عمومی

امیدواریم بدشانسی های تیم نساجی پایان یابد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، مصطفی صداقت در نشست خبری پیش از بازی با تراکتورسازی تبریز با احترام به نام نادر دست نشان از وی به عنوان نماد و اسطوره فوتبال مازندران و قائمشهر یاد کرد و افزود: جای بهترین روزهای سخت تیم نساجی خالی است.

وی درباره بازی با تیم تراکتورسازی تبریز گفت: این دو تیم هویت مناطق جغرافیایی خودشان هستند و ما با تیم تراکتور خاطرات خوبی داریم.

وی با اظهار اینکه به عنوان کادر فنی تیم نساجی موظف هستیم که بازی با کیفیتی با ارائه دهیم، ادامه داد: امیدوارم بازی فردا خوب و با کیفیت باشد و اتفاقات به نفع تیم نساجی رقم خورد.

مربی تیم نساجی مازندران با بیان اینکه بعد از حضور ساکت الهامی حس خوبی بین هواداران و تیم ایجاد شده است، یادآور شد: اگر اینگونه باشد ما به هدف خود رسیده‌ایم و از هواداران دعوت می‌کنیم که برای بازی فردا نیز به ورزشگاه بیایند و از این تیم حمایت کنند.

صداقت به عنوان اینکه هواداران انرژی مضاعفی به تیم می‌دهند به ما کمک می‌کنند، افزود: با توجه به نفراتی که داریم بر نامه‌ریزی برای خلق موقعیت در بازی انجام می‌شود و امیدواریم روز بدشانسی بودن ما و ستاره بودن گلر تیم حریف و هر چیز دیگر پایان رسد.

وی گفت: مهم این است که تمام ارکان و اجزای تیم نساجی با تمام توان و تلاش برای ارتقای کیفیت تلاش کنند و به هواداران قول می‌دهیم که هیچ کمی و کاستی نگذاریم و انشالله که بدشانسی‌های پایان رسد.

بازی دو تیم نساجی و تراکتورسازی روز جمعه در ورزشگاه شهید وطنی برگزار می‌شود.

دکمه بازگشت به بالا