برای سفت کردن پوست هایفو بهتره یا ترماژ

آیا می دانسید از 20 سالگی به بعد توانایی بدن برای بازسازی و تولید کلاژن کم شده و هر ساله 1 الی 2 درصد از سطح کلاژن بدن کاهش پیدا می کند؟ در نتیجه کاهش کلاژن، پوست دچار چین و چروک شده و زیبایی خود را از دست می دهد. رفته رفته در سن 40 سالگی و با افزایش سن، تغییرات پوستی روی صورت خود را احساس می کنیم. در چنین شرایطی می توانیم با انتخاب یک روش مناسب بهترین راه حل را برای درمان و جوان سازی پوست پیش بگیریم. این روزها روش های متعددی برای جوانسازی پوست وجود دارد که بین آن ها ترماژ و هایفوتراپی، دو روش غیر تهاجمی و بدون جراحی هستند. برای آشنایی شما با تفاوت ترماژ و هایفو مطالبی را در نظر گرفته ایم که در این مقاله به آن ها اشاره خواهیم کرد.

سفت کردن پوست با ترماژ

ترماژ چیست؟ روشی غیر تهاجمی برای سفت شدن پوست و از بین بردن چین وچروک

ترماژ، روشی برای جوانسازی پوست است که همچون بدون عمل جراحی، چین وچروک های پوست را از بین می برد. در روش ترماژ با استفاده از انرژی فرکانس رادیویی (RF)، لایه میانی پوست گرم شده و تولید کلاژن جدید تحریک می شود. در این روش با تحریک کلاژن ها در لایه های زیرین پوست و منظم شدن آن ها، صاف و سفت شدن پوست را شاهد خواهیم بود.

حرارتی که این دستگاه روی پوست ایجاد می کند مانند دمای بدن در هنگام تب (38 تا 40 درجه سانتی گراد) بوده و کاملا قابل تحمل است. همچنین قابل ذکر است که این دستگاه خنک کننده و ویبراتور نیز دارد که آسایش و راحتی را برای افراد فراهم می کند.

در صورتی که افتادگی پوست شما بسیار شدید بوده و به لایه های زیرین مربوط باشد؛ ممکن است با روش ترماژ قابل درمان نباشد. در این صورت با مشورت پزشک می توانید از سایر روش های غیرتهاجمی جوان سازی پوست، همچون هایفوتراپی استفاده کنید؛ بنابراین در برخی موارد تفاوت ترماژ و هایفو در این مورد خواهد بود.

جوانسازی با ترماژ چه مزایایی دارد؟ ترماژ؛ یک روش درمانی سریع و آسان

ترماژ یک روش درمانی بسیار سریع و آسان است که بدون هر نوع برش و جراحی انجام می شود. در استفاده از روش ترماژ، نگران رنگ پوست خود نباشید زیرا این نوع روش جوانسازی مناسب برای انواع پوست ها بوده و هیچ گونه محدودیتی ندارد. از مزایای دیگر استفاده از روش ترماژ برای پوست، می توان به ایمن بودن این نوع جوانسازی و هم چنین مشاهده نتایج با یک جلسه اشاره کرد. پس از جوانسازی با ترماژ همچون استفاده از دستگاه هایفو دابلو گلد پرمیوم، نیاز به استراحت نداشته و به راحتی می توانید به فعالیت های روزمره خود بپردازید.

اگر برای کلینیک یا مطب زیبایی خود علاوه بر دستگاه ترماژ، نیاز به دارید، با کیفیت ترین و پیشرفته ترین دستگاه ها را می توانید از آفا تهیه کنید.

هایفوتراپی چیست؟ معجزه جوانسازی پوست با ماندگاری بالا

هایفوتراپی یکی از روش های نوین در درمان زیبایی، سفت کردن و لیفتینگ پوست است. این روش نسبتا جدید بدون درد و غیرتهاجمی بوده و جایگزین خوبی برای روش هایی است که نیاز به جراحی دارند. در هایفوتراپی از امواج فراصوتی که در سونوگرافی به کار برده می شود (اولتراسوند) استفاده خواهد شد. در جوانسازی با هایفو امواج فراصوت به صورت متمرکز به لایه خاصی از پوست انرژی وارد کرده و باعث تحریک تولید رشته های کلاژن می شوند.

کلاژن و الاستین پوست با افزایش سن کم شده و در نتیجه حالت انعطاف پذیری پوست را کاهش می دهند. با استفاده از لیزر هایفو، با افزایش کلاژن، پوست سفت شده و کاملا صاف و بدون چروک دیده می شود. هم چون هایفو، در برندهای مختلف متفاوت است. به همین دلیل هزینه ای که شما برای هر جلسه از هایفوتراپی پرداخت می کنید، ممکن است در کلینیک های مختلف متفاوت باشد. به روزترین و پیشرفته ترین دستگاه های هایفو، مدل های دابلو گلد و دابلو گلد پریمیوم هستند.

مزایای جوانسازی با هایفو؛ بهترین انتخاب برای همه افراد

این روزها هایفوتراپی یکی از پرطرفدارترین روش ها برای جوانسازی پوست به شمار می رود؛ شما می توانید نتیجه نهایی و شگفت انگیز آن را بعد از 2 الی 3 ماه مشاهده کنید. بسیاری از افراد جوانسازی صورت با هایفو را به ترجیح داده و معتقدند جوانسازی با هایفو تاثیرات قابل توجهی روی پوست خواهد داشت. از مزایای هایفوتراپی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هایفوتراپی آثار ماندگار و با دوامی دارد. این درمان، پوست را سفت و لیفت کرده و چین و چروک آن را کاهش می دهد.
  • هایفوتراپی باعث جمع و سفت شدن پوست شل شده زیر چانه می شود و با استفاده از دستگاه هایفو، فک فرم زیبایی پیدا می کند.
  • هایفوتراپی یک روش غیر تهاجمی و غیر جراحی است که نیازی به دوره نقاهت برای بهبودی ندارد.
  • از هایفوتراپی می توان برای لیفت گونه ها و ابروها استفاده کرد.
  • 1 تا 3 جلسه درمانی برای رسیدن به نتیجه دلخواه با هایفوتراپی کافی است.
  • هزینه هایفوتراپی نسبت به روش های جوانسازی تهاجمی کمتر و مقرون به صرفه تر است.
  • مدت زمان هر جلسه جوانسازی با هایفو کوتاه بوده و 30 الی 90 دقیقه زمان خواهد برد.

هایفوتراپی انتخابی مناسب برای افرادی است که جراحی های زیبایی برایشان دشوار بوده و حاضر به استفاده از روش های تهاجمی نیستند. هم چنین کسانی که می خواهند نتایج عمیق تر و ماندگارتری دریافت کنند، سراغ جوانسازی پوست به روش هایفو می روند.

مقایسه ترماژ و هایفوتراپی؛ دو روش غیر تهاجمی جدید برای جوانسازی پوست

هایفوتراپی و ترماژ، دو روش کم خطر و بدون جراحی برای حذف چین وچروک ها و جلوگیری از افتادگی پوست هستند. هایفوتراپی و ترماژ تاثیری سریع تر از روش های دارند و هم چنین موثرتر و ماندگارتر هستند. تفاوت ترماژ و هایفو در موارد جزئی و کوچکی است که باعث ایجاد تفاوت در کارکرد و نتایج آن ها خواهد شد. در ادامه این تفاوت ها را برای شما ذکر خواهیم کرد:

تفاوت ترماژ و هایفو در نحوه عملکرد؛ استفاده از پرتوهای مختلف با میزان نفوذ متفاوت

تفاوت ترماژ و هایفو در نحوه کارکرد این است که از انرژی های متفاوتی برای نفوذ در پوست استفاده می کنند. انرژی استفاده شده در روش ترماژ، انرژی با فرکانس رادیویی است اما انرژی به کار رفته در روش هایفوتراپی، انرژی اولتراسوند متمرکز خواهد بود. در نهایت هر دو انرژی باعث تولید گرما و نفوذ آن به لایه های زیرین پوست و تحریک بافت به تولید کلاژن می شوند.

همچنین میزان نفوذ امواج هر کدام از این روش های جوانسازی پوست با یکدیگر متفاوت است. امواج فرکانس رادیویی حدود 3 میلی متر و امواج هایفو حدود 4.5 میلی متر در پوست نفوذ می کنند.

تفاوت ترماژ و هایفو در ماندگاری؛ هایفوتراپی ماندگار تر و موثرتر است

به طور کلی می توان گفت تفاوت ترماژ و هایفو در ماندگاری چندان فاحش نخواهد بود و هیچ کدام از این روش های جوانسازی دائمی نیستند. اما طبق مطالعات انجام شده، هایفوتراپی به دلیل نفوذ بیشتر به پوست، تاثیر بهتر و ماندگارتری دارد. در واقع یک فرد با چین و چروک های متعدد و خطوط نازک روی خطوط ابرو، اطراف چشم ها و صورت می تواند از روش ترماژ استفاده کند. در حالی که فردی با چین و چروک عمیق تر همراه با افتادگی پوست، می تواند بیشتر با هایفوتراپی سازگار باشد.

هایفو روشی ایمن و سریع بوده که امروزه جایگزین بسیاری از روش های جوانسازی همچون تزریق چربی شده است. اگر برای شما نیز این سوال مطرح است که ، می توانید جواب سوالتان را در این مقاله از آفا دریافت کنید.

نتیجه گیری

در این مقاله به یکی از سوالات رایج شما «تفاوت ترماژ و هایفو چیست» پاسخ دادیم. اکنون شما با مطالعه این مقاله و بررسی شرایط خود و هم چنین مراجعه به پزشک متخصص پوست، می توانید بهترین روش جوانسازی پوست را انتخاب کنید. هایفوتراپی یکی از روش های مناسب جوانسازی است که نسبت به سایر روش های حذف چین و چروک پوست، مزایای بسیار داشته و جدیدتر است. توصیه می شود برای دریافت نتیجه مطلوب با متخصص پوست و زیبایی مشورت کرده تا بهترین و پیشرفته ترین دستگاه را برای جوانسازی پوست استفاده کنید.

دکمه بازگشت به بالا