عمومیکسب و کار برتر ایرانی

آشنایی با ویژگی های هپی کت مینکاس

معرفی غذای گربه هپی کت

هپی کت مینکاس یک نوع غذای گربه با هضم فوق‌العاده آسان است که از جذب مواد معدنی پشتیبانی می‌کند، مخصوصا در گربه‌هایی که از اختلالات هضم چربی رنج می‌برند. از این جهت یک انتخاب مناسب برای گربه‌های دوست‌داشتنی شما با اختلالات حاد و مزمن دستگاه گوارش است. حتی می‌توانید برای حیواناتی که از التهاب پانکراس رنج می‌برند، با خیال راحت از این غذا استفاده کنید.

برجسته‌ترین ویژگی غذای گربه هپی کت، کاهش قابل توجه میزان انرژی و محتوای چربی غذا است تا سیستم گوارش گربه راحت‌تر قادر به هضم آن‌ها باشد.

فیبر رژیمی موجود در این غذا با حفظ تعادل فلور روده حیوان، قوام مدفوع را تثبیت می‌کند. از سوی دیگر وجود پروتئین مرغ با قابلیت هضم بالا در کنار برنج و ذرت که به راحتی هضم می‌شوند، کمک می‌کند دستگاه گوارش به‌مرور بهبود پیدا کند. هپی کت یکی از بهترین برندها برای خرید غذا گربه است.

غذای خشک گربه هپی کت مدل مینکاس پرفکت میکس (Happy Cat Minkas Perfect Mix) محصولی فوق العاده برای گربه های بالغ می باشد که سرشار از امگا ۳ و امگا ۶ بوده و حاوی ۷۵% پروتئین حیوانی است.از آنجا که گربه ها حیوانات بدغذایی هستند انتخاب یک رژیم غذایی مناسب با ذائقه آنها امری بسیار مهم به شمار می رود. چرا که عدم تغذیه مناسب ممکن است موجب بروز انواع بیماری برای این حیوانات شود. در ادامه با معرفی یک غذای گربه خوش طعم از برند هپی کت با شما همراه هستیم.

غذای خشک گربه هپی کت مدل مینکاس پرفکت میکس همه ی عناصر مهم جهت یک رژیم غذایی سالم و متعادل  را دارا می باشد. در تهیه‌ی این غذای خشک گربه، از مواد اولیه ارگانیک و دست چین وابسته به Happy Cat استفاده شده است.پروتئین حیوانی مغذی، بدون سویا و دیگر عصاره های پروتئین گیاهی و دانه های با کیفیت بالا باعث شده محصول Minkas Perfect Mix به خوبی پذیرفته و به راحتی قابل هضم باشد. بعضی از گربه‌ها تنوع در مواد غذایی را دوست دارند. سعی کنید دو یا سه نوع از محصولات هپی کت را با هم مخلوط کرده و به گربه خود بدهید. به این ترتیب گربه شما از هر کام این وعده غذایی لذیذ متنوع لذت می برد.

مزایای مصرف غذای گربه هپی کت

هپی کت یک برند تولید غذای گربه آلمانی با نشان بالاترین کیفیت غذای گربه است. معیارهای کیفی زیر برای این مجموعه فوق‌العاده مهم است:

  • همه این غذاها بدون پروتئین گیاهی تولید می‌شوند و در آن‌ها از پروتئین حیوانی استفاده می‌شود.
  • هیچ یک از محصولات این برند حاوی رنگ مصنوعی، طعم دهنده یا مواد نگهدارنده نیست.
  • مواد تشکیل‌دهنده غذای گربه هپی کت مثل کاسنی، سیب، دانه کتان، دانه‌های تخمیر شده، کنگر فرنگی و غیره برای گربه مفید است.
  • هر وعده دقیقا شامل مقدار مواد مغذی است که گربه احتیاج دارد. این یعنی با مصرف این غذاها خود‌به‌خود از چاقی و مشکلات مربوط به اضافه وزن جلوگیری می‌شود.
دکمه بازگشت به بالا