اقتصادی

افت قیمت ارز تراست والت بعد از راه‌ اندازی کیف پول جدید بایننس

به گزارش خبرگذاری کریپتو پلاس، ساعاتی پیش قیمت توکن تراست ولت پس از عرضه کیف پول جدید بایننس 7 درصد کاهش یافته است. بایننس که مجموعه تراست ولت را در سال 2018 خریداری کرده و صاحب این محصول به حساب می آید، با عرضه کیف پول غیرقانونی جدید خود رقیبی برای توکن تراست والت ایجاد کرده است. البته کیف پول جدید بایننس تنها از طریق اپلیکیشن موبایل این صرافی در دسترس است و در حال حاضر امکانات چندانی از Trust Wallet ندارد.

تراست ولت محصولی است که به کاربران امکان می دهد ارزهای دیجیتال را در سراسر اکوسیستم مالی غیرمتمرکز (DeFi) ذخیره و استفاده کنند. کیف پول تازه رونمایی شده بایننس بسیار شبیه است. این در 30 بلاک چین مختلف کار می کند و می تواند برای سرمایه گذاری، وام دادن و استقراض استفاده شود.

با این حال، یک تفاوت این است که کیف پول جدید فقط از طریق برنامه بومی پلتفرم قابل دسترسی است، که می‌تواند برای کاربرانی که ندارند یا نمی‌خواهند برای یک حساب صرافی بایننس ثبت نام کنند، محدود کند.

توکن TWT یک هفته قبل از انتشار بایننس مثبت بود و از چهارشنبه گذشته بیش از 60 درصد افزایش یافت. پنج روز پیش، بایننس لیست معاملات آتی TWT را در صرافی خود اعلام کرد، که شاهد افزایش حجم روزانه آن از 80 میلیون دلار به حدود 476 میلیون دلار در روز دوشنبه بود.

منبع خبر: https://crypto-plus.net/2872/

دکمه بازگشت به بالا