عمومیکسب و کار برتر ایرانی

بررسی پاد سیستم Voopoo ARGUS P1

ممکن است برای شما هم اتفاق افتاد باشد  که در مکان اجتماعی، فردی را دیده باشید که دور گردنش یک پادسیستم باشد که در زمان کام گرفتن ال ای دی روی پادسیستم روشن می شود و عبارت KOKO را نشان می دهد. این پاد سیستم یوول کالیبرن GK2 است. که یک پاد سیستم کاملا اتومات که به دلیل ظاهر و طراحی جذابش طرفداران زیادی کسب کرده و اکثر افرادی که آن را خریداری می کنند مجذوب آن می شوند. با ما همراه باشید تا به بررسی پاد GK2 بپردازیم. اگر به دنبال خرید پاد ارگاس پرو هستید، می توانید آن را از فروشگاه های آنلاین و آفلاین مختلفی تهیه کنید.

معرفی پاد یوول کالیبرن GK2

پاد سیستم یوول کالیبرن جی کی ۲، دومین پاد سیستم از سری خودش است. قبل از این مدل یوول یک مدل دیگر به نام کوکو پرایم را عرضه کرد که اون هم دارای طرفداران زیادی بود و تقریبا این دو پاد سیستم تفاوت زیادی به جز کارتریج با یکدیگر ندارند. قبل از بررسی پاد کالیبرن GK2 ابتدا به جایگاهش در خانواده یوول می پردازیم . اینکه هدف از ساختش چی بوده.

یوول برای طراحی پاد gk2 نهایت ظرافت را به کار برده. اما نه در تمامی بخش ها! به نظر بنده این پاد سیستم مناسب افراد کم مصرفی است که بیشتر از کام گیری از پادسیستم به دنبال جذابیت ظاهری آن هستند. یا افرادی که خیلی وسواسی با پادسیستم خود رفتار می کنند و مداوم به رسیدگی به اون می پردازن.

این پاد سیستم از سری جی یوول بوده و در اصل نسخه کتابی یا گردنی پاد یوول کالیبرن G2 می باشد که با حذف دکمه تغییر طراحی برای طرفداران پاد سیستم های کوچک و گردنی انجام دادن. حال که مقداری با خانواده این پاد سیستم آشنا شدیم به بررسی پاد یوول کالیبرن جی کی 2 می پردازیم.

 بررسی طراحی پاد GK2

قطعا چیزی که همه را مجذوب خود می‌کند طراحی این پاد سیستم است. چهارچوب پاد یوول کالیبرن جی کی 2 تماما پلاستیک مقاوم است که در دو طرف گلس هایی کاملا شکننده قرار گرفته اند که با کوچکترین ضربه ای خواهند شکست. و همانطور که در عکس ها مشخص است در یک طرف عبارت کالیبرن که سری این پادسیستم است و در طرف دیگر عبارت KOKO نوشته شده که اشاره به مدل هایی از سری کالیبرن شرکت یوول می باشد که ظاهر مربعی دارند.

قطعا LED و ویبره ای که در زمان گذاشتن و برداشتن کارتریج و نداشتن شارژ دستگاه می زند، خصیصه های جذاب این دستگاه هستند. یک بخش دیگر که برای بعضی از افراد جذاب است قسمتی که برای آویزان کردن بند است می باشد. که البته شما در جعبه بند یوول کالیبرن کوکو هم دریافت می کنید. اما بدنه پلاستیکی بعد از مدتی ممکن است رنگ خود را از دست بدهد، که این امر در پاد سیستم ها بسیار جا افتاده است قابل نگرانی نیست.

یکی از جدیدترین دستگاه‌های تولید شده توسط کمپانی معروف ، پادسیستم آرگاس پی وان است که در ادامه به بررسی بیشتر این دستگاه می‌پردازیم:

مشخصات ظاهری:

آرگوس پی وان ووپو، دستگاهی خوش دست و سبک است که به دلیل. ظاهر زیبا، رنگ های متنوع و همچنین عملکرد فوق العاده راحت و بی نظیرش. مورد توجه هر ویپری قرار خواهد گرفت.قسمتی از بدنه ی این پادماد خوش دست و جذاب ، از جنس پلاستیک مقاوم و مستحکم. می باشد و بخش دیگر آن از فلز روی ساخته شده است که از ظاهری شکیل و جذابی برخوردار می باشد.همچنین یک کنترل جریان هوا قابل تنظیم در کنار دستگاه وجود دارد که به شما امکان می دهد بین یک کامدهی محکم تر و یا شل تر تنظیم کنید .

منبع تغذیه:

چیپست و هوشمندی دستگاه:

پاد سیستم آرگاس پی وان ووپو به لطف. چیپست ۱٫۲ GENE ITO امکانات فوق العاده ای را برای شما به ارمغان می‌آورد. یکی از مهم ترین امکانات آن، وجود مدار های محافظ است. این مدار ها باعث افزایش طول عمر مفید باتری و دستگاه شده و از حوادث ناگهانی و خطر آفرین جلوگیری می‌کنند. برخی از این مدار ها به شرح زیر می‌باشند:

  • حفاظت در برابر شارژ بیش از حد
  • حفاظت در برابر ۸S اضافه کاری
  • حفاظت در برابر اتصال کوتاه
  • حفاظت در برابر از باتری کم
  • حفاظت در برابر جریان خروجی

کویل و کارتریج:

کارتریج آرگوس پی وان، مجهز به مکانیزم ضد نشتی است و این اطمینان را به ویپر می دهد تا با خیالی. راحت از یک ویپینگ بدون نم پس دادن مایع لذت ببرند.این خصوصیت مهم کارتریج پاد، سبب می شود تا از یک کام دهی نرم. و دلپذیر بهره ببرید و همچنین بالاترین سطح طعم رسانی را تجربه کنید.در پاد آرگاس پی 1، شما نیازی ندارید. تا دکمه ای از دستگاه را نگه دارید تا کامدهی انجام گیرد چرا که انجام این عمل به صورت کاملا اتوماتیک است و از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه محسوب می شود.

با برند بیشتر اشنا شوید:

کمپانی ووپو از سال 2010 با هدف تولید ویپ و پادسیستم وارد دنیای ویپینگ شد و در سال 2021 ببش از 30 میلیون ویپر در سرتاسر جهان از محصولات این کمپانی استفاده می‌کنند. اکثر ویپ و پاد های این برند از کیفیت بالایی برخوردار بوده و می‌توانند نیاز های شما را مرتفع کنند.

توجه کنید :‌ کلیه محصولات موجود در آرتا اسموک دارای ضمانت اصالت کالا هستند و شما می توانید با خیالی راحت کلیه محصولات اورجینالرا خریداری کنید. هر محصول ، دارای یک کد QR است که با اسکن. کردن آن ، می توانید از اصالت کالای خریداری شده مطمئن شوید.

پادها به طور ایمن از طریق بالای دستگاه در ویپ قرار می‌گیرند و با آهنرباهای قوی به هم متصل می‌شوند. همچنین پنجره کوچکی وجود دارد که می‌توانید از طریق آن، سطح جویس را مشاهده کنید.

در جلوی دستگاه، به سمت پایین، دکمه روشن/خاموش و تنظیم توان وجود دارد.

دکمه روشن‌کننده و دستی دستگاه، با فشار مناسب و کلیک، تقریباً روی دستگاه هم سطح می‌شود. ‌

در سمت عقب ویپ، سوراخ جریان هوا را مشاهده خواهید کرد. دکمه جریان هوای قابل تنظیمی روی دستگاه وجود ندارد. تنظیمات آن توسط پاد کنترل می‌شود که بعداً به آن خواهیم پرداخت.

در زیر دستگاه GK3 درگاه USB تایپ سی وجود دارد که برای شارژ باتری 900 میلی آمپر بر ساعت استفاده می‌شود.

زمانی که GK3 را در دست می‌گیرد، احساس خواهید کرد که این دستگاه بیشتر از هزینه مقرون به صرفه‌ای که دارد، می‌ارزد. پلاستیک‌های استفاده شده در ساخت دستگاه، در عین سبکی، بسیار بادوام به نظر می‌رسند و می‌توانند در برابر استفاده روزانه و ضربه مقاومت داشته باشند. هیچ چیز در این دستگاه، ضعیف یا بد کیفیت به نظر نمی‌رسد.

به طور کلی، من واقعاً تحت تأثیر طراحی GK3 قرار گرفته‌ام. این ویپ، تکامل کاملی از طراحی KOKO است.

دکمه بازگشت به بالا