اخبار ورزشی ۱۴:۳۰ چهارشنبه، ۷ خرداد ۱۳۹۹

براساس پایگاه اطلاع رسانی باراناخبر ،
اخبار تفصیلی ورزشی 14:30 امروز به:

* سیاست کمیته ملی المپیک استفاده از مربیان محلی است اما برای رشته هایی که امکان پذیر است. صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک اظهار داشت: سیاست فعلی ورزش کشور استفاده از ظرفیت مربیان محلی است به عنوان مثال در والیبال این سیاست در حال پیگیری است اما در برخی رشته ها مانند پرتاب دیسکو نیاز داریم. برای یک مربی خارجی ” وجود ندارد رئیس کمیته ملی المپیک همچنین اضافه کرد: بیش از 1600 ورزشکار از 185 کشور جهان ماهانه از iOS به المپیک توکیو پرداخت می کنند. اسامی 10 ورزشکار ایرانی نیز در این لیست قرار دارد و چهره هایی همچون حسن یزدانی ، محمدعلی گرایی ، کیانوش رستمی و سهراب مرادی در این لیست قرار دارند و ماهیانه 500 دلار از کمیته المپیک دریافت می کنند.صالحی همچنین شایعات مربوط به لغو المپیک 2021 را تکذیب کرد و گفت: “ارزیابی ما این است که المپیک در نهایت برگزار می شود. سال آینده ، اما همانطور که باخ گفت ، رئیس کمیته بین المللی المپیک ، اگر شرایط ویروس کورونا مانند سال جاری باشد ، تصمیم دیگری اتخاذ خواهد شد. “

* برخی از اخبار کوتاه:

سخنگوی فدراسیون فوتبال هرگونه تغییر در کادر فنی تیم ملی را تکذیب کرد. وب سایت فرانسه مارک مرکاتو فرانسه امروز در خبری اعلام کرد؛ ویلی سانیول جایگزین اسکوییچ در تیم ملی فوتبال ایران خواهد شد.

فدراسیون شطرنج مبینا علی نسب ، آناهیتا زاهدی فر ، میترا اصغرزاده ، پرهام مقصودلو ، محمد امین طباطبایی و آرش طهاباز را به عنوان نمایندگان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا منصوب کرده است. این رقابت ها از امروز بصورت آنلاین برگزار می شود.

فرهادی – معاون وزیر محیط زیست و بهداشت حرفه ای وزارت بهداشت اعلام کرد: برگزاری مسابقات فوتبال فقط به لیگ برتر و لیگ دسته اول محدود می شود و آموزش و رقابت سایر لیگ ها حذف می شود. این در حالی است که مدیران سازمان لیگ فوتبال از همه رقابتها در رقابتها جلوتر هستند
آنها اعلام کرده بودند.

هروئی میلیچ – استقلال مدافع کرواتی استقلال زودتر از شیخ دیابات برای حضور در جلسه تمرینی بلوز وارد تهران شد. دیابت به دلیل پرداخت این باشگاه به زودی راهی تهران می شود.

سعید حیدری راد – دروازه بان ایرانی تیم ملی هندبال استوباخارست – عنوان بهترین مدافع لیگ رومانی 2019-2020 را به دست آورد. حیدری راد به همراه علیرضا موسوی بازیکن ایرانی تیم هندبال ثابت قدم هستند.

در حکمی وزیر ورزش و جوانان محمدتقی امیری خراسانی را به عنوان رئیس فدراسیون بدن سازی و پرورش اندام منصوب کرد. پیش از این ناصر پورعلی فرد رئیس فدراسیون بود اما به دلیل بازنشستگی وی اخراج شد.

کوین فورچون – مهاجم فرانسوی و تیم سابق دیکتاتور تبریز با عقد قراردادی به لیگ اکسیر فرانسه پیوسته است.

دور اول ماراتن نیمه آسیا در بخش های آقایان و بانوان ، که در تاریخ 29 ژوئیه در تایلند برگزار می شود ، به دلیل شیوع کرونا ویروس لغو شده است. تاریخ بعدی این مسابقه هنوز مشخص نشده است.

تیمی از شرپاس (بربرهای کوهستانی) اولین صعود خود را به کوه اورست پس از کرونا انجام دادند. به دلیل فوران جهانی تاج ، صعود به اورست و سایر قله های هیمالیا ممنوع اعلام شد.

نتایج یک مطالعه پزشکی نشان داده است که بازیکنان فوتبال حتی پس از بهبودی از بیماری عروق کرونا قلب و به دست آوردن سلامت ، ماهها با مشکلات تنفسی مبارزه می کنند. در این حالت ، توانایی ریه ها و قدرت عضلات تنفسی کاهش می یابد. …

* دربی 126 در رده بندی ها با پیروزی بایرن به پایان رسید. در اولین و حساس ترین مسابقه هفته 28 ام از بوندس لیگا آلمان ، شب گذشته تیم های دورتموند و بایرن مونیخ در ورزشگاه خالی توسط تماشاگران سیگنال پارک ایدونا پارک شدند. ، یک قدم نزدیکتر به قهرمانی این فصل قهرمانی. جوشوا کیمیچ در دقیقه 43 تنها گل بایرن را به ثمر رساند. با این پیروزی تیم هانسی فلیک 64 امتیاز به دست آورد و اختلاف خود را با دورتموند به هفت افزایش داد. کیمیچ در این بازی 13 کیلومتر و 730 متر دوید ، که این یک رکورد از فصل 2013-2014 است ، هنگامی که نرخ دویدن در تیم بایرن ثبت شد.
***
بایر لورکوزن در خانه 4 بر یک به وولفسبورگ باخت. برای ولفسبورگ ، مارین پونگراشیچ دو بار گلزنی کرد ، ماکسیمیلیان آرنولد و رناتو اشتفن تنها گل لورکوزن را از جولیان بامگارتلینگر به ثمر رساندند.
***
در دو بازی دیگر ، اینتراخت فرانکفورت و فرایبورگ با تساوی 3-3 به توافق رسیدند و مسابقه بین وردر برمن و گلادباخ با تساوی بدون گل به پایان رسید.
***
در بازی های امشب این هفته لایپزیگ با هرتا برلین ، هافنهایم با کلن ، برلین با ماینتز ، آگسبورگ با پادربورن و دل sseldorf با شالکه برگزار می شود.

* انتقال جاستین کوتینیو به آرسنال ، حضور بالوتلی در فوتبال برزیل و بازگشت بنیتز به لیگ جزایر در حاشیه جام جهانی امروز.

* انتقال تعدادی از رشته های پارالمپیک از فدراسیون ورزش های جانبازان به سایر فدراسیون ها چالش هایی را ایجاد کرده است.

* مرحله نهایی مسابقات قهرمانی ووشوی کشور در ماه جولای برگزار می شود.

دکمه بازگشت به بالا