۳۰مقاله در ششمین کنگره ملی تاریخ دانان ایران در قزوین ارائه می‌شود

به گزارش خبرگزاری باراناخبر از قزوین؛ دکتر امیرحسین حاتمی، دبیر علمی ششمین کنگره ملی تاریخ‌دانان ایران گفت: ۳۰مقاله علمی در ششمین کنگره ملی تاریخ‌دانان ایران با موضوع «تاریخ صنعت و صنعتگران ایرانی، از صنایع دستی دیروز تا کارخانه‌های امروز» طی دو روز ارائه می‌شود که این مقالات از میان ۱۱۰مقاله ارسالی به دبیرخانه کنگره توسط کمیته علمی انتخاب شدند و در قالب شش پنل تخصصی در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین به صورت شفاهی ارائه داده می‌شوند.

او افزود: یکی از پنل‌های تخصصی این کنگره ویژه تاریخ صنعت و صنعتگران قزوین است که در روز هشتم شهریور ماه با مشارکت محققان دانشگاهی و تاریخ‌پژوهان قزوینی برگزار می‌شود.

دکتر حاتمی درباره رویدادهای جنبی این کنگره علمی گفت: همزمان با این کنگره مراسم نکوداشت استادان قزوینی پیشکسوت تاریخ، مرحوم آقایان دکتر احسان اشراقی و دکتر ناصر تکمیل همایون در روز نهم شهریور همزمان با گرامیداشت روز قزوین برگزار خواهد شد.

دبیر علمی ششمین کنگره ملی تاریخ‌دانان ایران اظهارکرد: کارگاه روش‌های نوین تدریس ویژه دبیران تاریخ آموزش و پرورش استان قزوین از دیگر برنامه‌های جانبی پیش بینی شده در این کنگره است.

گفتنی است؛ ششمین کنگره ملی تاریخ دانان ایران با موضوع «تاریخ صنعت و صنعتگران ایرانی، از صنایع دستی دیروز تا کارخانه‌های امروز» در روزهای هشتم و نهم شهریورماه توسط انجمن ایرانی تاریخ با همکاری دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار می‌شود.

دکمه بازگشت به بالا