اجتماعی

از رد پیشنهاد توسط ماجدی تا سکوت مشکوک وزارت ورزش/چرا آجورلو رفت تا فتح الله زاده برگردد؟

گزارشی از پشت صحنه تحولات استقلال

اخراج یک شبه مصطفی آجورلو از هدایت باشگاه استقلال و انتخاب فتح الله زاده هواداران این تیم را شوکه کرده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، علی فتح الله زاده امشب جایگزین مصطفی آجورلو به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال شد. اگرچه وزارت ورزش و جوانان هیچ پیش زمینه ای برای برکناری آجورلو ارائه نکرد، اما شایعات دو هفته اخیر حاکی از آن بود که بین وزارت ورزش و مدیرعامل باشگاه استقلال و البته شکاف ایجاد شده است. برخی مسائل باعث شده تا صندلی این باشگاه جابجا شود.

هفته گذشته صحبت هایی مبنی بر حضور میرشاد مجدی در باشگاه استقلال مطرح شد اما او این پیشنهاد را رد کرد و از همان روز مشخص شد که دوران آجورلو در استقلال به پایان رسیده است. از سوی دیگر حجت کریمی یکی از اعضای هیات مدیره استقلال صبح امروز به صراحت با خبرگزاری آنا صحبت کرد.لینک مصاحبه) اختلاف خود را با سران باشگاه نشان داد. چند وقت پیش در مراسم معارفه ساپینتو آجورلو به کریمی که در مراسم حضور نداشت گفت: در استقلال هرچه مصاحبه نکنیم آقای کریمی جبران می کند!

کریمی در گفت و گوی امروز خود گفت: در این مدت بیشتر صحبت ها را انجام داده ام و در مورد مشکلات و تکالیف صحبت کرده ام اما متأسفانه جز من ندیده ام که هیچ یک از اعضای هیئت مدیره نظری بدهند. بگو همه چیز آرام و منظم است. من دوست دارم مردم پشت سر او صحبت کنند.(کریم یعنی افرادی که در استقلال طرفدار آزورلو هستند)

برکناری مصطفی آجورلوس عصر امروز در شرایطی انجام شد که مشکلات مالی و شفاف نبودن پرونده های مالی باشگاه به گوش می رسید و تومان ایست صدای باشگاه ها و از جمله مسئولان سازمان لیگ را در مورد تعهدات آجورلوس درآورد. و این موضوع بر تصمیم وزارت ورزش و جوانان نیز تاثیرگذار بوده است.

با این شرایط علی فتح الله زاده برای پنجمین بار در باشگاه استقلال سکان هدایت را به دست گرفت. وی در سال 1377 به عضویت هیات مدیره و سپس سرپرستی باشگاه استقلال درآمد اما پس از حدود 14 روز استعفای خود را تقدیم وزیر ورزش و جوانان کرد. فتح الله زاده اکنون برای پنجمین بار در باشگاه استقلال سمت هدایت را بر عهده گرفته و از 3 مهرماه به عنوان مدیرعامل جدید فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا