بین الملل

ابومرزوق: حوادث جنین نقطه عطف مهمی در مسیر مقاومت در کرانه باختری است

عضو دفتر سیاسی حماس اعلام کرد که حوادث جنین نقطه عطف مهمی است که بر مسیر مقاومت در کرانه باختری تأثیر خواهد گذاشت.

به گزارش باراناخبر، موسی ابومرزوق، عضو دفتر سیاسی حماس در مصاحبه با خبرگزاری فلسطینی شهاب گفت: حوادث کنونی در جنین نقطه عطف مهمی در تاریخ مبارزه ملت ما است که بر مسیر مقاومت در کرانه باختری تأثیر خواهد گذاشت. ما امیدواریم تأثیر مثبتی در ناکام گذاشتن طرح‌های دشمن داشته باشد. رژیم اشغالگر برای پایان دادن به حضور ما مرتکب نقض‌های سنگینی می‌شود؛ اما در مقابل ما شاهد قهرمانی و پایداری اردوگاه جنین در مقابله با اشغالگران هستیم.

وی گفت: جنین و اردوگاه آن به یک نماد تبدیل شده است. گروه‌های فلسطینی در کنار هم می‌جنگند و به امید خدا پیروز خواهند شد. نباید بگذاریم دشمن احساس کند که می‌تواند درباره جنین به تنهایی هر تصمیمی که بخواهد می‌گیرد. مسؤولیت تمام گروه‌ها و شخصیت‌های فلسطینی این است که نگذارند این سیاست خبیثانه اجرا شود.

ابومرزوق گفت: ما از کسانی که می‌گویند حوادث جنین منجر به موجی از خشونت می‌شود، تعجب می‌کنیم. در حقیقت خشونت تنها از سوی اشغالگران است. مقاومت تا زمان از بین بردن اشغال ادامه دارد. تا زمانی که اشغال هست تنش و درگیری نیز هست. مقاومت سپر و شمشیر ملت خواهد بود و خون ریخته شده در جنین هدر نخواهد رفت.

انتهای پیام

کارگروه خبری مقالات بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای فضایی و نجومی جهانی. با دانش در زمینه اخبار فضایی، کشف‌های نجومی و پیشرفت‌های فضانوردی، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره رویدادهای فضایی، اکتشافات نجومی و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی و علمی، به شما دیدی جامع از تحولات فضایی و نجومی جهانی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا