عمومیکسب و کار برتر ایرانی

بهترین جنس میز جلومبلی

میز جلو مبلی استیل یکی از وسیله های جدا نشدنی از مبل ها می باشد و اگر آن در کنار مبل ها وجود نداشته باشد چیدمان شما ناقص می شود و وجود آن نقش بسزایی در دکوراسیون خانه شما دارد ، این میز ها در ابعاد و طرح های متفاوتی تولید و عرضه می شوند. میز جلو مبلی کاربرد های بسیاری دارد به عنوان مثال در مهمانی ها شما به میزی احتیاج دارید تا وسیله های پذیرایی را بر روی آن قرار دهید این میز به شما کمک میکند تا به آسانی بتوانید از مهمان های خود پذیرایی کنید.

ابعاد جلومبلی چه اندازه ای باید باشد ؟

اصولا این میز ها بایستی 5 cm   بالاتر از مبل ها باشد ، اندازه استاندارد این میز ها در حالت عادی بین 40 الی 45 cm می باشد.

چنانچه ارتفاع مبل های شما بیشتر از این اندازه بود بهتر می باشد که از میز های با ارتفاع بیشتری استفاده کنید.

جنس های مختلف میز جلو مبلی

این مدل از میز ها به علت انعکاس نور از خود یک حجم نامرئی به خود میگیرند. منتها به این موضوع توجه کنید که این مدل از میزها از ظرافت خاصی برخوردارند و احتمال شکستن آنها زیاد می باشد.

این مدل از میزها تلفیقی از فلز ، چوب ، سنگ و یا شیشه می باشد که امروزه طرفداران خاص خودش را پیدا کرده است.

این میزها در دکوراسیون های مدرن مورد استفاده قرار می گیرد این جنس از میز ها به خانه شما اصالت و وقار را میبخشند

کاربرد و ویژگی میز جلو مبلی

میزهای جلو مبلی در ابعاد و طرح های مختلف و گوناگونی عرضه می شوند و شما میتوانید هرکدام را که بیشتر به دکوراسیون خانه خود می آید انتخاب کنید. بعضی از میزهای جلو مبلی به همراه میز عسلی می باشند. شما میتوانید وسایل مورد نظر ضروری خود را نیز بر روی این میز قرار دهید تا دسترسی آن برای شما راحت تر شود.

چگونه یک جلو مبلی زیبا انتخاب کنیم ؟

زمانی که میخواهید برای خانه خود میز جلو مبلی تهیه کنید بایستی به این نکته توجه کنید میزی را تهیه کنید که با مبل های شما ست باشد و تضادی با یکدیگر نداشته باشند.

انواع مختلف جلو مبلی

جنس این مدل از میز ها ترکیبی از فلز و چوب می باشد و ظاهری خشک و خشن را ببیننده انتقال می دهد

یکی از جدید ترین مدل های امروزی میزجلو مبلی مدرن می باشد و می توان آنها را در محل کار نیز استفاده کرد

جنی این مدل از میز ها عموما از چوب با پایه های منبت کاری شده می باشد و اغلب کسانی که مبل های استیل و یا سلطنتی دارند از این مدل استفاده میکنند.

این مدل تلفیقی از سبک کلاسیک با سبک قدیمی می باشد و طرح آنها عمدتا ساده و جنس آنها از چوب است و نسبت به سبک مدرن و کلاسیک ساده تر می باشند.

هنگام خرید میز جلو مبلی به چه نکاتی توجه کنیم ؟

در دنیای امروز جلو مبلی ها از جنس های مختلف و گوناگونی مانند چوب ، شیشه ، فلز، ام ی اف و… تهیه می شوند و شما می توانید هر کدام را که بیشتر به فضای خانه شما می آید انتخاب کنید.

شما باید با توجه به فضایی که در اختیار دارید ابعاد و اندازه میز خود را انتخاب کنید تا هنگام رفت و آمد به مشکل بر نخورید

بایستی با در نظر گرفتن سبک چیدمان خانه خود و سلقیه خودتان سبک این میز را نیز انتخاب کنید.

