عمومیکسب و کار برتر ایرانی

ادکلن دامادی چی بزنم؟

همه عروس خانم‌ها، دوست دارند، که به بهترین شکل ممکن برای مراسم عروسی خود آماده شوند و بهترین مراسم عروسی را داشته باشند. به همین خاطر، اغلب خانم‌هایی که قرار است، به عنوان عروس در مراسم خود حضور داشته باشند، از هفته‌ها یا حتی ماه‌ها قبل به دنبال تدارکات لازم برگزاری مراسم‌شان هستند.

مراسم عروسی برای اغلب دختران، مراسمی باشکوه است. از نظر دخترانی که منتظر برگزاری مراسم‌شان هستند، در شب عروسی، عروس باید گل سرسبد مجلس باشد و مانند یک الماس بدرخشد. عروس خانم‌ها معمولا دوست دارند، که مراسمی باشکوه و به یاد ماندنی داشته باشند، آن قدر که تا روزها و سال‌ها بعد از مراسم،‌ خاطره آن شب را به خوبی و خوشی در ذهن خود ثبت کنند. از جمله تدارکاتی که عروس‌ها شخصا به دنبال آن هستند و حساسیت زیادی برایش خرج می‌دهند، می‌توان به لباس عروس، کفش و کیف، اکسسوری، آرایشگاه، مدل مو و مواردی از این قبیل اشاره کرد. در این بین،‌ بسیاری از عروس خانم‌های باسلیقه و جزئی نگر، به دنبال عطری مناسب برای شب عروسی خود نیز هستند. جهت اطلاع از قیمت ادکلن میلانو با ما در تماس باشید .

واضح است، که انتخاب عطر برای عروس یکی از حساس‌ترین و سخت‌ترین قسمت‌های آماده شدنِ هر عروس برای مراسم عروسی‌اش خواهد بود. اغلب عروس خانم‌ها، به دنبال عطری هستند، که امضای حضورشان را در این روز زیبا، در ذهن تمام مهمانان مراسم پررنگ جلوه دهند، عطری که رایحه آن تا سالیان سال در ذهن همه مهمانان مراسم و خودشان ثبت شود و با استشمام دوباره آن در هر نقطه از دنیا و در هر زمانی، دوباره به همان شب مراسم عروسی و خاطرات لحظه به لحظه‌اش بازگردند.

عطرها مانند یک ماشین زمان عمل می‌کنند. آن‌ها در حافظه ما ثبت می‌شوند و خاطرات روزهای مختلف زندگی ما را در خود ذخیره می‌کنند. اصلا برای همین هم هست، که هر آدمی در هر سن و سالی، پس از سال‌ها با بوییدن رایحه یک عطر، گاهی لبخند می‌زند و گاهی اشک از گوشه چشمانش سرازیر می‌شود. شاید هم شروع به تعریف کردن خاطرات بخشی از زندگی‌اش کند و درباره دورانی از زندگی‌اش صحبت کند، که هیچ کدام از اطرافیان به یاد نمی‌آورند. همه ما می‌دانیم که در هر مکان و هر شرایطی با توجه به موقعیت موجود، باید نوعی پوشش خاص داشته باشیم، که با فضای مورد نظرمان متناسب باشد. مثلا واضح است،‌ که در محل کار یا در محافل دوستانه، یا حتی در مهمانی‌های شبانه نوع پوشش ما متفاوت است.

اکنون برای انتخاب عطر عروس باید به این نکته توجه داشته باشید، که عطر نیز با وجود نادیدنی بودنش یک نوع پوشش است. بنابراین برای انتخاب عطر نیز مانند انتخاب لباس باید به مکان و شرایطی توجه کنیم، که قرار است در آن قرار بگیریم و در نهایت متناسب با آن مکان و شرایط عطر مناسبی را انتخاب کنیم. با وجود همه این‌ها، می‌توان گفت، که برای حضور در مجلس عروسی به عنوان یک عروس شیک و زیبا، نیاز به عطری خاص داریم که با فضای خاطره انگیز شب عروسی‌مان و همچنین با ظاهر و آرایش‌مان، همخوانی داشته باشد. البته این بدان معنا نیست، که نمی‌توانیم از عطر ویتابلا مردانه  برای آن شب استفاده کنیم.

شاید فردی همیشه و در همه مکان‌ها از یک عطر استفاده می‌کند و آن عطر به عنوان امضای او شناخته می‌شود و بسیار هم رایحه برازنده و مناسبی دارد، بنابراین امکان استفاده از عطر همیشگی‌اش را در شب عروسی‌اش خواهد داشت. البته ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای مجلس عروسی‌تان به سراغ عطرهایی جدید، شیک و خاص بروید، عطرهایی که همیشه از آن‌ها استفاده نمی‌کنید و ماندگاری نسبتا بهتری نسبت به عطرهای همیشگی و معمولی‌تان دارند. به این ترتیب علاوه بر اینکه یاد و خاطره شب عروسی‌تان را با آن عطر حفظ کرده‌اید، بلکه توانسته‌اید، یک رایحه باوقار، شیک، خاص و جدید به استایل‌تان اضافه کنید و اطرافیان خود را با این تغییر شگفت زده و سورپرایز کنید و توجه آن‌ها را بیشتر به سمت خودتان جلب کنید.

در راستای همین موضوع و از آنجایی که انتخاب عطر مناسب با رایحه خوب برای شب عروسی عروس خانوم‌ها از بین این حجم از برندها و رایحه‌های مختلف، دشوار و وقت گیر به نظر می‌رسد، بنابراین ما در ادامه این مقاله، به معرفی ۱۳عطر زنانه مناسب برای عروس در مراسم عروسی را به شما معرفی خواهیم کرد. همه این عطرهای اورجینال زنانه از برندهای معروف و به روز دنیا هستند و عطرهای آن‌ها، تا این لحظه، یعنی بهار سال ۲۰۲۰در بازار ایران موجود است. برای تهیه این عطرهای زنانه اصل، جذاب و خوشبو، می‌توانید نام آن‌ها را در سایت ریحا جستجو کنید، یا بر روی عکس هر کدام در همین مقاله کلیک کنید. پس برای آشنایی با مناسب‌ترین و بهترین عطرهای زنانه مناسب برای عروس در ادامه همراه ما باشید.

۱- ادوپرفیوم کرید لاو این وایت

عطر زنانه خنک و شیرین Love in White از با الهام از عشق به دریا و دریانوردی ساخته شده و نمادی از آزادی است. رایحه این عطر زنانه شرقی گل‌دار یادآور روزهای گرم، زیبا و پر هیاهوی قایق سواری در آب‌های آزاد و اقیانوس‌های است. برند مشهور و معتبر کرید را در سال ۲۰۰۵، با رایحه‌ای رمانتیک، برای زنان قوی اما پراحساس و لطیف به بازار معرفی و عرضه کرد. در آغاز معرفی این عطر در آمریکا به پاس گرامیداشت خلق آن، نورپردازی ساختمان امپایر استیت در روز شانزدهم نوامبر سال ۲۰۱۶ به طور یکپارچه به رنگ سفید درآمد.

این برند نت‌های عطر لاو این وایت را از پنج قاره دنیا گلچین می‌کند تا بتواند آن را تولید کند. به محض اولین اسپری از عطر زنانه Love in White بر روی پوست و محل نبض یا لباس‌تان، متوجه رایحه پرتقال خواهید شد. نت اولیه مرکباتی و شیرین این عطر زنانه، انرژی و شادی را در شما ایجاد می‌کند. پس از گذشت مدت زمانی مشخص، نت اولیه جای خود را به نت‌های میانی خواهد داد. بیز پلاس همراه همیشگی شما .

نت‌های میانی از ترکیب گل زنبق، نرگس، گل مگنولیا، برنج، گل یاسمن سفید، گل نرگس و رز بلغاری ساخته شده‌اند. رایحه پودری، خنک و شیرین این نت‌های گلی، تمرکز و نشاط را در شما بیشتر می‌کند. در ادامه و با گذشت مدت زمانی نسبتا طولانی، نت‌های پایانی از راه می‌رسند و جایگزین نت‌های میانی می‌شوند. این نت‌ها از چوب صندل، وانیل و عنبر تشکیل شده‌اند. پس از استشمام رایحه این نت‌ها، آرامش و تعادل درونی خوبی به دست خواهید آورد.

رایحه این عطر زنانه بسیار شاداب، فریبنده، ملایم و رمانتیک است و مانند یک حریر نرم و صورتی، پوست شما را نوازش می‌کند. این عطر دریچه ای باز به سوی ماجراجویی و دنیای ناشناخته و همچنین عاشقانه‌هایی جوان و تازه است. این عطر برای زنان و دختران بسیار جوانی مناسب است، که روحیه‌ای شاد و لطیف دارند و در عین دوست داشتنی بودن، شخصیتی خجالتی هستند و خیلی زود گونه‌های‌شان گل می‌اندازد.

وقتی این عطر از شنل را بر روی پوست و محل نبض‌تان اسپری می‌کنید، خیلی زود متوجه رایحه‌ای از ترکیب به و گریپ فروت خواهید شد. این ترکیب دوگانه‌ شیرین، شادی و طراوت را به شما و اطرافیان‌تان منتقل می‌کند. پس از مدتی شاهد تغییر مسیر نت‌های آغازین به سوی نت‌های میانی خواهید بود. این نت‌ها از گل یاسمن سفید و گل سنبل تشکیل شده‌اند. تندی و شیرینی این نت‌ها، انرژی و هیجان را به شما هدیه می‌دهد. در ادامه و با گذشت زمان، نت‌های پایانی از راه می‌رسند و جایگزین نت‌های میانی می‌شوند. این نت‌ها ترکیبی ازمشک، گل زنبق، کهربا و چوب سدر هستند. این ترکیب طبیعی، اعتماد به نفس و شجاعت خاصی را به شما هدیه می‌دهد .

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا