اقتصادیکسب و کار برتر ایرانی

آشنایی با لوازم یدکی ماشین تیگو 7

قبل از اینکه بخواهیم درباره صحبت کنیم، اجازه بدهید ابتدای خودروی چینی چری تیگو 7 را معرفی کنیم. برند چری خودرویی به نام تیگو  7 وارد بازار جهانی کرده است که از ظاهر لوکسی برخوردار است و جز کراوس اوور ها محسوب می شود. این خودرو نخستین بار در سال 2012 در کالبد خودروی تی اکس به بازار معرفی شد. منتهی نسخه نهایی تیگو 7 در سال 2016 شرکت مدیران خودرو تولید گردید. شناخت این قطعات در زمان خرید لوازم یدکی تیگو 7 به شما کمک می کند تا انتخاب ایده آلی را دقیقا مطابق با نیازتان انجام دهید. برای کمک به شما در زیر به بررسی مهمترین قطعات این خودرو پرداخته ایم.

قطعات یدکی چری تیگو 7 - فروشگاه لوازم یدکی خودروهای چینی - محسن یدک

قطعات جلوبندی:

در زمان خرید تیگو 7 خیلی از افراد در جستجوی قطعات جلوبندی مناسب هستند. این بخش از قطعات وظیفه هلدینگ و حفظ تعادل ماشین را در جاده های ناهموار و دست اندازها بر عهده دارند. از قطعات مهم جلوبندی میتوان به موجگیر، طبق، بوش، سیبک و کمک فنر اشاره کرد. شما می‌توانید انواع لوازم تیگو ۷  و چری تیگو ۷ اکسلنت را از وب سایت ما خریداری کنید.

قطعات برقی در لوازم یدکی تیگو 7

اهمیت قطعات برقی برای خودرو کاملا بدیهی است. با روشن شدن خودرو، نیروی برق سوخت را در موتور شعله ور می سازد و سبب حرکت کردن خودرو می شود. تعمیر و تعویض قطعات برقی از اهمیت زیادی برخوردار است. عدم توجه به این موضوع سبب کاهش طول عمر خودرو می گردد از مهم ترین لوازم یدگی تیگو 7 در بخش برقی میتوان به لامپ، وایر و کوئل اشاره کرد.

قطعات بدنه:

در زمان خرید لوازم یدکی تیگو 7 حتما از اورجینال بودن قطعات بدنه اطمینان حاصل کنید، زیرا این قطعات حکم محافظ را برای خودرو و سرنشینان آن دارند. هر چه از دوام بالاتری برخوردار باشد در زمان تصادفات نیز آسیب کمتری به خودرو وارد خواهد شد. از مهم ترین قطعات بدنه میتوان به سپر، شاسی، گلگیر و شلگیر اشاره کرد.

قطعات موتوری:

هزینه خرید لوازم یدکی تیگو 7در بخش قطعات موتوری نسبت به سایر اجزا بیشتر است. زمانی که نسبت به تعمیر یا تعویض لوازم یدکی موتور سهل انگاری می کنید، امکان بروز خسارات های جبران ناپذیر در کل قطعات خودرو زیاد است. از مهم ترین لوازم یدکی موتور میتوان به رادیاتور، سیلندر و پیستون اشاره کرد.

لوازم یدکی تیگو 7

برای اینکه بتوانید در خرید لوازم یدکی تیگو 7 عملکرد موفقیت آمیزی را تجربه کنید، باید به موارد مهمی توجه کنید. برای مثال بهتر است که خرید لوازم یدکی این خودرو را از فروشگاه معتبری انجام دهید که بتواند پشتیبانی لازم را حتی پس از فروش نیز انجام دهد. البته این تمام ماجرا نیست. بلکه بهتر است که برخی از جزئیات هم توجه کنید. در ادامه به بعضی از این موارد مهم اشاره کرده ایم:

  • از ضمانت اصالت کالای لوازم یدکی خریداری شده اطمینان حاصل کنید.
  • در هنگام خرید حتما به مدل ماشین توجه کنید و بر اساس آن خرید خود را انجام دهید.

خرید لوازم یدکی چری تیگو 7

شما می‌توانید انواع  قطعات یدکی خودروهای چری تیگو ۷ IE و چری تیگو ۷ اکسلنت را از وب سایت ما خریداری کنید. فروشگاه آنلاین ما نه تنها با قطعات ارزان قیمت بلکه با تحویل سریع سفارش شما را ارسال خواهد کرد.

قیمت لوازم یدکی چری تیگو 7

انواع قطعات یدکی خودروهای چری تیگو ۷ IE و چری تیگو ۷ اکسلنت که در فروشگاه آنلاین ما به فروش می‌رسد همان قطعاتی است که توسط نمایندگی‌های اختصاصی چری ارائه می‌شود اما با قیمت‌های پایین‌تر.

در دسته‌بندی‌های فروشگاه آنلاین ما جستجو کنید و قطعه‌ای که برای خوردوی خود لازم دارید را پیدا کنید و آن را بدون واسطه و مستقیم از فروشنده خریداری کنید.نیازی به تاخیر در تعمیرات ساده نیست، فقط آنچه را که نیاز دارید از فروشگاه ما سفارش دهید تا خودروی شما در کمترین زمان به شرایط اوج خود بازگردد.

نمایندگی لوازم یدکی چری تیگو 7

شما می‌توانید انواع قطعات یدکی خودروهای چری تیگو ۷ IE و چری تیگو ۷ اکسلنت را از فروشگاه اینترنتی ما با قیمت مناسب خریداری کنید.در فروشگاه اینترنتی ما فیلترهای روغن، کابین، سوخت و هوا، شمع‌ها، دیسک‌های ترمز، لنت‌ها، شیلنگ‌ها و کالیپرها، اتصالات توپ و سایر لوازم یدکی خودروهای همه برندها و مدل‌ها از جمله خودروی چری تیگو 7 را خواهید یافت.

فروشگاه اینترنتی ما یک بستر مطمئن برای معاملات لوازم یدکی خودرو است که به ذی‌نفعان این حوزه کمک می‌کند تا در کمترین زمان ممکن، با صرف کمترین انرژی و هزینه، محصولات و مشتریان مورد نظر خود را بیابند.اگر به دنبال تیگو 7 هستید، خرسندیم که محصولات آن را با کیفیت بالا و با قیمت رقابتی به شما عرضه کنیم.

چری تیگو 7

تیگو 7 در قالب یک خودروی کانسپت در سال 2012 توسط شرکت خودروسازی چری معرفی شد و چهار سال بعد، به طور رسمی در نمایشگاه بین‌المللی پکن رونمایی گردید.مدیران خودرو، شرکت نام آشنا در واردات خودروهای ام وی ام و چری در سال 1396، تیگو 7 را روانه بازار ایران کرد.چری تیگو 7 به واسطه طراحی زیبا، سواری قابل قبول و امکانات ایمنی و رفاهی که داشت موفق شد نظر خریداران را به خود جلب کند در نتیجه، شرکت مدیران خودرو در سال 1397 تیگو 7 IE  را نیز به واردات خود اضافه کرد.

تیپ IE چری تیگو 7 همان موتور تیپ اکسلنت را برروی خود دارد و ظاهر خارجی خودرو نیز تغییر نکرده البته به جز رینگ‌ها که از نوع 5 پره‌ای به 10 پره‌ای تبدیل شده است.بارزترین تفاوت بین تیپ IE با اکسلنت تغییرات چشمگیر در کابین خودرو است که مهم‌ترین آن‌ها بهبود سیستم صوتی، بهبود صدای موتور، حذف ترمز دستی و اضافه ‌شدن ترمز پارک برقی، روکش جدید صندلی‌ها، بالای داشبورد و رودری‌ها، طراحی جدید کنسول وسط و جادستی کنسول، انتقال دکمه‌ سنسور پارک و دکمه دوربین 360 درجه به روی کنسول و بسیاری موارد دیگر است.در سال 1400 مدیران خودرو تیپ جدید دیگری از تیگو 7 را با نام IE Sport که به رکاب برقی مجهز بود را نیز وارد بازار کرد.

طراحی بیرونی چری تیگو 7

خطوط روی بدنه چری تیگو 7 الهام گرفته از جریان آب است که حرکت رو به جلو را به بیننده القا می‌کند. جنس بدنه تمام فولادی با مقاومت بسیار بالا است.طراحی جلوپنجره شامل نواری با روکش کروم است که از پنجره‌ای مشبک شکل عبور می‌کند. چراغ‌های جلوی خودرو از لامپ‌های زنون تشکیل شده با یک سوم انرژی، نوری 4 برابر لامپ‌های معمولی تولید می‌کنند.

طراحی جانبی با خطوط مواج جانبی در سراسر بدنه از چراغ راهنما شروع می‌شوند و تا چراغ‌های عقب خودرو امتداد می‌یابند. چراغ‌های عقب LED تیگو 7 به صورت سه نوار تعبیه شده که علاوه بر سرعت شارژ ویژه از طول عمر بالایی نیز برخوردار است.

طراحی داخلی چری تیگو 7

تیگو 7 دارای یک نمایشگر  8/4 اینچی برروی داشبورد است، به کار بردن رنگ‌های متنوع و خاص جذابیت خاصی به داخل خودرو بخشیده است.فرمان خودرو دارای طراحی مدرن است، ار جنس پلاستیک سخت و چرم مصنوعی با عملکرد چندمنظوره که به دکمه‌های کنترلی مجهز است.صندلی‌های خودرو از بهترین متریال استفاده شده است که با روکش‌هایی از جنس چرم پوشیده شده است.

یک نمایشگر اصلی جهت دسترسی به برای سرگرمی‌های چندرسانه‌ای، کنترل سیستم تهویه مطبوع، پخش تصویر دوربین عقب در نظر گرفته شده است و همچنین امکان اتصال از طریق بلوتوث و مکالمه تلفنی برای سرنشینان فراهم شده است.

مشخصات موتور چری تیگو 7

چری تیگو 7 دارای یک موتور 5/1 لیتری توربوشارژر است، این موتور که حداکثر ۱۴۷ اسب‌ بخار قدرت و ۲۱۰ نیوتن‌ متر گشتاور تولید می‌کند توان خروجی قابل قبولی را ارائه می‌دهد.گیربکس دوکلاچه تیگو ۷ یکی از مزیت‌های این کراس‌اوور چینی است، این جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک دوکلاچه قادر است در کوتاه‌ترین زمان قدرت و گشتاور تولید شده توسط موتور را به چرخ‌ها منتقل کند و همین امر خودرو را قادر می سازد تا در حدود 10 ثانیه از حالت ساکن به سرعت صد کیلومتر بر ساعت برسد.

مرجع : مدیران تیم 

 

دکمه بازگشت به بالا