بهتر است در این مورد بیشتر بر روی تناسب رنگ میان میز جلو مبلی با مبل ها و دیگر وسیله های خانه خود توجه کنید

میز جلو مبلی بر خلاف میز عسلی ها  آنقدر زیاد جا به جا نمی شوند و اکثرا یک جا ثابت هستند منتها با این حال هنگام خرید به وزن میز توجه کنید تا هنگام جا به جایی برای تمیز کردن زیر میز و … برای شما دشوار نباشد.

بسیاری از عوامل مانند جنس ، رنگ ، سبک و.. در قیمت گذاری میز تاثیر می گذارند و شما بایستی با توجه به بودجه ای که در نظر دارید میتوصیه می‌شود هنگام ثبت سفارش و خرید بهترین میز جلومبلی و عسلی به تاثیر فوق‌العاده آن بر چیدمان داخلی و ست بودن آن با عناصر مختلف در داخل منزل توجه داشته باشید.

خوشبختانه، با توجه به تنوع طرح‌ها و ابعاد این محصولات، هر یک از افراد خواهند توانست با توجه به سلیقه خود یکی از آن‌ها را برای پذیرایی از مهمان‌ها و قرار دادن در جلوی مبل استفاده کنند.

تلاش کرده است در ادامه به طور خلاصه اشاره‌ای به مهم‌ترین فاکتورهای تاثیرگذار بر انتخاب بهترین مدل و عسلی داشته باشد:

نکات مهم برای انتخاب بهترین مدل میز جلو مبلی و عسلی

ابعاد، مشخصات و رنگ مهم‌ترین نکاتی هستند که در زمان انتخاب بهترین مدل موجود در بازار باید به آن توجه داشته باشید.

به طور معمول، ارتفاع میز جلو مبلی و عسلی باید تقریبا مشابه با ارتفاع محل نشستن‌افراد روی مبل‌ از سطح زمین باشد.

بسیاری از متخصصان ارتفاع میزها را حدود 5 سانتی‌متر بالاتر از سطح مبل توصیه کرده‌اند. برای همین، باید با توجه به ارتفاع مبل‌هایی که برای منزل خود خریداری کرده‌اید، بهترین مدل یا جلو مبلی را برای پذیرایی از مهمان‌ها خریداری کنید.

لازم است اشاره شود که این ارتفاع به طور معمول بین 40 تا 45 سانتی متر از سطح زمین خواهد بود. با این وجود، در برخی از مبل‌ها، این ارتفاع ممکن است کمتر یا حتی کمی بیشتر از ارتفاع ذکر شده باشد.

  • ابعاد میز جلو مبلی و عسلی

یکی دیگر از مهم‌ترین مشخصاتی که باید با توجه به کوچک یا بزرگ بودن فضای داخل منزل و چیدمان مبل‌ها به آن توجه شود، ابعاد میز جلو مبلی و میز عسلی است.

به طور معمول، ابعاد میز عسلی کوچک هستند. اما میز جلو مبلی می‌تواند با توجه به فضای داخل منزل دارای ابعاد بزرگ و حتی دارای طول بیش از 1 متر باشد.

جنس و دوام میزها نقش موثری بر زیبایی ظاهری و طول عمر آن‌ها خواهد داشت. برای همین، علاوه بر دقت به انتخاب بهترین میز جلومبلی و عسلی که دارای ارتفاع و ابعاد مناسب باشد، باید به جنس این محصولات نیز توجه شود.

مدل‌های مختلف این میزها ممکن است از یکی از مواد زیر یا ترکیبی از آن‌ها ساخته شده باشند:

میزهای شیشه ای به دلیل انعکاس نور و شفاف بودن خود ممکن است گزینه مناسبی برای خرید باشند. با این وجود، به امکان شکستن شیشه میز (یا مشکلات مشابه مانند خش و ترک برداشتن آن‌ها)، توجه داشته باشید.

با توجه به استحکام بسیار بالای فلزات، بخش‌هایی مانند پایه میز جلومبلی ممکن است از جنس فلز باشد. بسیاری از افراد خرید بهترین میز جلومبلی و عسلی با ترکیبی از فلز و شیشه را ترجیح می‌دهند. اما می‌توان مدل‌های تلفیقی از فلز و سنگ یا چوب و حتی ام دی اف را برای خرید انتخاب کرد.

استفاده از چوب برای ساخت بهترین مدل های میز جلو مبلی و میز عسلی یکی از گزینه‌هایی است که در دکوراسیون کلاسیک و مدرن به آن توجه می‌شود.

این میزها در ابعاد و طرح‌های مختلف با استفاده از چوب و الوار به دست آمده از انواع درخت ساخته و به بازار عرضه شده‌اند.

یک ام دی اف به عنوان یک ماده اولیه مناسب برای تولید انواع میز، کمد دیواری و کابینت نقش مهمی در دکوراسیون منازل امروزی دارد.

تنوع طرح انواع میز جلومبلی و عسلی

مدل‌های مختلف میز جلو مبلی و عسلی را با توجه به سبک طراحی که دارند می‌توان در گروه‌های زیر دسته بندی کرد:

اگر در منزل خود از مبلمان کلاسیک استفاده می‌کنید، توصیه می‌شود حتما بهترین میز جلومبلی و عسلی کلاسیک موجود در بازار را انتخاب کنید که با مبل‌های شما ست شود.

به طور معمول، از این مدل‌ها با مبلمان سلطنتی یا استیل و سایر مبل‌های کلاسیک استفاده می‌شود. ممکن است برخی از آن‌ها نیز دارای منبت کاری در بخش‌های مختلف میز باشند.

انتخاب بهترین میز عسلی و جلو مبلی مدرن در خانه‌های دارای چیدمان شیک، به شما کمک خواهد کرد تا بهترین دکوراسیون داخلی را تجربه کنید.

امکان استفاده از مدل‌های مدرن در محیط‌های کاری و دفاتر مدیران شرکت‌ها و موسسات مختلف نیز وجود دارد. انتخاب میز برای محیط‌های کاری باید با توجه به ابعاد، چیدمان و کاربرد آن‌ها صورت پذیرد.

یک گروه از مدل‌های موجود در بازار مدل روستیک است که تلاش کرده‌اند ترکیبی از مدل‌های کلاسیک و مدرن را عرضه کنند. طرح این میزها به طور معمول ساده‌تر هستند و جنس آن‌ها ممکن است از چوب یا سایر مواد اولیه مانند شیشه و ام دی اف باشد.

جمع بندی

مبلمان و میز جلو مبلی نقش بسیار مهمی در ارتقای دکوراسیون داخلی منزل دارند. برای همین بسیاری از افراد به دنبال بهترین مدل میز جلو مبلی و عسلی در بازار هستند.

به دلیل تنوع محصولات موجود در بازار، انتخاب بهترین مدل میز جلومبلی و عسلی برای بسیاری از افراد به سادگی امکان پذیر نیست. برای همین در این متن اشاره‌ای به ارتفاع، ابعاد و بهترین مواد اولیه موجود در بازار برای ساخت این محصولات شد.

در ادامه فروشگاه میزان دکور تلاش کرده است به چند سوال متداول در مورد خرید بهترین میز جلومبلی و عسلی برای سبک‌های مختلف چیدمان داخلی منازل اشاره کند:

بهترین رنگ میز جلو مبلی و میز عسلی کدام است؟

باید دقت کنید که تناسب رنگ‌ها نقش بسیار زیادی در زیبا محیط محیط داخل خانه و چیدمان مبل و میزها دارند. برای همین باید تلاش خود را برای انتخاب بهترین رنگ با توجه به سلیقه خود به کار برید.

بهترین رنگ میز جلو مبلی برای ارتقای دکوراسیون داخلی باید متناسب با رنگ مبل‌ها و جنس آن‌ها انتخاب شود.

آیا میزجلو مبلی چوبی بهتر از ام دی اف و شیشه است؟

با توجه به اینکه امروزه امکان استفاده از انواع مواد اولیه مانند ام دی اف، فلز و شیشه برای ساخت انواع میز جلو مبلی یا عسلی وجود دارد، برخی از افراد به دنبال بهترین جنس در بازار هستند.

شما باید با توجه به دکوراسیون خانه و قیمت یا مشخصات هر یک از این محصولات نسبت به خرید آن‌ها اقدام کنید.

مدل‌های چوبی برای سبک کلاسیک و مدرن استفاده می‌شوند. اما امکان استفاده از میز جلومبلی شیشه‌ای و ام دی اف نیز با چیدمان‌های مختلف وجود دارد.

مرجع: ترب

دکمه بازگشت به بالا