امکانات تفریحی برج میلاد افزایش می یابد

به گزارش خبرگزاری آنا محمد امین توکلی زاده در پویش شنبه های امید و افتخار و آئین بهره برداری از ساختمان جدید اداری برج میلاد که با حضور سید احمد علوی عضو شورای اسلامی شهر تهران و اعضای هیئت مدیره برج میلاد برگزار شد با بیان این مطلب افزود: یکی از پرچالش ترین موضوعاتی که در بدو فعالیت دوره کنونی مدیریت شهری در موضوع برج میلاد با آن رو به رو بودیم موضوع گودبرداری برج میلاد بود که بازتاب بسیاری در رسانه ها داشت. از این رو مهم ترین رویکرد ما در دوره کنونی رفع دغدغه نبود ایمنی در این سازه که میزبان مهمانان داخلی و خارجی بسیاری است بود.

 

وی با بیان اینکه برای اجرای طرح ایمن سازی برج میلاد نشست های تخصصی با حضور کارشناسان طراز اول و برجسته برگزار و بهترین رویکرد برای تامین ایمنی برج در دستور کار قرار گرفت افزود: با تاکید شورای اسلامی شهر تهران حمایت شهردار محترم و براساس مصوبه هیئت مدیره برج میلاد بالغ بر ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار صرف ایمن سازی برج میلاد شده است.با این اقدامات امروز دیگر با چالشی با عنوان نا ایمنی برج میلاد رو به رو نیستیم.

 

توکلی زاده نگاه مدیریت کنونی شهری به برج میلاد را نگاهی فرهنگی به این مجموعه دانست و با بیان اینکه اقداماتی در راستای بهبود کارکردها و نقش این بنای فاخر و معظم در پایتخت برای نقش آفرینی بیشتر در موضوعات فرهنگی در سه سال گذشته در دستور کار قرار گرفته است ادامه داد: تلاش کردیم مجموعه برج میلاد به عنوان بام فرهنگ تهران و محور گردشگری شهر دارای کارکردهای جدید و بی بدیلی شود. در این راستا علاوه بر تقویت زیرساخت ها در این مجموعه در سه سال گذشته برج میلاد میزبانی از فاخرترین رویدادهای فرهنگی کشور را به عهده داشته است.

 

معاون شهردار تهران با قدردانی از تلاش های سه سال گذشته مدیران و کارکنان برج میلاد خاطرنشان کرد: درسه سال گذشته برج میلاد در حوزه گردشگری و میزبانی از مردم و رویدادهای مختلف هر سال موفق به شکستن رکوردهای سال قبل خود از نظر تعداد گردشگر و تعداد برنامه اجرا شده در برج شد. این موضوع نشان می دهد برج میلاد توانسته است به عنوان محور گردشگری در شهر جای خود را میان مخاطبان خود باز کند.

 

توکلی زاده با بیان اینکه برج میلاد در پایان دوره مدیریت شهری گذشته به دلیل شرایط کرونا به مجموعه ای زیان ده تبدیل شده بود گفت: دوره کنونی مدیریت شهری موفق شد با اجرای برنامه های مختلف برج میلاد را که شرکتی زیان ده بود را به شرکتی تبدیل کند که می تواند هزینه زیرساخت های مورد نیاز و نیز برنامه هایی را که در دست اجرا دارد خود تامین کند.

 

امکانات تفریحی برج میلاد افزایش می یابد

 

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در ادامه با بیان اینکه گردشگر در مسیر گردشگری نیازمند تفریحات سالم و با نشاط است تا بتواند نشاط و شادابی کامل را در مسیر دریافت خدمت به دست بیاورد از برنامه ریزی برای توسعه بیش از پیش برج میلاد در حوزه تفریحات سالم برای گردشگران خبر داد و اظهار داشت: طرح های مختلفی در فازهای گوناگون برای توسعه برج میلاد طراحی شده است. از این رو در بخش تفریحات نیازمند اجرای برنامه های بیشتری هستیم تا گردشگران تفریح خوبی را نیز در سازه برج میلاد داشته باشند.

دکمه بازگشت به بالا