عمومیکسب و کار برتر ایرانی

بهترین برند برا کرم پودر

داشتن پوستی صاف و شفاف یکی از خواسته‌های هر فردیست چون این مسئله در زیبایی چهره تاثیر فوق العاده‌ای دارد. یکی از لوازم آرایشی که به زیباتر شدن پوست صورت کمک شایانی می‌کند کرم پودرلاکچری کوین نام دارد. برندهای مختلفی در سراسر دنیا وجود دارند که به تولید بهترین کرم پودرها می‌پردازند. در این مقاله قصد داریم شما را با چندکرم‌پودر برتر دنیا آشنا کنیم.

کرم پودر چیست؟

یکی از فاکتورهای مهم در آرایش است که به کمک آن‌ می‌توانیم پوستی صاف و یکدست داشته باشیم.کرم ‌پودرها باعث برطرف کردن نواقص صورت می‌شوند و زیبایی خاصی به چهره‌ها می‌دهند. البته بعضی از خانم‌ها ترجیح می‌دهند که کرم ‌پودرها را به همراه سایر مواد آرایشی مناسب مانند کانسیلر، پرایمر، فیکساتور، مرطوب‌کننده‌ و یا کرم‌ پودرهای فشرده (پنکک) نیز استفاده نمایند.

The best brand for powder cream

کرم ‌پودر های اقتصادی و قیمت مناسب

درمیان کرم پودرهای لاکچری و نام آشنا، کرم پودرهایی هم هستند که با وجود برند بودن، می‌توانند در رده کرم پودرهای اقتصادی، قرار بگیرند. در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم.لورال یکی از برندهای قدیمی و قوی در صنعت محصولات آرایشی است. این برند در این زمینه محبوبیت و معروفیت خاصی درسراسر جهان دارد. لورال محصول کشور فرانسه بوده و اساس تولید محصولات آن بر پایه تحقیقات علمی، رعایت اصول بهداشتی و آزمایش‌های شیمیایی فراوان است.

کرم‌ پودرهای لورال در انواع مختلف و حجم‌های متفاوتی عرضه می‌شوند. محصولات این برند دارای ویژگی‌هایی چون، ماندگاری‌ طولانی، پوشش‌دهی بالا، دارا بودن رنگ های مات کننده، دارا بودن بافتی سبک و نرم برای همه نوع پوست و ارائه کرم پودرهای بدون چربی با کاربردهای مختلف هستند.قیمت کرم ‌پودرهای لورال در حالی که با کیفیت هستند، بسیار مناسب و اقتصادی می‌باشد.

قیمت سرم لاکچری کوین

قیمت سرم لاکچری کوین، بسته به نوع سرم، حجم و محل خرید آن متفاوت است. به طور کلی، قیمت سرم های لاکچری کوین بین 150 هزار تومان تا 500 هزار تومان است.در اینجا چند نمونه ازسرم ها اورده شده است که میتوانید قیمت سرم لاکچری کوین را از سایت ببینید:

سرم ضد چروک و سفت کننده لاکچری کوین مدل 3-1 حجم 30 میلی لیتر

سرم ضد لک و روشن کننده لاکچری کوین مدل 2-1 حجم 30 میلی لیتر

سرم دور چشم ضد چروک و ضد پف لاکچری کوین مدل 4-1 حجم 15 میلی لیتر

سرم هیالورونیک اسید لاکچری کوین مدل 1-1 حجم 30 میلی لیتر

البته این قیمت ها به هیچ عنوان ثابت نمیباشد.

