فیلم روز دنیا بدون نیاز به خرید اکانت

تماشای فیلم و سریال یکی از علاقمندی‌های دلچسب همۀ ماست. اغلب ما از فیلم دیدن به‌عنوان بهترین سرگرمی یاد می‌کنیم. فرقی نمی‌کند خورۀ فیلم وسریال باشیم یا در کل فرصت کمی برای تماشا و دنبال کردن آن داشته باشیم. باز هم دنبال اپلیکیشن های رایگان فیلم و سریال هستیم.

با پیشرفت فناوری و وسایل ارتباطی مثل تلفن‌همراه و تبلت شما می‌توانید هر جا که باشید در اوقات فراغت خود فیلم‌های محبوب‌تان را ببینید. با نیز می توانید تمامی این برنامه های رایگان تماشای فیلم و سریال را در تلویزون خود داشته باشید. اپلیکیشن‌های فیلم و سریال ایرانی با اینترنت رایگان این امکان را به شما می‌دهند که با خیال راحت هر جا که باشید بتوانید فیلم یا حتی برنامه‌های جذاب را دنبال کنید. در این نوشته این اپلیکیشن‌ها را بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

7 اپلیکیشن برای تماشای رایگان فیلم و سریال

این روزها فیلم‌ جدید  و برنامه‌های زیادی تولید می‌شوند که اگر بخواهید همۀ آن‌ها را دنبال کنید و از قافله عقب نمانید. قبل از هر چیز باید دست از زندگی بکشید و کل روز را به تماشای آن‌ها اختصاص دهید و از طرفی دیگر باید هزینۀ زیادی نیز صرف اینترنت کنید. که اصلاً به صرفه نیست.

ولی این مشکل یک راه‌حل دارد! با نصب اپلیکیشن‌های رایگان شما می‌توانید هم در مصرف اینترنت و هم زمان صرفه‌جویی کنید. با نصب هر کدام از این اپلیکیشن‌ها شما به طیف وسیعی از فیلم و سریال و همچنین برنامه‌ها دسترسی دارید که می‌توانید در زمان مناسب و بدون صرف اینترنت به تماشای آن‌ها بپردازید.

البته این اپلیکیشن‌های مختص تلفن همراه و تبلت نیستند و شما می‌توانید با نصب آن‌ها روی رایانه شخصی یا حتی تی‌وی باکس نیز می‌توانید با خانواده و به‌صورت جمعی فیلم ببینید و لذت ببرید!

در ادامه بهترین اپلیکیشن‌های رایگان فیلم و سریال را برای شما معرفی می‌کنیم.

صفر: اپ فیلم و سریال بلبل جان

از جمله برنامه فیلم و سریال رایگان میتوان بلبل جان را نام برد که می توان جان ویک 4 را در آن تماشا کرد . بر خلاف سایر اپلیکشین های معرفی شده  دارای آرشیو کامل از فیلم و سریال های خارجی می باشد که با اینترنت نیم بها برای شما محاسبه میشود، اما کسانی که دنبال اپلیکیشن دانلود فیلم و سریال ایرانی رایگان هستند باید این خبر را به این کاربران بدهم که این آپ کاملا رایگان می باشد و هیچ هزینه ایی از شما نمیگرید یکی از ویژگی های دیگر آپلیکشین بلبل جان فیلم ها و سریال ها را بدون محدویت و حذفیات قرار می دهد تا دغدغه کاربران که دنبال برنامه ایی هستند که نسخه کامل سریال را قرار دهد رفع کند.

یک: اپلیکیشن فیلم‌نت 

با نصب اپلیکیشن فیلم‌نت می‌توانید به همۀ فیلم‌ و سریال‌های خانگی، مستند، برنامه‌ها، انیمیشن و… به سادگی دسترسی داشته باشید. شما می‌توانید آنلاین یا حتی آفلاین به تماشای فیلم و سریال بپردازید.

این اپلیکیشن محصولِ مؤسسه فرهنگی و دیجیتال آینه جادو بوده و شما می‌توانید پس از نصب آن، با وارد کردن شماره همراه خود در آن عضو شوید و به همه فیلم و سریال‌های آن دسترسی داشته باشید. همانطور که گفتیم علاوه بر تماشای آنلاین، شما می‌توانید فیلم یا برنامۀ محبوب‌تان را دانلود کنید و سپس به‌صورت آفلاین تماشا کنید.

یکی از ویژگی‌های خوب این اپلیکیشن رایگان فیلم و سریال، تطابق سرعت پخش فایل‌ها با سرعت اینترنت شماست. هماهنگی کیفیت فیلم با سرعت اینترنت باعث ‌می‌شود، وقفه‌ای در نمایش فایل‌ها ایجاد نشود و بدون قطع و وصل شدن پخش شوند.

اگر شما از مشترکان آسیاتک، های وب، شاتل، پیشگامان، مبین نت، داتک، ماهان نت، صفر و یک، سپنتا، و فن آوا باشید، حجم اینترنت مصرفی برای شما رایگان است. پس با خیال راحت به تماشای فیلم و سریال در جمع خانواده بپردازید.

 دو: اپلیکیشن فیلیمو ()

اپلیکیشن فیلیمو یکی از بهترین اپلیکیشن های رایگان فیلم و سریال است. می‌توانید با این اپلیکیشن به فیلم‌های روز ایران و دنیا دسترسی داشته باشید و آنلاین آن‌ها را تماشا کنید. امکان استفاده آفلاین نیز از این برای شما وجود دارد و می‌توانید فیلم‌ها را دانلود کنید و در فرصت مناسب‌تر ببینید.

اگر از این برنامه استفاده کنید می‌توانید با کمترین مصرف در اینترنت و نیم‌بها و البته با کیفیت عالی فیلم و سریال‌ها را تماشا کنید. لازم به توضیح است که بعضی از فیلم‌ها در این آپ رایگان هستند ولی برای استفاده از تمامی امکانات این برنامه نیاز است که هزینه‌ای را بپردازید.

کار کردن با این برنامه بسیار راحت است و رابط کاربری ساده‌ای دارد. از طرفی این برنامه سرعت پخش و کیفیت فیلم را با توجه به سرعت اینترنت شما تنظیم می‌کند. تا بدون قطعی و وقفه بتوانید برنامه‌های دوست‌داشتنی‌تان را ببینید.

همچنین به‌روزترین ویدیوهای آموزشی و  تیزر و آنونس جدیدترین سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی را نیز می‌توانید مشاهده کنید.

با اپلیکیشن نماوا می‌توانید با کیفیتی مناسب با سرعت اینترنتی که دارید، فیلم و سریال‌ها را ببینید و نگرانی بابت قطع و وصلی یا وقفه افتادن در فیلم نداشته باشید. این اپلیکیشن نیز یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن های رایگان فیلم و سریال است. با نصب این برنامه به دنیای وسیعی از فیلم و سریال‌های ایرانی و خارجی دسترسی دارید.

اگر از اینترنت ایرانسل، رایتل و ماهان نت استفاده می‌کنید، می‌توانید بدون خرید اشتراک به تماشای فیلم بپردازید. در این‌حالت اینترنت مصرفی شما کامل محاسبه می‌شود؛ اما در صورت خرید اشتراک حجم مصرفی نیم‌بها است.

از طرفی اگر از مشترکان های وب، مبین نت، آسیاتک، شاتل، پیشگامان و داتک باشید، تماشای فیلم با اپلیکیشن نماوا رایگان بوده و از حجم اینترنت شما مصرف نمی‌کند.

از ویژگی‌های این برنامه، قابلیت انتخاب زبان صدای فیلم است.

چهار: آیو 

آیو نیز یک اپلیکیشن های رایگان فیلم و سریال بوده که مانند دیگر برنامه‌ها امکان تماشای آنلاین و آفلاین فیلم و برنامه‌ها را به شما می‌دهد. با این اپلیکیشن می‌توانید فیلم و سریال‌های ایرانی و خارجی، کارتون و انیمیشن، شبکه‌های برنامه آیو و تلویزیون ایران را در هر زمان و مکانی به راحتی تماشا کنید. از شبکه‌های اختصاصی آیو می‌توانیم به آیوتون مخصوص کودکان و آیواسپرت که شبکه‌ای ورزشی است اشاره کنیم.

علاوه بر دسته‌بندی فیلم و برنامه‌ها بر اساس ژانر آن‌ها، امکان جستجوی فیلم مدنظر نیز در این برنامه وجود دارد.

با خرید اشتراک آیو علاوه بر دسترسی به تعداد زیادی فیلم و سریال، شما می‌توانید برنامه‌های زنده را نیز تا 14 روز پس از پخش نیز ببینید و چیزی را از قلم نیندازید.

مشترکین همراه اول، های وب، آسیاتک و فن آوا با خرید اشتراک از این برنامه می‌توانند بدون مصرف اینترنت از فایل‌های این برنامه استفاده کنند.

پنج: لنز 

اپلیکیشن رایگان فیلم و سریال دیگری که قرار است دربارۀ آن صحبت کنیم، برنامه لنز است. این برنامه هم مانند دیگر اپلیکیشن‌ها فیلم و سریال‌های ایرانی و خارجی زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. می‌توانید با این برنامه به‌صورت آنلاین یا آفلاین فیلم و سریال ببینید. همچنین برنامه‌ها و مسابقات ورزشی به‌صورت زنده پخش می‌شوند. اگر موفق نشدید یک برنامه را به موقع ببینید تا 7 روز پس از پخش نیز امکان تماشای آن را دارید.

قابلیت دیگر این برنامه امکان ضبط کردن برنامه‌ها، طبق زمان‌بندی که خودتان تعیین می‌کنید وجود دارد. برای تماشای فیلم و سریال در این برنامه نیاز به خرید اشتراک است ولی ایجاد اکانت در آن رایگان است.

اگر از اینترنت ایرانسل استفاده می‌کنید، می‌توانید رایگان از امکانات این برنامه استفاده کنید.

اپلیکیشن تلوبیون نیز یکی دیگر از برنامه‌ها در لیست اپلیکیشن های رایگان فیلم و سریال است. با این برنامه می‌توانید تمامی شبکه‌های تلویزیون را در آن آنلاین تماشا کنید. همچنین می‌توانید از قسمت آرشیو نیز استفاده کنید و برنامه‌هایی که قبلاً پخش شده‌اند را نیز ببینید. امکان دانلود و تماشای آفلاین نیز با این برنامه امکان‌پذیر است. برای استفاده از این برنامه نیازی به خرید اشتراک نیست و می‌توانید رایگان از آن استفاده کنید.

همچنین ترافیک مصرفی این برنامه برای همه شرکت‌های اینترنتی مانند ایرانسل، آسیاتک، شاتل، پارس آنلاین، داتک، افرانت و رایتل نیم بها است.

هفت: موی باکس

از ویژگی های این  آپلیکشن میتوان به رایگان بودن آن و پوشش دادن تمام فیلم و سریال های ایرانی و خارجی اشاره کرد. سرعت پخش ویدئو این آپ روی  اینترنت گوشی در بد ترین شرایط یعنی (+H) قابل قبول بوده و علاوه بر پلیر داخلی برنامه میتوان از پلیر های روی گوشی نیز استفاده نمود. در این آپ سعی شده آرشیو ها به مرور زمان کامل شوند و تمامی فیلم ها و سریال های داخلی و خارجی به صورت رایگان برای شما قرار داده شود. برخلاف  نسخه اندروید موی باکس نسخه ویندوز این اپلیکشن دارای هزینه بسیار اندک می باشد. پیشنهاد میکنم در صورتی که جستجو برای دانلود فیلم و سریال شما را کلافه کرده حتما از اپلیکشن موی باکس استفاده کنید.

مروری بر آنچه گفتیم:

اگر شما هم دوست دارید از اپلکیشن های رایگان فیلم وسریال استفاده کنید و در مصرف اینترنت خود صرفه جویی کنید، بهتر است بدانید در این زمینه برنامه‌های زیادی تولید شده است. با استفاده از این برنامه‌ها می‌توانید به صورت آنلاین یا آفلاین به تماشای فیلم و سریال بپردازید. پخش زندۀ مسابقات ورزشی و برنامه‌های آنلاین نیز با این برنامه‌ها امکان‌پذیر است. با داشتن قابلیت ضبط و آرشیو فیلم و برنامه‌ها در این اپلیکیشن‌ها دیگر نگران از دست دادن هیچ برنامه‌ای نباشید. در این مقاله چند تا از این برنامه‌ها را معرفی کردیم و به بررسی آن‌ها پرداختیم. امیدواریم این نوشته برای شما مفید باشد.

فیلم نت سرویس VOD است که دنیایی از فیلم و سریال را در اختیار شما می‌گذارد. با ثبت نام و تهیه اشتراک فیلم‌ نت می توانید به برترین فیلم ها و سریال های داخلی و خارجی، انیمیشن، مجموعه های طنز، مستند و تئاترهای جدید و به روز دنیا دسترسی داشته باشید. به کمک این سامانه ساعت ها سرگرم شوید و در کنار خانواده و دوستان اوقات خوشی را سپری کنید. با استفاده از کد تخفیف فیلم نت اشتراک های ماهانه و سالانه را با قیمت کمتر بخرید و از دیدن محتوای مورد علاقه خود لذت ببرید.

برای خرید ارزان و حتی رایگان اشتراک یکی دیگر از بهترین پلتفرم های تماشا و دانلود فیلم و سریال نیز می توانید از  استفاده کنید. در این سامانه بسیاری از برنامه ها به صورت اختصاصی با بازی بازیگران مطرح قابل دسترس است.

چطور از فیلمنت تخفیف بگیریم؟

تماشای فیلم و سریال یکی از لذت بخش ترین سرگرمی ها برای پر کردن اوقات فراغت است. ساده ترین راه لذت بردن از محتوای مورد علاقه تان، دسترسی داشتن به مرجعی است که آرشیو کاملی از بهترین تولیدات سینمایی و غیرسینمایی داشته باشد. هدف از ایجاد سرویس های اشتراک ویدئو یا همان VOD هم همین است. این سامانه ها حجم زیادی از فیلم و سریال ها را در یک بستر یکپارچه قرار داده اند. در نتیجه، کاربران و علاقه مندان می توانند بدون نیاز به خرید هر اثر آن ها را تماشا کنند. تا پیش از این، اگر می خواستید اثر سینمایی را دانلود کرده یا یک مجموعه تلویزیونی و غیر تلویزیونی را دنبال کنید، باید یا بلیط می خریدید یا دی وی دی و حق دانلود را خریداری می کردید. در این پلتفرم، می توانید با یک بار پرداخت هزینه، هر چیزی که دوست داشته باشید را مشاهده نمایید.

این مجموعه در مناسبت های مختلف هزینه اشتراک خود را کاهش داده و تخفیفات ویژه ای اعمال می کند و در حال حاضر دارای 3 پلن 1 ماهه، 3 ماه و 6 ماهه است. قیمت اشتراک فیلم نت یک ماهه 99 هزار تومان، هزینه اشتراک سه ماهه 297 هزار تومان و شش ماهه 500 هزار تومان می باشد. البته، به تمام این مبلغ ها مالیات هم اضافه می شود. لازم به ذکر است، اگر برای خرید اشتراک از بن های هدیه و کد تخفیف فیلمنت استفاده کنید مبلغ کمتری پرداخت خواهید کرد. انواع مختلف کدهای تخفیف فیلم نت به شرح زیر است:

کد تخفیف فیلم نت برای اولین اشتراک

اگر فیلم باز باشید، قطعاً می دانید که خرید اشتراک سرویس های vod از راحت ترین و به صرفه ترین راه های دسترسی به فیلم و سریال ها است. با استفاده از کد تخفیف فیلم نت خرید اول می توانید اشتراک این سایت را با هزینه کمتری تهیه کرده و از تماشای جدید ترین آثار لذت ببرید. توجه کنید کد تخفیف اولین خرید فیلم نت مخصوص کاربرانی است که می‌خواهند سفارش اول خود را ثبت نمایند. برخی اوقات نیز این تخفیفات تنها برای سرویس های خاصی قابل استفاده اند.

کد تخفیف غیر اول خرید اشتراک فیلم نت

در صورتی که قبلاً از این سایت برای تماشای فیلم و سریال استفاده کرده اید، با کد تخفیف خرید اشتراک فیلم نت غیر اول هزینه کمتری برای تمدید عضویت خود در این پلتفرم بپردازید. کد تخفیف بدون محدودیت خرید اول فیلم نت در برخی مناسبت ها با درصد بالا فعال می شود. هم کاربران جدید و هم دائمی می توانند از این پیشنهاد استفاده کنند.

علاوه بر این، در این سایت ممکن است جشنواره هایی برای یک بازه زمانی مشخص برگزار شود. این پیشنهادهای ویژه معمولاً ماهانه اند و برای مثال در طول آبان یا شهریور اعتبار دارند.

خدمات و دسته بندی فیلم های فیلم نت

کاربران اپلیکیشن فیلم نت می توانند بیش از هزاران ساعت فیلم، مستند و برنامه های گفتگو محور و تاک شو را به صورت آنلاین ببینند. در بین محتوای موجود جستجو کنند و فیلم و ژانر مورد علاقه خود را بیابند و از دیدن آن لذت ببرند. ژانرهای اکشن، تاریخی، مذهبی، عاشقانه، خانوادگی، مستند، کمدی، ورزشی، جنگی، وسترن، موزیکال، انیمیشن، تئاتر، علمی تخیلی و وحشت از قبیل دسته بندی های موجود هستند. شما می توانید در حین جستجو دسته بندی مورد علاقه خود را انتخاب کنید تا فقط محتوای همان کتگوری به شما نمایش داده شوند. علاوه بر این، در صفحه اصلی برای هر موضوع پیشنهاد هایی از آثار پرطرفدار قرار داده شده است. می توانید از میان آن ها محتوای مورد پسند خود را انتخاب کنید. برخی از برنامه های پر طرفدار فیلم نت نیز عبارت اند از شب آهنگی، آفتاب پرست، خون سرد، پدر خوانده، برادران لیلا و پوست شیر. بسیاری از این برنامه ها به صورت انحصاری متعلق به شبکه نمایش خانگی هستند. در نتیجه، برای تماشای آن ها لازم است حتما اشتراک سایتی مانند فلیمنت را خریداری کرده باشید. یکی از مزیت های این سامانه در این است که محتوای موجود در آن به سریال یا فیلم محدود نمی شود. شما می توانید هر چیزی که تصورش را بکنید از مستند های علمی، برنامه های آشپزی و رئالیتی شو ها گرفته تا مراسم اسکار و فینال های جام جهانی در سال های مختلف را تماشا کنید.

