ورزشی

بازگشت بازنشسته‌ها به فدراسیون فوتبال!

رایگان:

فریدون اصفهانیان بار دیگر ریاست کمیته داوری فدراسیون فوتبال را بر عهده گرفت تا فدراسیون بتواند به عنوان یک جزیره خودمختار طبق قوانین و مقررات داخلی ایران به کار خود ادامه دهد. بازگشت اصفهانی ها به این کمیته در حالی است که وی در سال 1997 از سمت خود استعفا داد و دانست که قانون منع به کارگیری بازنشستگان تصویب و اجرا شده است ، اما ماه ها پیش و با آرام گرفتن تب نظارت بر اجرای قانون ، وی برای بازگشت به این کمیته اقداماتی انجام داد. و سرانجام ، اواخر ماه اکتبر ، وی رسماً فعالیت خود را به عنوان رئیس این کمیته آغاز کرد.

* قانون سبک فدراسیون را دور بزنید

نوع برکناری و بازگشت این عضو هیئت مدیره از کمیته داوران حاوی نکات جالبی در مورد تقابل با قانون و حاکمیت قانون است. در حالی که فشار زیادی بر فدراسیون فوتبال برای اجرای قانون بازنشستگی وجود داشت و اعضای هیئت مدیره با آن مخالفت می کردند ، اصفهانیان به دلیل داشتن یک پست اجرایی از ریاست کمیته داوران استعفا داد ، اما با استعفای خود از هیئت مدیره مخالفت کرد زیرا ادعا کرد که او در این بخش موقعیت اجرایی نداشته است.

اما بعد از دو سال و بلاتکلیفی در فدراسیون که منجر به عدم برگزاری انتخابات و عدم اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان شد ، مردم اصفهان برای موقعیتی که از دست داده بودند شروع به حرکت کردند و سرانجام وی به سابق فشار آورد. کمیته سئول ، این بار به عنوان ناظر بازگشت.

اصفهانیان ادعا می کند که در آن زمان اشتباه کرده و استعفا داده است: “آنها شلوغ هستند و مشکل خاصی ندارند.”

وی ادعا می کند که در این کمیته ها افرادی مشغول به کار هستند که در هیچ یک از کمیته های این فدراسیون بازنشسته نمی شوند ، اما داور پیشکسوت فوتبال ایران که خود را عاشق خدمت و سرباز کشورش می داند ، هنوز هم به این حریص نگاه می کند او یک کمیته دارد و مشخص نیست که چه موقع او میدان را به جوانان پشت سر خود می دهد.

جالبتر اینکه ، او می گوید در آن زمان ، نیازی به گفتن نیست که مردم اصفهان روی صندلی هیئت منصفه گیر کرده بودند ، او استعفا داد و تصمیم گرفت کمی استراحت کند ، اما به نظر او ، او از جمله مدیرانی است که نمی تواند از اوقات فراغت خود استفاده کرده و مجبور به کار هستند.

* گرسنگی مردان در هیئت منصفه

در نتیجه ، مدیر عاشق این خدمت ، از ناامنی فدراسیون فوتبال و بی توجهی نهادهای نظارتی نهایت استفاده را برد و با حمایت دوستانش از جمله حیدر بهاروند ، کمیته داوران را جبران کرد تا وقت از دست رفته را جبران کند.

نکته عجیب در مورد این ماجرا این است که فدراسیون فوتبال چهره های جدیدی را انتخاب نکرد ، فدراسیونی که نشان داده تمایل کمتری برای ایجاد تغییرات و دادن چهره های جدید به پست های کلیدی دارد و سایر داوران پیشکسوت که انتخاب نمی کنند هنوز برای بازنشستگی حضور نخواهند داشت شما در اداره فدراسیون نقشی دارید.

دکمه بازگشت به بالا