پاسخ تمام سوالات شما درباره لیفت ابرو

پاسخ به چند سوال درباره لیفت ابرو ، پاسخ به چند سوال درباره لیفت ابرو مشهد

پاسخ به چند سوال درباره لیفت ابرو     

ظاهر هر فرد، از مدل مو و سایز بدن گرفته تا رنگ و بافت پوست، نقش زیادی در زندگی روزمره دارد. متأسفانه تنها درصد کمی از خانمها و آقایان از ظاهر خود کاملاً راضی هستند. در برخی موارد ، درمان هایی در دسترس است ، به ویژه اگر مسائل مربوط به ظاهر شما نه تنها در ظاهر بلکه بر عزت نفس و اعتماد به نفس شما تأثیر بگذارد.          

به عنوان مثال لیفت ابرو در صورت تأثیرات منفی پیری بر چهره می تواند مفید باشد.        

با درک پاسخ به چند سوال درباره لیفت ابرو می فهمید که آیا لیفت ابرو برای شما مناسب است یا خیر؟!         

لیفت ابرو چگونه انجام می شود؟

روش جراحی و چگونگی انجام لیفت ابرو جز اولین سوالاتی است که پرسیده می شود. روند کلی لیفت ابرو به نیازهای خاص هر فرد و روش انتخابی جراح پلاستیک بستگی دارد.     

در گذشته لیفت ابرو و پیشانی به یک برش بسیار طولانی در امتداد خط مو نیاز داشت.    

به طور سنتی ، یک برش در قسمت بالای پیشانی و پایین دو طرف سر شما ایجاد می شود. سپس جراح شما پوست پیشانی را بلند کرده و در هنگام سفت شدن عضلات پیشانی ، بافت اضافی را از بین می برد. سپس می توان ابروها را بلند کرد و در موقعیت جدید خود محکم کرد.

پیشرفت علم پزشکی این امکان را برای جراحان پلاستیک فراهم کرده است که چندین روش مختلف برای لیفت ابرو را به طور تخصصی در نظر داشته باشند. بسته به میزان پوست اضافی موجود و نتیجه ای که هر فرد می خواهد، جراح پلاستیک روش ایده آل لیفت ابرو را به متقاضیان لیفت ابرو پیشنهاد می دهد. 

لیفت ابرو با آندوسکوپ یک روش غیر تهاجمی است که با استفاده از  بی حسی انجام می شود. در این روش جراحی لیفت ابرو، در ۳ تا ۵ نقطه از سر، برش‌هایی به طول ۲ تا ۳ سانتیمتر ایجاد می‌گردد، که به دوربین کوچکی اجازه می دهد وارد بافت پیشانی شود ، بنابراین جراح می تواند بافت و عضلات زیر پوست را ببیند.

در لیفت اندوسکوپیک ابرو، متخصص جراحی پلاستیک با کمک ابزاری که از بالای سر به زیر پوست هدایت می‌شود، می‌تواند بافت‌های زیر پوست را از استخوان جدا کند و بالا بکشد؛ همچنین در صورت نیاز، بخش‌هایی از بافت و ماهیچه اضافه را بردارد. بافت‌های زیرین پوست پس از مدتی دوباره به استخوان جوش می‌خورد و در جای خود ثابت باقی می‌ماند. از مزایای لیفت آندوسکوپیک ابرو این است که به‌طور همزمان هم می‌توان خط و چین پیشانی را رفع کرد و هم چروک بین ابرو یا همان خط اخم را از بین برد.

با از بین بردن افتادگی پوست در پیشانی و تغییر مکان عضلات و بافت های زیرین ، لیفت ابرو می تواند افتادگی ابرو را اصلاح کند ، شیارهای عمیق و خطوط اخم را از بین ببرد و ظاهری جوان تر و صاف تر را به یک سوم بالایی صورت بازگرداند.

  • اندوتاین های لیفت پیشانی : این نوع اندوتاین هم ابرو را بالا می‌برد، هم خطوط اخم را رفع می‌کند و هم می‌تواند چین و چروک پیشانی را از بین ببرد. محل برش این نوع لیفت بالای پیشانی و در خط رویش موها می باشد.
  • اندوتاین های لیفت و تثبیت کننده ابرو و پلک: این نوع لیفت با هدف از بین بردن پوست اضافی پلک فوقانی و لیفت ابرو انجام می شود. افرادی که چین و چروک پیشانی یا خطوط اخم نداشته باشند. در این نوع لیفت اندوتاین از برش پلک بالا برای دسترسی و لیفت ابرو نیز استفاده می شود.

فواید لیفت ابرو در هر فرد متفاوت است. با این حال ، شما می توانید ظاهری جوانتر داشته باشید.

این روش باعث کاهش خطوط و چین و چروک های افقی بالای ابروها ، در پوست پیشانی می شود. علاوه بر این، افتادگی ابرو نیز با این روش برطرف می گردد. بسیاری از بیماران تفاوت محسوسی در تعداد خطوط و چین و چروک های اطراف چشم و بینی خود مشاهده می کنند.

اگر خطوط و چین های کوچکی در بین ابروهای خود دارید ، لیفت ابرو می تواند به شما کمک کند. این چین و چروک های نازک که به عنوان خط اخم شناخته می شوند ، برای بسیاری از افراد آزاردهنده است.

یکی دیگر از مزایای لیفت ابرو این است که می تواند راهکاری برای رفع افتادگی ابروها روی پلک باشد.

آیا شما کاندید مناسبی برای لیفت ابرو هستید؟

در ملاقات حضوری با دکتر فدایی، فوق تخصص جراحی پلاستیک و بررسی وضعیت سلامتی مراجعه کننده، تعیین می گردد که آیا شما کاندید جراحی لیفت ابرو هستید یا خیر!

همچنین مهم است که انتظارات واقع بینانه ای از این جراحی داشته باشید. لیفت ابرو باعث کاهش خطوط و چروک های ریز صورت می شود. جوانی را به چهره شما بازمی گرداند. با این حال ، لیفت ابرو به طور کامل ظاهر شما را تغییر نمی دهد.

دوره نقاهت جراحی لیفت ابرو چقدر طول می کشد؟

زمان بهبودی لیفت ابرو برای هر بیمار متفاوت است. کل مدت زمان بهبودی به نوع روشی که انجام شده است و وضعیت بدنی افراد بستگی دارد. در بیشتر موارد ، می توانید پس از حدود یک هفته تا ۱۰ روز به محل کار خود بازگردید.

پس از جراحی لیفت ابرو به روش اندوسکوپی یا اندوتاین یا روش سنتی ، بعد از جراحی تورم و کبودی را تجربه خواهید کرد. اما نگران نباشید، بعد از حدود یک هفته تورم کم خواهد شد.

احساس درد و ناراحتی تا چند روز بعد از جراحی نیز طبیعی است. بیمارانی که لیفت ابرو سنتی داشتند ، به دلیل برش بیشتر نسبت به بیمارانی که لیفت ابرو با آندوسکوپی یا اندوتاین انجام می دهند ، درد بیشتری را تجربه می کنند.

لیفت ابرو مزایای زیادی را به همراه دارد. برای اطلاع از قیمت لیفت ابرو مشهد با شماره 09386069075 تماس بگیرید. 

دکمه بازگشت به بالا