در این سایت، هم آثار خارجی و هم برنامه های ساخت ایران قابل مشاهده هستند. محتوای غیر ایرانی به شکل های زبان اصلی با زیرنویس، دوبله و دوبله اختصاصی ارائه شده اند. دوبله های اختصاصی فیلم های جدید با امکان استفاده از کد تخفیف اشتراک فیلم نت یکی از مهم ترین مزیت های این پلتفرم است. این مجموعه از تیمی حرفه ای استفاده می کند تا نتیجه نهایی از بهترین کیفیت برخوردار باشد. تعداد دوبله و صداگذاری های دم دستی و بی کیفیت در سایت های متفرقه بسیار زیاد است. به همین خاطر، یکی از برجسته ترین مزیت های این مجموعه در همین اختصاصی و حرفه ای بودن دوبله ها است. علاوه بر این، سرعت کار آن ها بسیار بالا است. به طوریکه در کوتاه ترین زمان ممکن پس از انتشار رسمی هر فیلم یا سریال می توانید نسخه صدا گذاری شده آن را در این سایت تماشا کنید. بسیاری از افراد ترجیح می دهد فیلم ها را با زبان اصلی خودشان ببینند. برخی دیگر نیز صداگذاری را به زیرنویس ترجیح می دهند. مد نظر شما هر چه که باشد می توانید آن را از بخش «ویژگی ها» انتخاب کنید. به این ترتیب نتایج جستجوی شما بر اساس آن فیلتر می شود. برای بسیاری از فیلم ها نیز امکان هر دو شیوه تماشا وجود دارد و می توانید حین پخش، زبان و … را تغییر دهید. نحوه ثبت نام و استفاده از فیلمنت هم بسیار آسان است. کافیست شماره موبایل خود را وارد کرده و کد تأیید ارسالی را ثبت کنید.

از جدیدترین و پر مخاطب ترین برنامه های فیلم نت می توان به پدرخوانده اشاره کرد. تا کنون 16 قسمت از این سریال مافیا منتشر شده است و سایر قسمت های آن نیز به صورت هفتگی دوشنبه ها ساعت 8 شب پخش می شود. طول هر قسمت نیز  از حدود 110 تا 180 دقیقه متغیر است. پدرخوانده به صورت اختصاصی در فیلم نت پخش می شود. موضوع برنامه بازی مافیا با حضور بازیگران و هنرمندان است. کارگردان این مجموعه سعید ابوطالب و گرداننده بازی کامبیز دیرباز است. برخی از بازیکنان نیز عبارت اند از بهاره افشاری، پژمان بازغی، کامران تفتی، امیر علی نبویان، مجید واشقانی و فرزاد حسنی. در هر گروه از رقابت، 11 نفر در نقش های شهروند و مافیا حضور دارند. تفاوت این برنامه با دیگر تولیدات مشابه در اضافه کردن نقش های جدید و جذاب با قابلیت های متفاوت است. اگر دوست دارید اوقات فراغت خود را با یک بازی معمایی، استنتاجی و غیر قابل پیش بینی پر کنید، این برنامه را تماشا کنید. لازم به ذکر است که این مجموعه با زیرنویس فارسی ارائه شده و ناشنوایان هم می توانند از تماشای آن لذت ببرند.

مزایا و ویژگی های اپلیکیشن فیلم نت

آنلاین بودن این بستر نمایش محتوا سبب سهولت دسترسی کاربران شده است. شما در هر جایی که باشید می توانید اوقات فراغت خود را به خوشی سپری کنید. فیلم نت به صورت هوشمند سرعت اینترنت شما را با کیفیت فیلم‌های در حال پخش مطابقت می‌دهد تا نگران قطع شدن آن به دلیل پایین بودن کیفیت نت نباشید. اگر دریافت دیتا باکیفیت باشد محتوا فول اچ دی پخش خواهد شد. اگر سرعت کمتر شود از کیفیت های HD و کمتر از آن استفاده می‌شود تا روند نمایش ویدئو متوقف نشود. علاوه بر پخش آنلاین، قابلیت دانلود ویدئو ها نیز وجود دارد. بنابراین، می توانید یک فیلم را هر چند بار که بخواهید تماشا کنید. این کار علاوه بر سهولت، سبب کاهش مصرف اینترنت شما هم می شود. البته، در نظر داشته باشید که که برای رعایت حقوق سازندگان دانلود فقط در فضای داخل برنامه ممکن است.

یکی از ویژگی های مهم این سایت این است که همه با هر سن و سالی می توانند از آن استفاده کنند. با مراجعه به دسته بندی کودک به ده ها انیمیشن در ژانر های مختلف دسترسی خواهید داشت. می توانید با استفاده از این برنامه ها اوقات خوشی را برای فرزندان خود فراهم کنید. از جمله این موارد می توان به گربه چکمه پوش، روح، کوکو، لوکا، زوتوپیا و … با دوبله فارسی اشاره کرد. فیلم نت نه تنها منتشر کننده، بلکه سازنده آثار هنری هم هست. برخی از مجموعه ها یا آثار سینمایی که در این پلتفرم مشاهده می کنید از جمله محصولات تولیدی آن به شمار می آیند. این نوع محتوا به صورت انحصاری در سایت یا اپلیکیشن این مجموعه منتشر می شوند. محتوای اختصاصی هر سامانه اشتراک ویدئو را فقط می توانید در همان سایت تماشا کنید. برای مثال، اگر به سریالی مانند راز بقا یا آفتاب علاقه داشته باشید، برای مشاهده آن باید اشتراک خریداری کنید. یکی دیگر از برنامه های جدید و محبوب نیز صدا جادویی نام دارد. این مجموعه، یک شو استعدادیابی در زمینه موسیقی است که هنرمندان مشهور و تازه کار زیادی در آن حضور دارند. به زودی امکان اکران آنلاین جدیدترین آثار سینمایی نیز به سایت اضافه می شود. با این قابلیت می توانید تازه ترین تولیدات سینمایی را به جای سالن سینما در خانه تماشا کنید. البته، امکان استفاده از تخفیف برای خرید بلیط آثار سینمایی وجود ندارد.

تنوع بالای فیلم در هر یک از دسته بندی ها و ژانرها نیز می‌تواند کاربران با سلیقه های مختلف را راضی کند. امکان استفاده از فیلتر برای پیدا کردن راحت تر فیلم مورد نظر مثلا بر اساس موضوع، کشور سازنده، سال تولید و … از دیگر این مزایای این سایت است. علاوه بر این، می توان فیلمها، بازیگران یا کارگردان های مختلف را نشان دار کرد. در نتیجه، می توانید محتوای مورد علاقه خود با حضور افراد محبوبتان را سریع تر و راحت تر پیدا کنید. ارائه کد تخفیف فیلم نت بدون نیاز به هک و استفاده از نسخه مود شده به کاربران جدید و قدیمی در کمپین ها و جشنواره های مختلف نیز از بارزترین و بهترین ویژگی این پلتفرم برای جذب بیشتر مخاطبین بوده است.

نحوه محاسبه ترافیک و مصرف اینترنت فیلم نت

ترافیک اینترنت تماشای فیلم نت برای تمام مشترکین همه اپراتورها نیم‌ بهاست. به طور مثال اگر حجم یک برنامه 1 گیگ باشد از بسته اینترنت شما 500 مگابایت کم می‌شود. برای سرویس دهنده های آسیاتک، شاتل، های وب، TDLTE مبین نت، پیشگامان، ماهان نت، داتک، صفرویک، فن آوا و سپنتا ترافیک مصرفی رایگان محاسبه می شود.
استفاده از این سامانه هیچگونه محدودیت مکانی ندارد. شما میتوانید در سراسر کشور با استفاده از یک گوشی، تبلت، لپ تاپ یا تلویزیون هوشمند که به اینترنت متصل است اشتراک فیلم نت را خریداری نموده و از تماشای برنامه های آن لذت ببرید. حتی اگر تلویزیون هوشمند نداشته باشید هم می توانید با خرید دستگاه های اندروید باکس و اتصال آن به تلویزیون عادی، به آرشیو این سایت دسترسی پیدا کنید. در صورتی که، در خارج از کشور زندگی می کنید، امکان خرید مستقیم اشتراک برای شما وجود ندارد. با این حال می توانید از یکی از بستگان داخل ایران بخواهید که با استفاده از کارت عضو شتاب برای شما اشتراک تهیه کند.

دریافت رایگان جدیدترین کد تخفیف فیلم نت

اشتراک های این سامانه اشتراک ویدئو برای بازه های زمانی مختلفی قابل دریافت است. خرید اشتراک شما به معنای حمایت از تولیدکنندگان و مالکان اثر و همچنین سایت فیلمنت است تا بتواند کیفیت خدمات رسانی خود را بهتر کند. شما با پرداخت هزینه ای مشخص بدون محدودیت به تمام مجموعه های موجود در این سایت دسترسی دارید. بنابراین، نیازی به خرید مجزا نخواهید داشت. لازم به ذکر است که از هر حساب کاربری می توانید به صورت همزمان روی حداکثر 3 دستگاه مختلف استفاده کنید. برای مثال، می توانید یک اشتراک خریداری کنید و هم خودتان با استفاده از آن سریال ببینید و هم فرزندتان را با تماشای برنامه مناسب سنش سرگرم کنید. علاوه بر وبسایت، با دانلود فیلم نت برای دستگاه های اندروید و آی او اس و تلویزیون های هوشمند، می توانید راحت تر و سریع تر از همیشه به برنامه های مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنید. در نظر داشته باشید که امکان لغو اشتراک در این سامانه وجود ندارد. بنابراین، قبل از خرید نهایی، از انتخاب پلن مورد نظر خود مطمئن شوید. تنوع و تعداد بالای محتوا می تواند شما را برای انتخاب سردرگم کند. معمولاً نمرات یک اثر معیار خوبی برای سنجش کیفیت آن به شمار می آیند. پیش از تماشا می توانید پیش نمایش، نظرات دیگران و امتیاز مردم به یک فیلم را مشاهده کنید. علاوه بر این، امتیاز هر اثر در IMDB، رده سنی، هنرمندان، سال ساخت و اطلاعاتی از این قبیل هم در این سایت قابل مشاهده است. خلاصه داستان هر فیلم یا سریال هم در صفحه مربوط به آن نوشته شده است و می توانید پیش از تماشا، آن را مطالعه کنید. امکان مشاهده پیش نمایش یا تریلر هر محتوا هم فراهم شده است. به این ترتیب با اطمینان بیشتری می توانید فیلم را دانلود کنید و اینترنت خود را هدر نخواهید داد.

برای خرید با قیمت ارزان اشتراک از کد تخفیف فیلم نت استفاده کنید. این کوپون ها در همین صفحه از اپلیکیشن و سایت کانال تخفیف با دسترسی رایگان برای شما مهیا شده اند. با کمک آفرهای ویژه ارائه شده با هزینه کمتر اوقات فراغت خود را با تماشای بهترین فیلم و سریال های خارجی و ایرانی پر نمایید.

راه های ارتباط و تماس با پشتیبانی فیلم نت

شماره تلفن فیلم نت: 02158172555

ایمیل: contact@filmnet.ir

آدرس شرکت: تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی جنوبی، بن بست سرو، پلاک ۵.

فیلیمو چیست؟

فیلیمو محصول سایت آپارات و یک سرویس VOD است که از طریق آن شما می‌توانید به آرشیوی از بهترین فیلم‌ها و سریال های جدید و قدیمی ایرانی و خارجی با زیرنویس و یا دوبله شده دسترسی داشته باشید و از تماشای آنها لذت ببرید. با خرید اشتراک فیلیمو قادر خواهید بود علاوه بر تماشای آنلاین فیلم سینمایی، سریال، مستند، انیمیشن و فیلم-تئاتر، آنها را از طریق اپلیکیشن فیلیمو دانلود و به صورت آفلاین نیز مشاهده کنید.

البته توجه داشته باشید که با استفاده از کد تخفیف فیلیمو هنگام خرید اشتراک هزینه کمتری پرداخت خواهید نمود و در بعضی مواقع حتی می‌توانید رایگان از این سرویس بهره مند شوید.

مزایا و ویژگی های فیلیمو

برخی از ویژگی‌های فیلیمو عبارتند از:

تنوع بالا و وجود بیش از 20 هزار فیلم و سریال ایرانی و خارجی با دوبله و زیرنویس فارسی

راه اندازی بخش اکران آنلاین فیلیمو همزمان با شیوع ویروس کرونا و فروش آنلاین بلیط و پخش فیلم های سینمایی روز

وجود قابلیت تنظیم کیفیت پخش، باعث می‌شود بدون نگرانی از سرعت پایین اینترنت بتوانید بدون وقفه فیلم ببینید.

دسترسی راحت بر روی دستگاه های دیجیتال موبایل، تبلت و تلویزیون هوشمند

امکان جستجوی فیلم و دسته بندی بر اساس ژانر های مختلف مانند خانوادگی، اجتماعی، کمدی، اکشن، علمی تخیلی، وحشت، عاشقانه و …

ارسال کد تخفیف فیلیمو برای کاربران جدید و قدیمی در مناسبت های مختلف

با توجه به افزایش تعداد سریال‌های جذاب در شبکه نمایش خانگی دیگر لازم نیست نگران صرف وقت و هزینه زیاد برای تهیه سریال‌های روز از سوپرمارکت باشید. کافی است اشتراک فیلیمو را خریداری کنید و بدون مصرف حجم اینترنت به تماشای آنها بپردازید. امکان تماشای جدیدترین قسمت سریال آقازاده، هم گناه، دل، مانکن، نهنگ آبی، کرگدن، شام ایرانی، شاهگوش، هیولا، ریکاوری، ممنوعه، شهرزاد، قلب یخی، قوه تلخ و … از نقاط قوت سایت فیلیمو می‌باشد.

نحوه محاسبه ترافیک مصرفی اینترنت فیلیمو

حجم اینترنت مصرفی و ترافیک نیم بها مخصوص تماشا و دانلود فیلم برای بسیاری از شرکت های اینترنت مانند پارس آنلاین، آسیاتک، مبین نت، های وب، اینترنت مخابرات، پیشگامان، صبانت، فن آوا، مشترکین همراه اول، رایتل و شاتل

صاحبان سیم کارت های ایرانسل و رایتل می‌توانند بدون خرید اشتراک از محتوای فیلیمو استفاده نموده و حجم اینترنت تمام بها برایشان محاسبه گردد یا با تهیه اشتراک فیلیمو، ترافیک دانلودی و آپلودی آنها نیم‌بها در نظر گرفته شود.

مشترکین اپراتورهای منتخب در صورتی که اشتراک فیلیمو خود را قبل از تاریخ 16 آذر 1398 تهیه نموده باشند تا زمان به پایان رسیدن اشتراک یا تاریخ 15 آذر 1399 حجم مصرفی اینترنت آنها برای استفاده از فیلیمو رایگان خواهد بود.

شهرهای تحت پوشش فیلیمو

استفاده از اپلیکیشن یا سایت Filimo هیچ محدودیت مکانی ندارد و شما می‌توانید از تمامی شهرهای داخل ایران در سایت فیلیمو ثبت نام کنید و فیلم، مستند، انیمیشن، سریال، برنامه های تاک شو و سایر ویدیوهای موجود را آنلاین تماشا کنید یا دانلود نموده و آفلاین ببینید.

توجه داشته باشید کاربران خارج از کشور نمی‌توانند از فیلیمو استفاده نمایند.

چگونه از فیلیمو تخفیف بگیریم؟

فیلیمو اشتراک های خود را معمولا با تخفیف ارائه می دهد. اما اگر می خواهید باز هم هنگام سفارش مبلغ کمتری پرداخت کنید می توانید از کد های تخفیف فیلیمو استفاده کنید.

به طور مثال کد تخفیف فیلیمو اولین اشتراک مخصوص مشتریان جدید که قصد دارند اولین خرید خود را از این سامانه انجام دهند. همچنین کاربران قدیمی و مشتریان همیشگی نیز می‌توانند کد تخفیف بدون محدودیت خرید اول فیلیمو هنگام تهیه اشتراک وارد نموده و با هزینه کمتر و ارزان تری از محتوای فیلیمو استفاده نمایند..

دریافت جدیدترین کد تخفیف فیلیمو

با مراجعه مستقیم به همین صفحه از سایت و اپلیکیشن کانال تخفیف، جدیدترین کد تخفیف فیلیمو و همچنین سایر جشنواره ها و کمپین های این پلتفرم برای شما عزیزان فراهم شده است.

البته از طریق جستجو عبارت فیلیمو یا filimo در نوار جسجتوی صفحه اصلی یا مراجعه به دسته بندی موسیقی و سینما در سایت و اپلیکیشن کانال تخفیف نیز قادر خواهید بود به کدهای هدیه و کد تخفیف فیلیمو و همچنین کدهای اشتراک رایگان فیلمو دسترسی داشته باشید. برای دسترسی به دتا فیلم کلیک کنید.

راه های ارتباط و تماس با پشتیبانی فیلیمو

شماره تلفن فیلیمو : 02174524

ایمیل: info@filimo.com

دکمه بازگشت به بالا