عمومی

بهترین ریمل های بلند کننده و پرپشت کننده را بشناسیم

بهترین ریمل های بلند کننده و پرپشت کننده
بهترین ریمل های بلند کننده و پرپشت کننده را بشناسیم

آشنایی با بهترین ریمل های بلند کننده و پرپشت کننده

ریمل دایسل یکی از بهترین ریمل بلند کننده  برندهای کره‌ای باکیفیت فوق‌العاده مژه‌های شمارا تا چندین برابر بلند و به حجم دهی آن‌ها کمک شایانی می‌کند. آرایش چشم خوب جذابیت چهره را بیشتر می‌کند. ریمل دایسل با توجه به کیفیت و ماندگاری بالایی که دارد با مناسب‌ترین قیمت در فروشگاه شیک فام عرضه می‌شود.

ریمل بلند کننده دبورا Extraordinary 5 in 1

ریمل بلند کننده دبورا Extraordinary 5 in 1 در فروشگاه‌های فیزیکی‌هایمان وقتی مشتری از ما درخواست ریمل می‌کرد و ما از آن‌ها می‌پرسیدیم که چه نوع ریملی یا برندی خدمتتان بدهیم. در کمال ناباوری مگفتن یک ریمل خوب بدهید همین. دوباره تلاش می‌کردیم که ریمل مناسب آن‌ها را با چند تا سؤال انتخاب و به آن‌ها بدهیم. سؤال اولیه ما این بوده است که چه نوع ریملی خدمتتان بدهیم؟ حجم دهنده، بلند کننده، حالت‌دهنده، ماندگاری بالا (ضد آب) کدام را می‌پسندید؟ خوب اما در بعضی‌اوقات این جواب را می‌شنیدیم: همه این موارد را داشته باشد.

بهترین ریمل بلند کننده، ریمل دبورا مدل Volume 24or

دبورا بهترین ریمل بلند کننده مژه برندی ایتالیایی که فعالیت خود را از سال 1903 در فرانسه با محصولات لوازم‌آرایشی شروع نمود و تاکنون ادامه دارد سعی بر این دارد تا محصولات باکیفیتی را برای شما ارائه می‌کند.

ریمل دبورامدل (آبسولوت ولوم) Absolute Volume با سه قابلیت (بلند کننده، حجم دهنده، حالت‌دهنده) مژه‌ها می‌دهد چشمان شمارا گیراتر، جذاب‌تر نشان داده و زیبایی چشمان را چندین برابر خواهد نمود.

ریمل دیوار Absolute Volume از چسبیدن مژه‌ها به هم جلوگیری می‌کند و مژه را از هم جدا کرده و بلندی مژه را چند برابر می‌کند. این ریمل با رنگ‌دانه‌های مشکی مژه‌های بی‌رنگ را کاملاً مشکی می‌کند.

ریمل بلند کننده مای Max Volume
ریمل بلند کننده مای علاوه بر کیفیت، قیمت بسیار مناسبی دارد.

ریمل بلند کننده مای Max Volume

ریمل یکی از اجزای اصلی لوازم‌آرایشی و کیف آرایشی همه خانم‌ها و دخترخانم‌ها است. ریمل لوازم‌آرایشی است که با آن می‌توانید چشم‌ها و پلک‌های خود را بیارایید و بر زیبایی خود بیفزایید. ریمل حجم دهنده مای Max Volume محصول جذاب و پرطرفدار کمپانی مای my هست که علاوه بر کیفیت، قیمت بسیار مناسب و به‌صرفه‌ای را برای مشتریان خود تدارک دیده است.

ریمل حجم دهنده مای Max Volume علاوه بر اینکه حجم پلک‌های شمارا بیشتر می‌کند مشکی بودن پلک‌های شما و عدم ریزش ریمل را نیز برای پلک‌های شما به ارمغان می‌آورد.

بهترین ریمل بلند کننده و حجم دهنده ریمل ماسکارا مدل واندرفول

هنگام استفاده از این ریمل  طرف مقابل به مدت طولانی مات و مبهوت و خیره به زیبایی چشمان شما می‌شود این ریمل ماسکارا Wonder’full Black نام دارد. ریمل ماسکارا واندرفول لندن با دسته قابل‌انعطاف پذیر یا به‌اصطلاح ژله‌ای مژه‌ها را به‌خوبی از هم جدا کرده و از چسبندگی مژه‌ها به هم جلوگیری می‌کند. این ریمل حجم یکسانی به مژه‌ها می‌دهد و هیچ سنگینی روی مژه احساس نخواهید کرد.

دکمه بازگشت به بالا