نایب قهرمانی تیم ملی فرنگی ناشنوایان در قهرمانی جهان

مسابقات قهرمانی جهان کشتی ناشنوایان- قرقیزستان؛

آفتاب‌‌نیوز :

در پایان هفتمین دوره مسابقات قهرمانی جهان کشتی فرنگی بزرگسالان ناشنوایان تیم ملی کشتی ایران با کسب 1 مدال طلا ، 3 نقره و 4 برنز ، پس از تیم ترکیه بر سکوی دوم ایستاد و تیم قزاقستان سوم شد.

برای ایران مهدی بخشی مدال طلا ، علی کریمی ، سید صادق ابوالوفایی و شهاب رحیمی مدال نقره و رضا اسماعیلی، شیرزاد محکی ، علی وطن پرست و محمد رضا شعبانی مدال برنز را کسب کردند.
نتایج مسابقات پنج وزن دوم به شرح ذیل است: 

در وزن 60 کیلوگرم صادق ابوالوفایی به مصاف کشتی گیر ارمنستان رفت و ۸ بر صفر به برتری رسید و در دور دوم کشتی گیر میزبان را ۶ بر ۵ شکست داد و در فینال با نتیجه ۹ بر صفر مغلوب حریف ترکیه شد و به مدال نقره رسید.

در وزن 67 کیلوگرم شهاب رحیمی با حریفی از ترکیه رقابت کرد و ۸ بر صفر پیروز شد و در دور دوم ۴ بر ۲ کشتی گیر آذربایجان را شکست داد و در فینال در مصاف با کشتی گیر میزبان ضربه فنی شد و به مدال نقره رسید.

در وزن 87 کیلوگرم شیرزاد محکی با کشتی گیر قزاقستان مبارزه و حریف خود را ضربه فنی کرد و در مبارزه دوم ۱۰ بر ۲ مغلوب کشتی گیر ترکیه شد و برای کسب مدال برنز به شانس مجدد رفت و در رقابت با کشتی گیر قرقیزستانی ۷ بر ۵ به پیروزی رسید و مدال برنز را کسب کرد.

در وزن 77 کیلوگرم نیز مسلم دهقانی به مصاف کشتی گیر ترکیه رفت و ۷ بر ۵ نتیجه را واگذار کرد و از کسب مدال بازماند.

در وزن 130 کیلوگرم نیز احمد امینی به مصاف کشتی گیر ترکیه رفت و با ضربه فنی مغلوب شد و در مبارزه با کشتی گیر قرقیزستانی ۵ بر ۲ مغلوب شد و از کسب مدال بازماند.

پنجمین دوره مسابقات قهرمانی جهان کشتی آزاد جوانان ناشنوایان از روز جمعه 17 شهریور در بیشکک قرقیزستان آغاز می شود.

دکمه بازگشت به بالا