عمومیکسب و کار برتر ایرانی

انواع حساب بانکی در کانادا

افتتاح حساب در HSBC

حتی اگر حضوری برای افتتاح حساب به شعب HSBC مراجعه کنید، از شما درخواست می‌شود که به صورت اینترنتی برای افتتاح حسابتان اقدام کنید. شما می‌توانید این کار را با استفاده از اینترنتی که در بانک در دسترس است، انجام دهید.

متأسفانه به دلایل سیاسی مثل تحریم‌های جورواجور، افتتاح حساب برای افرادی که ملیت ایرانی دارند، با وسواس و دقت بیشتری انجام می‌شود. در نهایت این تیم تخصصی HSBC است که تصمیم نهایی را برای افتتاح حساب شما در این بانک می‌گیرد. نتیجه این تصمیم‌گیری از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

تی دی بانک کانادا (Toronto-Dominion Bank)

بانک Toronto Dominion یک شرکت بانکداری و مالی چندملیتی در کشور کاناداست که مزیت‌های زیادی برای مشتریانش دارد. البته پیشنهاد ما به شما این است که از افتتاح حساب در این بانک صرف‌نظر کنید! حتماً می‌پرسید چرا؟

سال ۲۰۱۲ بود که حساب تعداد زیادی از مهاجرینی که ملیت ایرانی داشتند، به‌خاطر تحریم‌ها بسته شد. خب قطعاً این مسئله برای هیچ‌کس خوشایند نیست! پس بهترین راه‌حل فکرکردن به بانک‌های معتبر دیگر برای افتتاح حساب در کاناداست.

بانک رویال کانادا (Royal Bank of Canada)

بانک رویال همان بانکی است که لقب بزرگ‌ترین بانک در کشور کانادا را به دوش می‌کشد. اگر ویزای موقت برای حضور در کانادا دارید، این بانک می‌تواند گزینه خوبی برای امور مالی شما باشد. افرادی که ویزای موقت دارند، می‌توانند یک حساب بانکی بدون محدودیت RBC و یا یک حساب بانکی ویژه RBC VIP رایگان در این بانک باز کنند. البته این حساب‌ها به مدت 6 ماه قابل‌استفاده هستند. خبر خوب این است که با افتتاح این حساب‌ها، یک کارت اعتباری رایگان هم دریافت می‌کنید.

یکی از بهترین خدمات این بانک: وقتی ویزای موقت شما به دائم تبدیل شود، بدون داشتن سابقه‌ی اعتباری امکان دریافت یک وام مسکن و خودرو برای شما فراهم می‌شود. اگر دانشجو هستید حساب RBC بهترین گزینه برای شما خواهد بود. چون به شما یک کارت رایگان Visa Gold یا کارت اعتباری MasterCard تعلق می‌گیرد.

مدارک لازم جهت افتتاح حساب بانکی در کانادا

 

در صورت افتتاح حساب بانکی در کانادا، فرد متقاضی لازم است تا مدارکی را با خود به همراه داشته و به بانک مورد نظر ارائه دهد. این مدارک شامل موارد زیر می‌باشد:

  • پاسپورت
  • کارت بیمه
  • کارت اقامت
  • کارت SIN
  • اجازه تحصیل
  • گواهی نامه رانندگی (کانادایی)

لازم به ذکر است که متقاضی در صورت همراه داشتن دو عدد از این مدارک می تواند جهت افتتاح حساب بانکی اقدام نماید.

شرایط افتتاح حساب بانکی در کانادا

با تهیه مدارک لازم، متقاضیان می‌توانند جهت افتتاح حساب بانکی اقدام کنند. البته ممکن است که ضمن ارائه مدارک ذکر شده در بالا، هر یک از بانک‌ها دارای الزامات و مدارک خاصی باشند که متقاضیان نیازمند ارائه آنها هستند. (مدارکی چون مجوز کار و یا تحصیل در کانادا، اقامت موقت و یا مجوز اقامت دائم کانادا.)

ضمنا، افتتاح حساب بانکی در کانادا نیز مستلزم داشتن یکسری شرایط خاص چون سن مناسب (حداقل ۱۸ سال) و ارائه آدرس مکان زندگی معتبر، به کارمندان بانک می‌باشد.

افتتاح حساب بانکی در کانادا

برای افتتاح حساب بانکی در کانادا، فرد باید علاوه بر ارائه مدارک شناسایی، با مراجعه حضوری یا تماس با شعب مورد نظر، وقتی را جهت انجام این کار بگیرد. (بهتر است که متقاضی قبل از افتتاح حساب بانکی، با ورود به وب سایت بانکها با شرایط و ارائه خدمات هر بانک آشنا شود.)

پس از افتتاح حساب بانکی، فرد متقاضی با دریافت یک دبیت کارت می تواند به تمامی خدمات مالی و بانکداری شعب و دستگاه‌های خود پرداز دسترسی داشته باشد.

همچنین برخی از بانک‌ها با ارائه کارت اعتباری، این امکان را برای فرد فراهم می‌نماید تا بدون نیاز به پول در حساب بانکی خود، تا حد مشخص شده‌ای با آن خرید و سپس وجه آن را به بانک پرداخت نماید.

صرافی ایزدی٬ ارائه دهنده انواع خدمات ارزی و حواله دلار کانادا از ایران به ایرانیان در سراسر دنیا٬ بازار خرید و فروش ارزهای دیجیتال، با صرافی ایزدی٬ دریافت اطلاعات بیشتر با ما ارتباط تماس بگیرید

دکمه بازگشت به بالا