استان ها

آموزش جدیدترین روش‌های تدریس قرآن به معلمان سما

به منظور بهره مندی از آثار و برکات قرآن کریم و توانمندسازی معلمان و مربیان قرآن و مدارس پایه دانشگاه آزاد اسلامی تربت هژدریجه سمینار یک روزه به همت این دانشگاه برگزار شد. (ادامه مطلب)

این سمینار به منظور آموزش جدیدترین روش های آموزش قرآن به معلمان مقطع ابتدایی با تدریس محمد علیزاده دبیر سما دارالقرآن برگزار شد.

استاد راهنما محمد حاتمی دانشگاه آزاد تربت حیدریه وی خطاب به شرکت کنندگان در این کارگاه گفت: حفظ، تلاوت و تدبر در آیات قرآن کریم آثار و برکات معنوی و مادی بیشماری در زندگی اجتماعی، فردی و فردی همه ما دارد.

آموزش جدیدترین متدهای آموزش قرآن به اساتید سما

شرح مهم ترین فعالیت های انجام شده از ابتدای آنلاین 1400

معاون آموزش عمومی و مهارت های دانشگاه آزاد تربت حیدریه در این سمینار مهمترین فعالیت های انجام شده از ابتدای مهرماه 1400 توسط مربیان سما تربت حیدریه از جمله برگزاری جشن های قرآنی پایه های اول و دوم ابتدایی، برگزاری دوره های قرآنی در نمازخانه مدرسه جهت آشنایی دانش آموزان با قرآن کریم، آموزش دانش آموزان در دو جزء روخوانی و حفظ، برگزاری کلاس روخوانی و یادگیری لهجه عربی هفته ای یکبار برای پایه های چهارم و پنجم و ششم آموزش صدای تقلیدی قاریان پایه های اول و دوم و سوم و تشویق دانش آموزان به حفظ سوره ها با لهجه تجویدی و عربی.

سعید احمدی ابریشمی از جمله اقدامات انجام شده در زمینه حفظ در دو حوزه تخصصی و عمومی می توان به اختصاص بخشی از وقت به حفظ و آموزش فصل ها با تکرار و تمرین با داستان و روایت و شعر و نقاشی برای کودکان، سرود خواندن فصل و گوش دادن اشاره کرد. . برای خوانندگانی که در کلاس تلاوت می کنند، دولی داوطلب شد تا در یک کلاس تخصصی حفاظت شرکت کند و یک کلاس حفاظتی جداگانه و تخصصی تشکیل داد.

انتهای پیام/4103/4062/

دکمه بازگشت به بالا