عمومی

این غذای سمی را نخورید!

مدام با انگشت اشاره می کند و می خندد. این اولین بار است که در جمعه شرکت می کنم. به عنوان مثال ، او می خواهد مرا به افرادی که نمی شناسم معرفی کند ، اما او باعث می شود احساس بدی نسبت به حرف هایش داشته باشم. سعی می کنم به افرادی که او با انگشت اشاره می کند نگاه نکنم ، اما گاهی ناخواسته به او نگاه می کنم و وقتی می بینم آنها به ما نگاه می کنند ، می خواهم شرمنده شوم و به زمین بروم!

به گزارش باراناخبر ، روزنامه “جوان” در ادامه نوشت: من نمی توانم باور کنم که هنوز در این عصر افرادی هستند که به راحتی بعد از دیگران به راحتی صحبت می کنند و قضاوت می کنند. ” من گیج شده ام و در دل خود به زمین و زمان می گویم و برای خودم متاسفم که چرا به گروهی پیوستم که قبلاً آنها را کاملاً نمی شناختم. من آنقدر در افکار خود غرق شده ام که می توانم حرف زدن او را با صدای نیمه جان بشنوم و او هر چند دقیقه یکبار روسری خود را تنظیم می کند و با عینکی که به آن نگاه می کند به من نگاه می کند تا دیگران را بهتر ببیند تا مطمئن شوید صد کلمه من یک غاز است. به یافت شد! من فکر می کنم عینک خیلی درد نمی کند زیرا او نمی تواند دیگران را خوب ببیند و در نهایت ، با پیدا کردن یک نقص در نقص دیگر ، بهانه ای برای بدتر دیدن آن پیدا می کند!

انرژی از دست رفته را به روش صحیح برگردانید!

آیا وقتی در کنار چند نفر می نشینید و بعد از پایان مکالمه و پایان دوران جدایی با یکدیگر صحبت می کنید احساس سنگینی می کنید؟ گویی آنها یک سطل بزرگ انرژی منفی آورده و آن را به اعماق وجود شما تخلیه کرده اند ، گویی خسته ، بی حوصله هستید و اگر احساس خوبی نسبت به خودتان ندارید ، دلیل آن را نمی فهمید و خواهید فقط تعجب کنید و ممکن است از احساس ناگهانی و تلخ ناراحت شوید.! دلیلش را می دانید؟ دلیل آن انرژی کلمات و جملاتی است که شنیده اید! کلمات بسیار قدرتمند هستند. آنها می توانند هیجان و انرژی را در شما ایجاد کنند و می توانند تمام انرژی ذخیره شده در وجود شما را تخلیه کنند ، و اتفاقاً مهم است که چگونه انرژی تخلیه می شود و چقدر مضر است.

یکی از مواقعی که انرژی ما رو به اتمام است یا از بین می رود زمانی است که ما پای کسی می نشینیم که دائماً از زمین و زمان غر می زند ، ناله می کند و شکایت می کند. این شخص می تواند مقدار زیادی از انرژی مثبت ما را تخلیه کرده و به تنهایی جذب کند. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که زیر پای کسی بنشینید و به حرفهای او گوش دهید و وقتی صحبت را تمام کرد به شما بگوید: چقدر راحتم! دلیل استایل او را می دانید؟ این به خاطر انرژی مثبتی است که از شما گرفته است ، حتی اگر صحبت نکرده اید و فقط آن را شنیده اید. این یعنی چی؟ منظورتان نمکهای شور و امثال آنها است ، اینطور است؟ آیا می توان نسبت به دوست و آشنایی که غمگین است و می خواهد آن را با ما در میان بگذارد ، بی تفاوت بود؟

نه ، ما نمی توانیم نسبت به کسانی که دوستشان داریم بی تفاوت باشیم ، اما دو موضوع وجود دارد ؛ یکی این که باید بدانیم چگونه و به چه روشی انرژی از دست رفته خود را جذب کنیم و دوم این که نباید دلیل جذب اشتباه انرژی دیگران باشیم؛ البته منظور ما شخصی نیست که بعد از مدتی بیاید و مشکلی با ما ایجاد کند و درخواست کمک و همدردی کند. ما در مورد افرادی صحبت می کنیم که عادت دارند بهانه جویی ، زمزمه و ناله کنند و در بسیاری از موارد اصلا به راهنمایی و کمک شما توجه نمی کنند و تنها تلاش آنها شکایت و ناله است تا انرژی خود را از دست بدهند. ، یعنی بدست آوردن آن انرژی خود را به دست آورید. البته آنها این را نمی دانند و ناخودآگاه این کار را انجام می دهند ، اما در هر صورت ، ما با گوش دادن به سخنان آنها انرژی خود را از دست می دهیم. بنابراین بهترین راه برای برخورد با چنین افرادی این است که اگر راههای مناسب جذب انرژی را می دانیم برای آنها توضیح دهیم و اگر نمی دانیم ، موضوع را به نحوی تغییر دهیم و اجازه ندهیم انرژی ما از بین برود!

انجام کار خوب بهترین راه برای جذب انرژی است

این روزها ، فقط دنبال کردن اخبار روزانه او برای تخلیه انرژی ما کافی است. در مورد موارد دیگر مانند قضاوت ، شنیدن توهین یا قرار گرفتن در معرض چیزی ناخوشایند ، به عنوان مثال ؛ البته ، همه اینها تنها بخش کوچکی از چیزی است که انرژی ما را از بین می برد. بنابراین اگر نتوانیم انرژی از دست رفته را از منبع درست بگیریم و آن را جبران کنیم ، ما نیز به فردی تبدیل می شویم که به روش های اشتباه ، مانند فریاد ، نجوا ، فریاد ، انتقاد ، ناله و غیره به دیگران ظلم می کند. به به عنوان کاهش انرژی

وقتی احساس خستگی می کنیم و دیگر تمایلی به انجام کارهای روزمره نداریم یا عصبی تر می شویم ، سریعتر عصبانی می شویم ، بیشتر زمزمه می کنیم ، بیشتر ناامید می شویم و آینده درخشانی نمی بینیم ، یعنی انرژی ما رو به اتمام است. در این موارد ، بهترین راه ها برای جذب انرژی مثبت و جبران انرژی از دست رفته ورزش ، مطالعه کتاب ، نوشتن ، قرار دادن خود در مسیر خوشبختی و بازی و عاشق شدن کودکانی است که منبع مثبت هستند. دوست داشتن دیگران یکی از موثرترین روشهای جذب انرژی مثبت است. وقتی به دیگری توجه می کنیم و اگر به کمک نیاز دارد ، دست او را گرفته و تا آنجا که می توانیم به او کمک می کنیم ، انرژی بسیار بالایی را جذب می کنیم که در احساس خوبی که در ما و قلب ما بوجود می آید قابل مشاهده است. فکر کنید که کمک باید مالی باشد ، اگر اصلاً نباشد. دوست داشتن و مراقبت از دیگران می تواند برای همکار ما یک فنجان چای ریختن باشد ، این می تواند به یک کودک کار لبخند بزند یا به یک دوست سلام کند. این روش ها و همه راه هایی که ما را در مسیر خوشبختی و شادی قرار می دهد ، بهترین راه برای جذب انرژی مثبت است که می توانیم از آن در زمانی که فردی انرژی را به روش های غلط جذب می کند ، مانند ناله ، عصبانیت و شکایت ، استفاده کنیم. این یک چالش است که خود را از اتمام انرژی نجات دهید و به شخص دیگری کمک کنید تا انرژی را برای مدت طولانی جذب و حفظ کند.

کمبود سمی ترین غذا برای روح است

اگر یک کاسه غذای مسموم به شما داده شود و اگر می خواهید آن را بخورید به شما بگویند چه می کنید؟ قطعاً از چنین پیشنهادی شگفت زده خواهید شد و آن غذا را نخواهید خورد. شما غذاهای سمی نمی خورید زیرا می دانید که سلامتی شما در خطر است و ممکن است کار شما محدود باشد. چرا از این مثال استفاده می کنم؟ منظور من غذای روح است اگر مهمتر از غذای بدن نباشد ، اما چون نیاز روح را به غذای سالم به اندازه نیاز بدن درک نمی کنیم ، می دانیم که اجتناب نکنیم. خوردن آن حتی اگر غذای معنوی سمی باقی مانده باشد. غذا به عنوان کمبود! غیبت سمی ترین غذای روح است. وقتی غایب هستیم ، گویی تا انتها یک غذای سمی می خوریم و نتیجه این غفلت ایجاد تنش ، اضطراب و احساسات منفی زیادی است که در ما ایجاد می شود و می تواند صدمات جدی و جبران ناپذیری ایجاد کند. به ما! البته این پایان ماجرا نیست و این غذای سمی می تواند عوارض جانبی زیادی به همراه داشته باشد. به عنوان مثال ، روانشناسان معتقدند که نه تنها غیبت و صحبت پشت سر دیگران ، بلکه قضاوت و تهمت زدن به دیگران به دلیل اینکه انرژی منفی زیادی را جذب می کند ، می تواند بسیاری از بیماری های جسمی و روحی را در فرد ایجاد کند ، که شایع ترین آنها چیست. بیماریهای دستگاه گوارش ؛ این امر به این دلیل است که وقتی در مورد شخص دیگری شایعه می کنیم و پشت سر خود صحبت می کنیم ، دچار یک احساس غلط می شویم که باعث ترشح بیش از حد اسید معده و ایجاد بیماری های گوارشی می شود. این علائم ممکن است خیلی سریع ظاهر نشوند ، اما پس از مدتی یا به صورت معده درد یا بیماری های روده ای و حتی بیماری قلبی ظاهر می شوند. به همین دلیل است که فقدان را می توان به خوردن یک کاسه پر از غذاهای مسموم تشبیه کرد و به راحتی می توان زمان حال و روز کسی را که هر روز از این غذاهای سمی روح می خورد ، مشاهده کرد.

با سکوت خود منجی دیگران باشید!

ما می توانیم راهی برای برخورد مناسب با افرادی که غذاهای سمی به ما می دهند ، درست مانند کسانی که انرژی ما را مصرف می کنند ، پیدا کنیم. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که با افرادی برخورد کنید که تا زمانی که ما را نبینند یا با ما تماس نگیرند ، پشت سر دیگران شروع به صحبت می کنند. آنها آنقدر می گویند و می گویند که ما شریک آنها می شویم. اکنون ما یا حرفه های آنها را تأیید می کنیم ، یا دو جمله به نظرات آنها اضافه می کنیم ، یا غذاهای سمی را به طریقی دیگر با آنها به اشتراک می گذاریم. راه حل چیست؟ یک راه این است که موضوع را تغییر دهیم و اگر مخاطبان ما متوجه شدند که عمدی است ، باید بدون تعارف بگوییم که بهتر است در مورد خودمان صحبت کنیم نه در مورد دیگران! و شاید یکی از بهترین راه حل ها سکوت هنگام شروع نفرین و قضاوت در مورد دیگری باشد و آنقدر ساکت بمانیم که گوینده متوجه عدم تمایل ما به این کار و تغییر موضوع خود شود. این ممکن است عجیب و غیر معمول به نظر برسد ، حتی کسی که با شما صحبت کرده است ممکن است کمی از سکوت شما ناراحت شود ، اما نباید برای شما اهمیت داشته باشد ، زیرا بعد از مدتی همه کسانی که با شما تماس می گیرند روح شما را می شناسند و می دانند که شما علاقه مند. شما در مورد دیگران صحبت نمی کنید و ثانیاً با این رفتار خود را از جذب انرژی های منفی و خوردن غذاهای سمی و همچنین دیگران نجات می دهید!

بیایید قافیه بازی نکنیم!

این روزها ما باید بیشتر به خود توجه کنیم. مقدار انرژی جذب شده و انرژی از دست رفته در طول روز ؛ برای آنچه می گوییم و آنچه می شنویم ؛ این روزها ما باید بیشتر به خود توجه کنیم زیرا بیش از هر زمان دیگری نیاز به جذب انرژی مثبت داریم ، به شکلی که دقیق و سازگار باشد. این روزها ، ما باید بیشتر به سلامت جسم و روح خود فکر کنیم تا قافیه بازی نکنیم ، تا سالم بمانیم ، تا پس از این روزهای نه چندان آسان ، بتوانیم به خود افتخار کنیم و به آن افتخار کنیم ما توانسته ایم فرش هایمان را از آب بیرون بیاوریم!

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا