بین الملل

گردان‌های القسام: استفاده اشغالگران از بالگرد در کرانه باختری، آغاز پایان موجودیت آن است

گردان‌های شهید عزالدین القسام، شاخه نظامی حماس اعلام کرد، استفاده رژیم صهیونیستی از بالگرد نظامی در کرانه باختری، آغاز پایان موجودیت این رژیم و شکستش در برابر مقاومت است.

به گزارش باراناخبر، به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، گردان‌های القسام در مراسم یادبود ایمن منصور، یکی از فرماندهان خود گفت، خیابان‌های کرانه باختری امروز به مواد منفجره در برابر اشغالگران صهیونیست تبدیل شده است.

این گردان‌ها اعلام کردند، زندگی شهید ایمن منصور سرشار از اقدامات جهادی و مقاومت قهرمانانه در برابر اشغالگر بود. او در تمامی نبردهای مقاومت غزه با دشمن صهیونیستی حضور داشت.

زکریا ابومعمر، از رهبران حماس در نوار غزه هم گفت، شهادت منصور یا هر یک از رهبران مقاومت موجب تضعیف مقاومت نمی‌شود بلکه تلاش و آمادگی مقاومت را برای مقابله با رژیم صهیونیستی بیشتر می‌کند.

وی گفت: مقاومت قانون برخورد با اشغالگر است و ملاک موفقیت مقاومت تداوم آن است و دشمن بداند که ما ادامه می‌دهیم و او در سرزمین ما جایی ندارد. این رویکرد ماست که انشاءالله از آن عدول نخواهیم کرد.

ابومعمر خاطرنشان کرد: جنایت شنیع شهرک نشینان با هتک حرمت و سوزاندن مساجد در کرانه باختری و پاره کردن قرآن کریم، تشدید بزرگ جنگ مذهبی علیه مقدسات ما و تحریک بی‌سابقه احساسات کل امت اسلامی است.

انتهای پیام

کارگروه خبری مقالات بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای فضایی و نجومی جهانی. با دانش در زمینه اخبار فضایی، کشف‌های نجومی و پیشرفت‌های فضانوردی، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره رویدادهای فضایی، اکتشافات نجومی و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی و علمی، به شما دیدی جامع از تحولات فضایی و نجومی جهانی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا