خرید آنلاین محصولات یا خرید اینترنتی روز به روز در حال افزایش است. در خرید آنلاین، خریدار برای جستجوی محصولات در وب سایت فروشنده به صورت آنلاین اقدام می کند و محصول مورد نظر را برای خرید انتخاب می کند. گاهی امکان پرداخت نقدی در هنگام تحویل وجود دارد؛ در غیر این صورت، خریدار باید از طریق اینترنت پرداخت را به صورت آنلاین انجام دهد. فروشگاه های اینترنتی برای مردم جذاب هستند، چون خرید محصول مورد نظر به راحتی و تنها با چند ضربه و بدون جابجایی و خروج از منزل امکان پذیر است. از مزایای خرید اینترنتی می توان به موارد زیر اشاره نمود:
- صرفه جویی در زمان و هزینه و انرژی.
- راحتی خرید در منزل.
- تنوع / طیف وسیعی از محصولات در اقصی نقاط کشور قابل مشاهده است.
- تخفیف خوب / قیمت پایین تر.
- امکان دریافت اطلاعات دقیق در مورد محصول
- امکان مقایسه اقلام مختلف
با توجه به موارد فوق و افزایش تقاضا در زمینه خرید اینترنتی، فروشگاه های آنلاین هم روز به روز در حال افزایش هستند یکی از چالش های پیش رو، انتخاب روش ارسال کالا برای فروشگاه های اینترنتی می باشد.
برخی از روش های ارسال کالا در ادامه آورده شده است.
استفاده از خدمات شرکت پست
استفاده از خدمات شرکت پست، به عنوان روش ارسال کالا برای فروشگاه های اینترنتی شاید اولین گزینه ای باشد که به ذهن افراد خطور می کند. شرکت پست قدیمی ترین و قابل اعتماد ترین ارگان کشور است که در زمینه ارسال کالاها به اقصی نقاط کشور فعالیت دارد. این شرکت سرویس های متنوعی را ارائه داده است که با توجه به سرعت مد نظر و ویژگی های هر یک، به فراخور کاربرد مدنظر می توان آنها را انتخاب و مورد استفاده قرار داد. از جمله این خدمات می توان به پست پیشتاز، پست سفارشی و پست ویژه اشاره کرد. استفاده از خدمات شرکت پست برای فروشگاه های آنلاین که هر روزه با تعداد زیادی ارسال روبه رو هستند، روش مناسبی نیست؛ چرا که:
- باید برای ارسال کالاهای شان، به اداره پست یا باجه های پستی مراجعه حضوری داشته باشند که این زمان و هزینه زیادی را از آنها می گیرد.
- دلیل دوم عدم ارائه سرویس انبارداری توسط شرکت پست می باشد که باعث می شود تمام کالاها از یک مبدا ثابت مانند انبارهای فروشگاه های اینترنتی به سمت مقاصد مختلف حرکت کنند. حالت بهینه برای این مورد این است که انبارهای مختلفی در نقاط مختلف ، به ویژه مناطق دارای مشتری زیاد، مانند مراکز استان ها وجود داشته باشد و فروشگاه ها از قبل کالاهای خود را در آنجا قرار دهند و به محض سفارش مشتری، با استفاده از خدمات پست یا پیک، کالاها را از نزدیک ترین انبار به دست مشتری برسانند. تحقق این امر از جهات زیادی به نفع خریدار و فروشنده است که از جمله آن می توان به صرفه جویی در زمان و هزینه اشاره کرد.
- خدمات پرداخت در محل توسط شرکت پست قابل انجام نیست؛ این در حالی است که ارائه این خدمات تاثیر زیادی بر افزایش فروش یک فروشگاه اینترنتی خواهد داشت.
از طرفی استفاده از شرکت پست دارای مزایای زیادی است که نمی توان از آنها چشم پوشید. مهم ترین مزیت های آن، ایمن بودن ارسال کالا، هزینه ارسال پایین و سرویس دهی به تمام نقاط کشور و حتی کشورهای خارجی می باشد.
راه حل چیست؟
راه حل استفاده از شرکت های واسط پستی است که از طریق خدمات و سرویس های شرکت ملی پست، کالاها را ارسال می کنند و در کنار آن، معایب و کاستی های شرکت پست که در بالا به آنها اشاره شد را برطرف نموده اند.
از بین شرکت های واسط پستی (شرکت های پست خصوصی) پیشنهاد ما به شما شرکت پایگان می باشد.
استفاده از خدمات شرکت پایگان – به صرفه ترین روش ارسال کالا برای فروشگاه های اینترنتی
شرکت پایگان، هر آنچه یک فروشگاه اینترنتی برای بهینه کردن خدمات ارسال به آن نیاز دارد، را فراهم می کند این شرکت با سابقه ای مفید و طولانی در عرصه های مختلف مرتبط با فروشگاه های اینترنتی فعالیت داشته است. شرکت پایگان، انبارهای مجهزی را در مکان های مختلف کشور، برای نگهداری محصولات فروشگاه های اینترنتی جهت ارائه خدمات انبار داری تدارک دیده است تا در اسرع وقت و از نزدیک ترین انبار، بتواند کالاها را از طریق اداره پست و یا پیک های پایگان به دست مشتری برساند. ارائه خدماتی از قبیل بسته بندی و پرداخت در محل نیز توسط پایگان قابل ارائه است که با استفاده از آن قادر خواهید بود در جلب رضایت مشتریان تان، گامی بزرگ بردارید.
شما می توانید علاوه بر کلیه خدمات ارسال کالا، جهت اموری از قبیل تامین کالا و یا راه اندازی سایت فروش نیز با این شرکت همکاری داشته باشید.
آدرس دفتر:
تهران، خیابان طالقانی غربی، بعد از میدان فلسطین، خیابان فریمان، کوچه ملک، پلاک ١٦
آدرس سایت: https://payegan.ir/
تلفن: 54124 -021 و 66465122-021