قلم موی ماسک صورت

اکثر افراد برای استفاده از ماسک ها این مشکل را دارند که ماسک بین ناخن آن ها می رود ، دستانشان کثیف می شود و یا اگر از براش های مویی برای ماسک زدن استفاده می کنند مقدار زیادی از ماسک آن ها هدر می رودبراش ماسک سیلیکونی تمام این مشکلات را حل کرده و بعلاوه کاملا بهداشتی بوده و از ورود میکروب به پوست هم جلوگیری میکنداستفاده از براش های مخصوص ماسک مزایای زیادی نسبت به براش های مویی دارد که در ادامه بخشی از انها را توضیح خواهیم داد :

 

براش ماسک سیلیکونی ( قلم ماسک سیلیکونی ) مناسب برای پخش کردن ماسک یا اسکراب بر روی صورت میباشد.

دیگر لازم نیست با انگشتان خود این کار را انجام دهید و‌ یا نگران خیس بودن ماسک در نقطه ای از صورت باشید. این قلم از محصولات آرایشی دکتر بیز با قیمت عالی به صورت یکدست و راحت ماسک را روی صورت پخش میکند و برای شما از جمله آرایشگران کار پاکسازی پوست را راحت کرده است. 

ویژگی اول براش مخصوص ماسک ، جنس سیلیکونی ان است که باعث نرم بودن و انعطاف پذیری کاملا به اندازه آن می شود

این انعطاف پذیری به پخش کردن ماسک بصورت یکنواخت و یک اندازه روی پوست کمک کرده و نرم بودن براش باعث می شود که هیچگونه اسیبی حتی به حساس ترین نوع پوست صورت نرسد

ماسک صورت به طور کلی فواید زیادی دارد که با توجه به نوع و اجزای آن متفاوت است و موارد زیر برجسته ترین این فواید است :

  1. به درمان التهابات پوستی کمک می کند و ظاهر جوش ها را کاهش می دهد .
  2. ظاهر لکه های تیره را کاهش می دهد و به از بین بردن پوست رنگی و مرده کمک می کند.
  3. رطوبت پوست را افزایش می دهد و به خلاص شدن از خشکی پوست کمک می کند.
  4. این ممکن است به کاهش ظاهر خطوط ظریف کمک کند.
  5. به خلاص شدن از شر چربی های اضافی پوست و جلوگیری از مسدود شدن منافذ پوست کمک می کند.

ماسک صورت به دلایلی که در بالا براتون گفتم جز علاقه مندی های من هست و در هفته با توجه به احساسات پوستم در آن روز ، سه تا چهار بار در هفتهو با فرمول های مختلف با کمال میل و وسواس از ماسک برای رفع خستگی و پاکسازی پوست صورت از سبوم و چربی و سم زدایی عمیق استفاده میکنم اما خب زدن ماسک با انگشت دستبه صورت مشکلات عدیده ای را بوجود میاره ،مهمترین این مشکل باقی موندن ذرات ماسک زیر ناخن، تماس دست آلوده به نقاط حساس پوست و …است.

استفاده از براش های مویی هم توصیه نمیشود زیرا مقدار زیادی از ماسک آنها هدر می رود . راه حل چیست؟

راه حل بسیار ساده ای برای این موضوع وجود دارد که آن هم استفاده از قلم یا برس ماسک صورت می باشد. در ادامه متوجه خواهید شد که قلم ماسک صورت چیست؟ و درانتها ی این مطلب 15 مدل از این قلم و برس مخصوص ماسک را به شما معرفی خواهیم کرد

قلم ماسک صورت چیست؟

قلم ماسک صورت از مواد خاص سیلیکونی تولید میشود و بدلیل ساختاری بدنی که داره هیچ گونه آلودگی برروی براش تجمع پیدا نمی کند و براحتی قابل تمیز کردن است و با کمی آب ولرم و استفاده از یک دستمال مرطوب می توانید قلم را تمیز کنید. ماسک صورت کربن ویتابلا یکی از ماسک های پرطرفدار این برند است. از این ماسک می توانید برای لایه برداری کردن پوست صورتتان کمک بگیرید.  و برای خرید به نمایندگی محصولات ویتابلا مراجعه کنید.

قلم ماسک مناسب برای پخش کردن ماسک یا اسکراب بر روی صورت میباشد .دیگر لازم نیست با انگشتان خود این کار را انجام دهید و یا نگران خیس بودن ماسک در نقطه ای از صورت باشید ، این قلم به صورت یکدست و راحت ماسک را روی صورت پخش میکند و برای شما از جمله آرایشگران کار پاکسازی پوست را راحت کرده است.

ویژگی های قلم ماسک مو:

  1. ویژگی اول براش مخصوص ماسک ، جنس سیلیکونی ان است که باعث نرم بودن و انعطاف پذیری کاملا به اندازه آن می شود

این انعطاف پذیری به پخش کردن ماسک بصورت یکنواخت و یک اندازه روی پوست کمک کرده و نرم بودن براش باعث می شود که هیچگونه اسیبی حتی به حساس ترین نوع پوست صورت نرسد.

  1. ویژگی دوم که باعث محبوبیت براش ماسک شده و ان را به وسیله ای بسیار کاربردی حتی در مراکز پاکسازی پوست تبدیل کرده است قابلیت شستشوی ساده و پاک شدن سریع مواد و ماسک های مصرفی از روی این براش است

مطمعنا شستن ماسک های پیل اف و ماسک هایی که چسبندگی بالایی دارند از روی براش های مویی کار ساده ای نیست !

  1. ویژگی سوم براش ماسک سیلیکونی ابعاد و سایز ان است که کاملا متناسب زدن ماسک روی صورت طراحی شده بطوری که تمام نواحی صورت را پوشش داده و ماسک کاملا یکنواخت پخش میکند
  2. باعث صرفه جویی و جلوگیری از هدر رفتن ماسک

ماسک های صورت را در یخچال نگهداری کنید تا اثر خنک کنندگی داشته باشد که ممکن است به رفع پف و آرام شدن التهاب کمک کند.  برای خرید محصولات گاتیو میتوان با نمایندگی ها تماس بگیرید. 

دوستان عزیز، مقاله معرفی ۱5 مدل بهترین قلم ماسک صورتهمیشه بروزرسانی خواهد شد.مجددا به ما سر بزنید .خوشحال خواهیم شد.

 

دکمه بازگشت به بالا