برای علی لندی؛ کجایند مردان خدایی؟

همزمانی پرواز علی لند با هفته دفاع مقدس بهانه ای شد تا من دقایقی به دنیای کودکی ام سفر کنم. روزهایی که معلم دبستان از فداکاری ریزعلی خواجوی به عنوان نمونه ایثار و فداکاری یاد می کرد. در ذهن من و همسالانم ، نام و سنت هزاران جنگجوی شجاع حک شد و جان بارکف در دفاع از سرزمین مادری خود ، جوانمردی و ایثارگری را به میدان آورد. آنها در کتابها ذکر شده اند ، نه در فضای مجازی ، تا نام خود را با هشتگ منتشر کنند. مردان خدا.

داستان ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان شجاع وطن نه تنها در محافل خانوادگی و اجتماعی و … هموطنان نقل شده است ، بلکه سرفصل اکثر خبرگزاری ها و رسانه های جهان نیز به ایثار اختصاص داده شده است. تجهیزات و تجهیزات برخلاف میل این مردان خدا بسیار مأیوس بودند ، به طوری که او مدام دهان خود را برای اعتراف باز می کرد و خود انکار و فداکاری سربازان ایران را خارق العاده می دانست ، اما

جنگ تمام شده است

مردان خدا که به خانه بازگشتند به زودی بر در و دیوار شهر نوشتند. مردم خدا در دشت کربلا کجا هستند ،گویی شهرها و مردم آن چنان برایشان بیگانه شده بودند که نمی توانستند تحمل کنند ، شاید بدانند که این نتیجه این حجم از نشانه های ریاکاری و نفاق است که در گوشه ای دنج پناه گرفته اند تا از این امر جلوگیری کنند. اگر ذره ای از این آلودگی گردن آنها را پاک کند مبتلا شده.

جنگ تمام شده است
طوفان سیاست که گویی از سیاست جدولی به نام میز انقلاب بیرون آمد و با تقاضای عمل ، رانت و آقازاده ، سفره چیده شد و مشتی گرسنه از قدرت و ثروت شروع به ازدحام کرد ، تا آنجا که اندکی تصاحب دیرتر و فساد اقتصادی و ده ها کبودی و استفراغ سمی از قلب و روده کثیف آنها. این که هیچ کس به سوی قوم خدا نمی رود ، حتی به در و دیوار شهر ، گویی همه آنها را فراموش کرده اند ، بدون اینکه بدانند آنچه در رگها و پوست این اموال متعلق به آن قوم خداست جاری و اراده می کند برای همیشه ماندگار است این ایمان و حرفه اوست ، نه نام و نشان او. سوشا آنقدر معروف است که علی لندی و آقایانی مانند او قلبشان را آتش زدند و سیاوش زنده شده و قربانی می شود.

با این حال ، این س stillال هنوز بی پاسخ است مردان خدا کجایند ؟؟

* وکیل

دکمه بازگشت به بالا