اپلیکیشن ها و سایت های مختلفی برای ارائه و دریافت ویدیوها به وجود آمده است که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارا هستند. با فراگیر شدن اینترنت و اشتیاق کاربران سرویس های اشتراک ویدیو عمده توجه و محتواهای در دسترس مخاطبان را تشکیل می دهد. زیرا دسترسی به ویدیو به سادگی امکان پذیر است و بیشتر مطالب مورد نیاز مردم را می توان در آن یافت. برخی از بهترین سایت های اشتراک ویدیو که در ادامه معرفی می شوند ممکن است ویدیوهایی که به اشتراک می گذارند خود تهیه کرده باشند یا توسط کاربران آن ها ارائه شوند.

هم چنین سرویس هایی تحت عنوان پخش مستقیم وجود دارند که بعضی از آن ها بسیار محبوب اند و فارغ از این که خودتان تولید کننده محتوا هستید یا دنبال کننده، شناخت آن ها ضروری است. در گذشته را به شما معرفی کردیم که مورد توجه مخاطبان عزیزمان قرار گرفت و در این مطلب فهرستی از بهترین سرویس های اشتراک ویدیو خارجی در سال 2022 که برای جذب مخاطب استفاده می شوند را به شما معرفی خواهیم کرد. در ادامه با همراه باشید.

  1. سرویس اشتراک ویدیو ووه |

 بهترین سایت خدماتی کی خوبه:  ووه از سال 2004 و توسط جان گلدمن تاسیس شد. این پلتفرم سرویس تلویزیون اینترنتی است که برای محتواهای استودیویی، تولیدات مستقل و مطالب تولید شده کاربر میزبان است. برای استفاده از این سایت کافیست وارد سایت شوید و ویدیوهایی با هر حجم را بارگذاری کنید و سپس آن ها را در سایت یا وبلاگ خود جاسازی نمایید.

از ویژگی های مثبت این سایت این است که قابلیت پشتیبانی از صدها فرمت مختلف ویدیو را دارد. شما می توانید از طریق این سایت با افراد دیگر در تماس باشید و به ویدیو های مورد علاقه و فیوریت خود رتبه دهید. همچنین نظرات خود را ارسال کنید و تبادل نظر در کانال و انجمن های مختلف در مورد ویدیوها نیز صورت می گیرد. ویدیو از امتیاز بیشتری نسبت به متن و عکس بهره می برد. همه گیر تر است و توانایی این را دارد که کاربران بیشتری را به خود جذب کند. فیس بوک سرویسی بود که مدت ها قبل این رویا را در سر می پروراند و از آن زمان دنیا درگیر با تحقق این هدف شد.

  1. سایت اشتراک گذاری ویدیو لایولیک |

لایولیک یکی از سایت های اشتراک گذاری ویدیو خارجی است که در سال 2006 توسط هایدن هیویت بنیان نهاده شد. لایولیک سایتی برای اشتراک گذاری ویدیوست که در انگلستان مستقر است و به کاربران اجازه نشر ویدیو می دهد. تمرکز لایولیک عموما بر سیاست، جنگ و سایر رویداد های جهانی است اما کاربران معمولا تا جایی که خط مشی وب سایت را نقض نکنند آزادانه به ارسال محتوا می پردازند. اما به اشتراک گذاری رسانه های تبلیغاتی، موسیقی بدون اجازه صاحب حق نشر و همچنین ویدیوهای مجرمانه ممنوع است. ویدیوی مناسب برای این سایت باید حاوی اطلاعات معتبر بوده و ترجیحا از ارزش خبری برخوردار باشد.

  1. اپلیکیشن اشتراک گذاری ویدیو پریسکوپ |

پریسکوپ بهترین اپلیکیشن اشتراک گذاری ویدئو دنیاست که از سال 2015 شروع به فعالیت کرد. پریسکوپ یک اپلیکیشن پخش مستقیم است که به توییتر تعلق دارد و برای پخش زنده و مستقیم نحت کنترل کاربر است. این سرویس برای هنگامی ست که شما می خواهید به طور مثال یک رویداد اجتماعی را به اشتراک بگذارید، مهمانی در خانه خود را به دوستان و فامیل نشان دهید و… این ویدیو های زنده می تواند از طریق تلفن هوشمند و تبلت پخش شوند و مخاطبان آن را روی وب یا ازطریق تلفن هوشمند مشاهده کنند. بازخورد ها با هشتگ ها طبقه بندی می شوند و شما می توانید با استفاده از نوار جستجو در بالای صفحه دوستان و افراد دلخواه تان را دنبال کنید. این که می توان ویدیو های زنده خصوصی را نیز مانند چخش زنده عمومی میزبانی کرد این اپلیکیشن را به یک بستر همه کاره برای محتوای تولید شده توسط کاربر تبدیل می کند که بسیار هم مفید است.

تعداد نصب فعال در گوگل پلی: 511,498
تعداد نصب فعال در اپ استور: 10.6K

  1. اشتراک ویدیو با آی جی تی وی در اینستاگرام |

سرویس IGTV که در سال 2018 توسط اینستاگرام رونمایی شده بین کاربران بسیار محبوب جلوه کرده است. این سرویس به کاربرانی که می خواهند ویدیوی بلند بسازند امکان آن را می دهد که در قالب عمودی و به صورت پرتره ضبط داشته باشند. جامعه هدفی که این اپلیکیشن در نظر گرفته است افرادی است که تلفن های هوشمند دارند و امکانات گوشی هوشمند مانند حرکات آسان و پیمایش و اشاره های لمسی دسترسی راحت را برای آن ها فراهم می کند.

هدف این IGTV شاید نزدیک تر کردن کاربران به تولیدکنندگان و کسب وکارها است و این که این پلتفرم در تلفن همراه جای گرفته است کشف آن را راحت تر می کند. اینستاگرام از این پلتفرم می گوید و طرح هایی که برای کمک به مشاغل از طریق آن دارد اما هنوز طرح های کسب درآمد خود را برا تولیدکنندگان محتوا نگفته است. محتوایی که در IGTV می تونید بارگذاری کنید حداکثر تا 10 دقیقه می تواند باشد.

تعداد نصب فعال در گوگل پلی: 28,986
تعداد نصب فعال در اپ استور: 1.3K

  1. سرویس اشتراک گذاری ویدیو توییچ |

Twitch از بهترین سایت های اشتراک ویدیو برای گیمر هاست که از سال 2006 فعالیت خود را آغاز کرده است. کاربرد این سایت برای کاربران است که علاقه مند هستند تا بازی خود را به اشتراک بگذارند و یا در مورد بازی ها مباحثه کنند؛ در حالی که دیگران به صورت زنده یا افلاین ویدیوها را تماشا می کنند. همچنین می توان گیم پلی شخصی را پخش کرد یا بایگانی و یا گپ و گفت با دیگر گیمرها داشت و به انجمن های بازی ملحق شد. از دیگر ویژگی های این سایت اشتراک گذاری ویدیو خارجی این است که حساب کاربری رایگان، تبلیغات در ویدیوها را نیز دارد و اگر بخواهید تبلیغاتی مشاهده نکنید باید حساب کاربری توربو تهیه کنید.

کاربران رایگان می توانند ویدیوهای زنده خود را فقط تا 14 روز در این سایت ذخیره داشته باشند که برای کاربران توربو این گونه نیست. ممکن است فرایند پخش در این سایت کمی پیچیده باشد اما استفاده از آن برای به اشتراک گذاری ویدیوهای بازی خود ایده خیلی خوبی است. نکته قابل توجهی که وجود دارد این است که Twitch فقط از فایل ضبط شده با فرمت MP4 پشتیبانی می کند و اگر ویدیوهای شما فرمت دیگری دارند باید به این فرمت درآورده شوند.

  1. سرویس اشتراک ویدیو دیلی موشن |

دیلی موشن از بهترین سرویس های اشتراک ویدیو محبوب فرانسوی است که در سال 2005 فعالیتش را آغاز کرد. سرویس اشتراک ویدیو دیلی موشن این امکان را به کاربران می دهد که برچسب ها، دسته ها، کانال ها یا گروه های ایجاد شده را جستجو کنند و ویدیوی مورد نظر خود را از طریق شبکه مشاهده و آپلود کنند یا به اشتراک بگذارند. محتواهای ویدیویی موجود در دیلی موشن از طیف گسترده ای برخوردار است که گاها تصادفی نیز می باشد. فیلم های حیوانات خنده دار تا گزارش های جدی سیاسی را می توان در این سایت یافت کرد.

این سایت محدودیت 100 دقیقه ای برای طول ویدیو و حجم 2 گیگابایتی برای بارگذاری یکی از بهترین سرویس ها در این زمینه است. برنامه ای با عنوان dailymotiom publishing partner  وجود دارد که کاربران از آن استفاده می کنند و می توانند سهمی از درآمد حاصل از فیلم های پخش شده خود را به دست آورند. تولید کنندگان محتوا درآمد خوبی از این سایت با استفاده از امکانات آن دارند مانند ارائه تبلیغات میان ویدیویی، محتواهای پولی و کسب درآمد از طریق وب سایت خود.

  1. برنامه اشتراک ویدیو ویوو |

از ویوو به عنوان پلتفرمی یکپارچه با یوتیوب یاد می شود که یکی از بهترین سرویس های اشتراک ویدیو است که سرگرمی ها و نماهنگ های شخصی سازی شده را ارائه می دهد. سرویس اشتراک ویدیو ویوو در سال 2009 و توسط آلن پرایس فعالیت خود را آغاز کرد.

اگر تا حالا اسم خواننده یا موزیکی را در یوتیوب سرچ کرده باشید بیشترین نتایج، شما را به سایت ویوو هدایت کرده و ویدیو از این سایت برای شما بالا خواهد آمد. شاید شما نتوانید فیلم هایی در Vevo بارگذاری کنید اما می توانید حساب کاربری خود را ایجاد کرده و با دانلود و نصب هر اپلیکیشن اشتراک ویدیوی دیگری که موجود است محتواهای جدیدی که در عرصه موسیقی است را به دست بیاورید.

  1. سرویس اشتراک گذاری ویدیو اسنپ چت |

اسنپ چت، بهترین برنامه اشتراک گذاری ویدیو اندروید است که این امکان را به افراد می دهد از طرق مختلف مثل تصاویر و فیلم ها با دوستان خود ارتباط برقرار کنند. یکی از مواردی که این نرم افزار را برای مردم جذاب می کند پاک شدن خودکار محتوا پس از چند ثانیه که مخاطب آن را مشاهده می کند است. یعنی هنگامی که شما محتوایی برای شخصی ارسال می کنید چند ثانیه پس از مشاهده آن فرد پاک خواهد شد.

تعداد نصب فعال در گوگل پلی: 22,334,059
تعداد نصب فعال در اپ استور: 391.3K

  1. سرویس اشتراک ویدیو ویمئو |

ویمئو (Vimeo) دومین سایت اشتراک گذاری ویدیو خارجی در وب است که فعالیت های خود را از سال 2004 آغاز کرده و احتمالا رقیب جدی یوتیوب می باشد. این سایت رشد و پیشرفت سریعی داشته و دارای ترافیک بسیاری می باشد. ویمئو برخلاف یوتیوب ویدیوهای حرفه ای تر و سودمند تر را به اشتراک می گذارد و کاربران آن سه گزینه دارند: حساب پایه رایگان با فضا و امکانات محدود، نسخه حساب پولی با گزینه های پیشرفته و فضای بیشتر.

ویمئو امکان بارگذاری ویدیوهای HD و تا حجم حداکثر 500 مگابایت در هفته را برای کاربران در طرح حساب پایه رایگان خود ارائه می دهد که این امر باعث شده یکی ار بهترین سرویس های اشتراک گذاری به شمار آید. بعضی از افراد بر این باورند که انجمن ویمئو خیلی دوستانه تر از یوتیوب بوده و دلیل آن افراد حرفه ای فعال در ویمئو می باشد. جامعه کاربری این سایت معمولا افرادی هستند که مایلند هنر خود را به اشتراک بگذارند مانند فیلم سازان حرفه ای، موسیقی دان ها، انیماتور ها و…

دکمه بازگشت به بالا