کرم پودرهای میان رده

در زیر به معرفی سه کرم پودری می‌پردازیم که از نظر کیفیت عالی هستند و هم از نظر هزینه، تقریبا قیمت خوبی دارند. کرم پودرهایی که در این قسمت معرفی می‌شوند به کرم‌ پودرهای میان رده شهرت دارند.کرم ‌پودرهای لانکوم داری پوشانندگی بسیار عالی بوده و به خاطر بافت سبکی که دارند، باعث هیچ گونه سنگینی بر روی پوست نمی‌شوند.از دیگر مزایای کرم پودرهای لانکوم می‌توان مناسب بودن برای انواع پوست و دارا بودن پوشانندگی یکدست و یکنواخت نیز اشاره کرد.کرم پودرهای لانکوم دارای طیف رنگی طلایی هستند و با آبرسانی قوی که دارند، قادرند تا 18 ساعت بر روی پوست بنشینند.

2- کرم پودرهای دبورا

برند دبورا که بیش از 50 سال از قدمت آن می‌گذرد، محصول کشور ایتالیا بوده است. این برند با نوآوری و خلاقیتی که در محصولات خود بکار برده است، دارای محبوبیت زیادی بوده و جای خود را در بازار آرایشی اروپا بدست آورده است.

کرم‌ پودرهای دبورا که معمولا در حجم 15 میلی‌لیتری عرضه می‌شوند، دارای پوشانندگی فوق‌العاده، مات‌کننده و آبرسان هستند و برای پوست‌های ترکیبی و مختلط نیز مناسب می‌باشند.این برند نیز یکی از برندهای نسبتا گران قیمت در محصولات آرایشی است. کرم‌ پودرهای آن در رنگ‌های محدودی تولید شده، اما پوشانندگی خوبی دارند. کرم‌ پودرهای این برند بیشتر مناسب پوست‌های چرب هستند.پوشش و ماندگاری متوسطی دارند و با وجود پوشش مناسب، کیفیت خوبی را برای پوست‌های شما به ارمغان می‌آورند و در نتیجه برای عکس انداختن بسیار مناسب هستند.

مواد اولیه کرم‌ پودرهای آرت دکو از ترکیبات مناسب و غنی تشکیل شده که دارای عصاره گیاهان و مواد معدنی نیز می‌باشند. کرم‌ پودر های این برند علاوه بر اینکه پوست را خسته نمی‌کنند، بلکه باعث ایجاد حسی تازگی وشادابی بر روی پوست نیز می‌شوند.قیمت کرم‌ پودرهای این برند بین 30 تا 40 دلار است.همینطور می‌توانید سری به صفحات و بزنید. این برندها انواع مختلفی از کرم پودرها را عرضه می‌کنند که می‌توانید اطلاعات هرکدام را مطالعه کنید.

کرم‌ پودرهای معروف و پرچم‌دار

کرم ‌پودرهای پرچم دار، علاوه بر کیفیت بسیار بالایی که دارند، هزینه نسبتا زیادی هم برای تهیه آن‌ها باید پرداخت کنید. که تعدادی از آنها به شرح زیر است. البته نگران قیمت این برندها نباشید چون کیفیت بالای این برندها تضمین شده است.

1- کرم پودر استی لادر

استی لادر  یکی از برندهایی است که با برندهای دیگر آرایشی ادغام نشده است و از زمان تأسیس این برند تا به امروز این برند پرچمدار بهترین کرم پودرها دنیا، با کیفتی مثال زدنی به دنیا عرضه کرده است.گریمورها چندان طرفدار استی لادر نیستند، زیرا کرم پودرهای استی لودر بیشتر برای آرایش روزانه ساخته شده‌اند. جذب بسیار بالای این کرم پودر در کنار پوشانندگی فوق العاده باعث شده که طرفداران مخصوصی را برای خود به ارمغان آورد.

2- کرم‌ پودرهای کلینیک Clinique

برند کلینیک، محصول کشور آمریکا بوده و از برندهای معروفی است که از سال 1968 خط تولید آرایشی خود را در ایالات متحده راه‌اندازی کرده است. تولید محصولات آرایشی کلینیک، هم برای بانوان و هم برای آقایان دلیل معروفیت این برند شده است.برند Clinique در حال حاضر کیفیت و محبوبیت بالایی دارد و رتبه اول، در صنعت آرایشی نیز محسوب می‌شود، شما توسط فاندیشن ها و بهترین کرم پودرها ی کلینیک، قادر خواهید بود به یک پوشش زیبا و بینهایت طبیعی دست یابید.کرم ‌پودرهای کلینیک، آبرسان بوده و رطوبت پوست را تامین می‌کند و همچنین دارای ماندگاری طولانی نیز می‌باشد.قیمت کرم‌پودرهای کلینیک بین 70 تا 90 دلار هستند.یکی از محصولات بسیار خوب موجود در فروشگاه رو است.

3- کرم پودر Dior

برند دیور، برند معروفی در زمینه آرایشی بوده و تولید کشور فرانسه است. دیور بیشتر به تولیدات عطر و ادکلن معروف است، اما در زمینه‌های دیگر آرایشی نیز محصولات قابل توجهی دارد.کرم پودرها ی دیور، رطوبت‌رسانی را برای پوست انجام داده و اجازه می‌دهند که پوست بعد از پوشش‌دهی براحتی تنفس کند و جز بهترین محصولات بازار هستند. کرم پودر دیور دارای پوشش بسیار طبیعی به همراه تنوع رنگی بسیار بالایی است. این کرم پودر، برای زیرسازی پوست بسیار مناسب بوده و دارای پوشش‌دهی به همراه حس سبکی است. قیمت کرم پودرهای دیور بین 50 تا 70 دلار است.

یکی از محصولات بسیار خوب و پرطرفدار این برند است که در فروشگاه اینترنتی رو موجود می‌باشد.این مطلب توسط خانم زهرا جعفریان برای مجله رو نوشته شده است. لطفا در صورت داشتن تجربه و نظری راجع به انواع کرم پودرها، نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

کرم پودر‌ها جزو جدایی ناپذیر از محصولات آرایشی و بهداشتی هستند که در هنگام آرایش صورت استفاده از انواع آن بسیار لازم و ضروری است. در بین انواع  موجود در بازار، برخی از کیفیت بسیاری بالایی برخورداند و با خرید آن‌ ها می‌ توانید از فواید و ویژگی‌ های مختلف آن‌ ها بهره‌ مند شوید. از این رو در این مقاله 9 محصول از بهترین کرم پودر خارجی مانند کلینیک، کلارنس، نارس و… را معرفی می‌ کنیم تا بر اساس نوع پوست و نوع آرایش خود مناسب ترین آن‌ ها را برگزینید.

کرم پودر اورلستینگ کلارنس، بهترین کرم پودر در دنیا!

به طور کلی می‌توان گفت که کرم پودر‌های کلارنس جزء بهترین کرم پودر های موجود در بازار هستند که مزیت‌ های مختلفی را برای پوست به همراه دارند. یکی از با کیفیت ترین کرم پودر های کلارنس، کرم پودر اورلستینگ است که ترکیبات استفاده شده در آن مانند پودر بامبو و عصاره کوینلا باعث می شود. این محصول ماندگاری بالا و جلوه ای مات به پوست می دهد و به دلیل داشتن SPF15 می توان به عنوان ضد آفتاب هم از آن اسفاده کرد.کرم پودر اورلستینگ کلارنس از جمله بهترین محصولات برند  (بهترین مارک کرم پودر) است که در آن ترکیب ضد آلودگی انحصاری کلارنس مورد استفاده قرار گرفته است. این کرم پودر با پوشانندگی متوسط روبه بالا، منافذ باز و لکه ها را پوشانده و پوستی یکدست می دهد.

سرم کاهنده منافذ لاکچری کوین برای انواع پوست مناسب است و می توان از آن دو بار در روز، صبح و شب استفاده کرد. برای استفاده از سرم، چند قطره را روی نوک انگشتان خود بمالید و به آرامی روی صورت و گردن خود ماساژ دهید تا جذب شود.سرم کاهنده منافذ لاکچری کوین در بیشتر داروخانه ها و فروشگاه های لوازم آرایشی موجود است.

دکمه بازگشت به بالا