عمومیکسب و کار برتر ایرانی

بهترین اقدام قبل از به سرقت رفتن خودرو چیست؟

در این مقاله قصد داریم شما را راهنمایی کنیم تا بدانید قبل از به سرقت رفتن خودرو باید چه برنامه ریزی و اقداماتی داشته باشید تا امنیت خودرو را به اندازه ای بالا ببرید که در مرحله اول از سرقت خودرو جلوگیری کنید و در مرحله بعدی بتوانید آن را از سارقین پس بگیرید.

بهترین راه کارها جهت افزایش امنیت خودرو

۱. خرید ردیاب خودرو

در اولین و مهم‌ترین برنامه ما به شما خرید ردیاب خودرو را توصیه می‌کنیم، در واقع شما با خرید ردیاب خودرو علاوه بر جلوگیری از سرقت راهکارهایی برای افزایش امنیت خودرو ایجاد کرده‌اید. ردیاب خودرو وسیله‌ای است که با استفاده از جی پی اس موقعیت مکانی را تشخیص می‌دهد و با استفاده از ماژول جی اس ام این موقعیت مکانی را برای کاربر ارسال می‌کند.

اما تمام امکانات ردیاب خودرو به ارسال موقعیت مکانی ختم نمی‌شود بلکه امکانات مهم‌ دیگری همچون هشدارهای زیر را به شما می‌دهد:

۱. هشدار روشن و خاموش شدن خودرو

۲. هشدار حرکت دادن خودرو

۳. هشدار لرزش خودرو

۴‌ هشدار هشدار محدوده جغرافیایی

۵. هشدار رانندگی خطرناک با خودرو

۶. هشدار سرقت باتری خودرو

۷. هشدار آژیر دزدگیر خودرو

همانطور که ملاحظه می‌فرمایید این دستگاه در کنار امکانات زیادی که در زمینه باز پس گیری خودرو به شما می‌دهد امکاناتی را برای جلوگی ری از سرقت نیز در اختیار شما همراهان عزیز ردیاب من قرار می‌دهد و به همین دلیل است که شما را در اولین مرحله‌ توصیه به خرید ردیاب خودرو می‌کنیم.

۲. خرید دزدگیر ماشین

دزدگیر ماشین یک‌راه کار نسبتا سنتی و قدیمی به شمار می‌رود اما بسیار توصیه می‌شود که اگر قصد خرید ردیاب برای خودرو ندارید از دزدگیر استفاده کنید.

گرچه صادقانه بخواهیم به این مسئله نگاه کنیم دزدگیر به اندازه ردیاب امکانات در اختیار شما قرار نمی‌دهد اما با این حال از هیچی بهتر است.

در واقع بزرگترین تفاوتهای دزدگیر و ردیاب خودرو این است که برای ردیاب بعد مسافتی اصلا مهم نیست و شما حتی اگر در یک کشور دیگر باشید و امنیت خودرو دچار مشکل شود ردیاب به شما هشدار می‌فرستد در حالی که در دزدگیر این‌طور نیست و فقط تا بعد مسافتی کوتاهی را پشتیبانی می‌کند و در برخی مدل‌ها فقط می‌تواند شما را از طریق آژیر دزدگیر مطلع کند به همین دلیل است که می.گوییم بهترین راه کار جهت افزایش امنیت خودور‌ همان‌ خرید ردیاب است. همچنین در جریان باشید که شما می‌توانید ردیاب را به دزدگیر در برخی مواقع متصل کنید تا اگر دزدگیر‌ تحریک‌ شد بتوانید از ردیاب هشداری دریافت کنید.

۳. استفاده از قفل پدال یا فرمان

سنتی ترین‌روش‌های افزایش امنیت خودرو استفاده از همین قفل فرمان و قفل پدال است.

این موارد را در کنار دو روش قبل معمولا توصیه می‌کنیم و به تنهایی خیلی توصیه نمی‌شود چون سارقین معمولا خنثی کردن آنها را شاید بلد باشند گرچه سارقین به سمت خودروهایی می‌روند که دردسر کمتری دارد.

توصیه ما این است که از ردیاب خودرو یا دزدگیر در کنار قفل پدال استفاده کنید.

این روش های مکمل در کنار یکدیگر ایمنی خودرو را بیش از پیش بالا می‌برد و به شما کمک می‌کند که با خیال آسوده تری به بررسی خودرو تان بپردازید و امنیت آن‌را بالا ببرید.

جمع بندی

با توجه به افزایش قیمت خودرو و تبدیل شدن آن به یک‌کالای سرمایه‌ای توصیه ما این است که حتما ردیاب خودرو تهیه کنید و‌آن را بر روی خودرو نصب کنید یا از روش‌هایی که در این مقاله به شما عزیزان توصیه شده است برای افزایش امنیت خودرو استفاده فرمایید.

دکمه بازگشت به بالا