عمومیکسب و کار برتر ایرانی

اجرای پرده های هوشمند و BMS توسط مهیار عباسی در تهران

مهیار عباسی mahyar abbasi  مدیر شرکت پرده کاران در تهران

پرده از دیرباز تاکنون مورد توجه و استفاده مردم در فرهنگ ها و سبک های مختلف زندگی بوده است. امروزه با توجه به سبک زندگی های مدرن، پرده ها بسیار متنوع شده و کارآمدی های مختلف پیدا کرده اند. وقتی صحبت از خرید وسایل مهم خانه می شود، انتخاب مدل و طرح پارچه برای پرده، موضوع بسیار مهمی است که نمیتوان با بی تفاوتی و ساده انگاری از آن رد شد.

 مهیار عباسی پرده کاران بی تردید پنجره ها نقطه ی جذابی در هر خانه هستند که توجه افراد را به خود جلب می کنند. اهمیت پنجره ها به لحاظ کنترل نور به داخل ساختمان و حفظ حریم و ایمنی  محیط و همچنین حس زیبایی که به محیط می‌بخشند؛ باعث شده است تا پرده جزء الویت های اساسی هر خانه قرار بگیرد. با توجه به اینکه موضوع پرده از اهمیت خاصی برخوردار است، در انتخاب تزیینات و اکسسوری پیرامون پرده نیز باید دقت شود.

نصب انواع پرده توسط مهیار عباسی (علی عباسی کماسائی)

از دیرباز تا کنون پرداختن به پرده برای زیبا سازی فضای زندگی، کنترل کردن نور خورشید و ساختن حریمی برای جدا سازی فضای داخلی و خارجی منزل مورد توجه بوده  است. در طول سالیان پرده توانسته با روح ظریف، زیباجو و هنرآفرین آدمی ادغام شود. از این جهت است که همواره شاهد خلق طرح ها و مدل های تازه و جدید، توسط فعالین این حوزه بوده‌ایم. کم کم و با گذشت زمان شغل های مرتبط با پرده پدید آمده اند. یکی از این شغل ها مربوط به شرکت نصاب پرده است. در ادامه به طور اجمالی به بررسی وظایف این شرکت ها و نصاب پرده حرفه ای می پردازیم.

پرده کاران متخصص در نصب پرده 

معمولاً هر چه شرکت ها و افراد فعال در حوزه پرده، پر سابقه تر باشند؛ توانایی ارائه کارهای بهتر و شکیل تر به مشتریان خود دارند. اگر نصاب پرده، فردی حرفه ای و پر سابقه باشد، باید بتواند پاسخگوی نیازهای مشتریان خود باشد. بعد از معرفی لینک اینستاگرام مهیار عباسی به بیان ویژگی های یک نصاب پرده حرفه ای می پردازیم.

خصوصیات شرکت پرده کاران با مدیریت مهیار عباسی (علی عباسی کماسائی)

یک شرکت نصاب پرده حرفه ای، باید امکانات انتخاب پرده مناسب مانند کالیته پارچه، تنوع بالا در جنس و  طرح پارچه، عکس مدل های مختلف در مکان های گوناگون و…. را داشته باشد و به مشتریان خود ارائه دهد.شرکت نصاب پرده حرفه ای باید تیم تخصصی و تجهیزات لازم و ضروری برای برش، دوخت و نصب پرده را داشته باشد. این امکانات به توانمندی شرکت و کارکنان نصاب پرده در ارائه کاری بهتر می افزاید.

دکمه بازگشت به بالا