عمومی

بحران خط حمله – باراناخبر

پرسپولیس در خط حمله چندان خوب نیست و مهاجمان این تیم فصل پررونقی را سپری نکرده اند. پرسپولیسی ها که از لیگ پانزدهم تا نوزدهم همیشه در کورس کفش طلا حضور داشتند، امسال برای دومین فصل متوالی از این رقابت ها کنار رفتند. هشدار کامل در مورد سقوط این تیم به فاز هجومی.

به گزارش باراناخبر، این روزنامه شهرنشین وی نوشت: پرسپولیس پس از پنج سال قهرمانی، بالاخره جام این فصل را از دست داد و بدتر از همه آن را به حریف سنتی خود استقلال معرفی کرد. هواداران از این موضوع ناراحت هستند و از هم اکنون منتظر تجهیزات تیم برای فصل آینده و بازگشت جام هستند اما به نظر می رسد این پروژه چندان راحت نیست. پرسپولیس امسال مشکلات فنی زیادی داشت. شاید اگر سپاهانی ها فرصت طلب تر بودند، تراکتور قدرت گذشته را داشت یا مثل فصول گذشته تیم های خوش هیکلی مثل نفت تهران، پدیده و ذوب آهن مهمان ناخوانده نیمه اول جدول بودند، شاید جایگاه فعلی سرخپوشان. . محقق نمی شد. الهلال در ابتدای فصل واقعیت فنی این تیم را ظالمانه نشان داد. از کاستی های سرخپوشان امسال بیشتر به نوسانات خط دفاعی پرداخته شده است. مطالب آنقدر تکراری بوده که نیازی به بازگویی نیست و افزایش چشمگیر نرخ گلوله همه چیز را به خوبی نشان می دهد. با این حال پرسپولیس در خط حمله چندان خوب نیست و مهاجمان این تیم هم فصل پر رونقی را سپری نکردند. پرسپولیسی ها که از لیگ پانزدهم تا نوزدهم همیشه در کورس کفش طلا حضور داشتند، امسال برای دومین فصل متوالی از این رقابت ها کنار رفتند. هشدار کامل سقوط این تیم به فاز هجومی. بسیاری از گل های تیم در سال جاری توسط هافبک ها یا مدافعان به ثمر رسیده است که روندی بحث برانگیز است. ضمن اینکه شرایط به گونه ای است که شاید برای فصل آینده این مشکل حل نشود. در حال حاضر اخبار چندان امیدوارکننده نیست.

علیپور پرید

شاید در ماه های اخیر بسیاری از هواداران پرسپولیس فکر می کردند بازگشت علی علیپور به این تیم بی خطر بوده است. علیپور در ماریتیمو پرتغال فراز و نشیب هایی را تجربه کرد. او از روی نیمکت شروع کرد، به ترکیب اصلی رسید و گل زد و در نهایت به نیمکت بازگشت. ماهیت مصاحبه های او در سه ماه اخیر نشان می داد که خودش هم نگران این وضعیت بوده و دوست ندارد به پرسپولیس برگردد. با این حال حتی قبل از اینکه سرخپوشان فرصت بررسی شرایط را پیدا کنند، خبر امضای رسمی قرارداد علیپور و باشگاه منتشر شد. به این ترتیب مهاجم مازن قرمزها همچنان در پرتغال می ماند تا شانس خود را برای رشد و پیشرفت در اروپا امتحان کند. این خبر خوبی برای پرسپولیس نیست زیرا بازار کساد است و علیپور با توجه به آشنایی قبلی اش با شرایط تیم می توانست به قرمزها کمک کند.

بازیکن اشتباه، مربی اشتباه

ضمن اینکه پرسپولیس در شرایطی فصل آینده را آغاز می کند که حداقل در قسمت قابل توجهی از بازی خارج از خانه دو عنصر هجومی در قرارداد وجود نداشته باشد. وحید امیری و عیسی آل کثیر دو بازیکنی هستند که ممکن است در نیمه اول حضور نداشته باشند. مشکل هر دو آسیب است. خود عیسی اشتباه کرد و در مورد وحید امیر کادر فنی سهل انگاری کرد. در حالی که معاینات روی اسکن های متعدد نشان داد که بازیکن رباط صلیبی پاره شده است، او ماه ها به خوددرمانی ادامه داد و از جراحی اجتناب کرد. عیسی بالاخره مجبور شد تسلیم تیغ شود، اما البته روند درمان او به تاخیر افتاد. ماجرای امیر این بود که قبل از رسیدن به فرم ایده آل بازی کرد و مصدومیت را تشدید کرد. وحیدی بازیکنی با تپانچه های فراوان است که در دفاع و جناح چپ و همچنین مهاجمی در سایه برای این تیم بازی کرده است. به او گفته شد که سه تا چهار ماه پس از جراحی دیسک از میادین دور بوده است. وقتی برمی گردد، البته کارهای زیادی برای آماده شدن دارد. پس اگر امیر با آمادگی کامل به جام جهانی برسد معجزه می شود، لیگ بیست و یکم پیشنهاد می شود.

عبدی می ماند؟

پرسپولیس حتی حفظ موجودی اندک فعلی را هم آسان نمی بیند. چرا که در مورد احتمال جدایی مهدی عبدی صحبت های زیادی شده است. گفته می شود پیشنهادهای خوبی وجود دارد و بند فسخ نیز به قرارداد اضافه شده است. بنابراین بعید است که عبدی به بازی در خارج از کشور فکر کند. بیشتر از این که شرایط او در تیم گل محمدی بدتر شده و در بسیاری از مسابقات نیمکت نشین شده است.

داستان علیشاه

دست انداز بیش از دست انداز به این معنی است. اتفاقی که در دیدار نیمه نهایی تراکتورسازی و پرسپولیس افتاد می تواند از همین حالا منجر به محرومیت امید عالیشاه دیگر عنصر هجومی سرخ ها شود. شایعات ضد و نقیضی درباره میزان محکومیت تیم امید به گوش می رسد اما این خبر بد دیگری برای کادر فنی سرخپوشان است. اگر شکل محرومیت عالیشاه به گونه ای باشد که فصل بعد را تحت تاثیر قرار دهد، شرایط بدتر می شود.»

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا