اجتماعی

گزارش حسابرسی شرکت شهر سالم شهرداری تهران تأیید شد

همزمان با دویست و چهل و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، گزارش حسابرسی شرکت شهر سالم برای سال‌های مالی ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ بررسی و با حداکثر آراء موافق تأیید شد.

به گزارش باراناخبر، اعضای شورای اسلامی شهر تهران در دویست و چهل و پنجمین جلسه شورا، بررسی چهل و پنجمین جلسه شورا و در جریان بررسی گزارش حسابرسی شرکت شهر سالم برای سال های مالی ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ را در دستور کار خود داشتند که در همین راستا ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه اولویت درمان در کشور و در ادارات و سازمان‌ها بسیار اهمیت دارد، گفت: برای پرسنل شهرداری تهران نیز این موضوع به اندازه پرداخت حقوق پرسنل اهمیت دارد و شاهد این هستیم که نارضایتی‌هایی در این زمینه وجود دارد.

وی افزود: لغو قرارداد شرکت شهر سالم با برخی مراکز درمان از جمله مشکلات است و هر روز پرسنل به ما پیام می دهند که به مراکز درمانی طرف قرارداد مراجعه کردند و دیدند که شرکت با مراکز قرارداد ندارد و این باعث نارضایتی شده است.

امانی با بیان اینکه از مدیرعامل شرکت درخواست می کنیم که مطالبات شرکت را پیگیری کند، ادامه داد: شهرداری باید حق درمان و مطالبات شرکت را به موقع پرداخت کند تا شرکت بتواند خدمات خود را به خوبی ارائه دهد.

در ادامه این جلسه مهدی بابایی رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه سوال من این است که مراکز و داروخانه‌ها افزایش یافته یا کاهش؟ گفت: بنده به عنوان مشتری این حوزه پشیمانم و امیدوارم فضا به نفع سلامتی کارکنان تغییر کند.

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران نیز با بیان اینکه نباید مراکز طرف قرارداد شرکت شهر سالم تغییر کنند و باید تثبیت شوند تا شهروندان بدانند به کدامیک از مراکز مراجعه کنند، تأکید کرد: همین که تعداد مراکز ثابت و دقیق باشد، کافیست تا شهروندان تکلیف خود را در این زمینه بدانند.

وی ادامه داد: سازمان‌های شهرداری نیز بدهی خود را به شرکت شهر سالم پرداخت نکرده‌اند.

محمود امانی سرپرست شرکت شهر سالم شهرداری تهران نیز در صحن شورای شهر تهران با بیان اینکه باید کمک شود مطالبات به مراکز طرف قرارداد تسویه شود، گفت: تعداد قراردادهای ما سال به سال افزایش می یابد، اما به دلیل عدم پرداخت مطالبات، این مراکز انصراف می دهند.

به گزارش باراناخبر، پس از بررسی گزارش حسابرسی شرکت شهر سالم برای سال های مالی ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ با حداکثر آراء موافق اعضای شورای شهر تهران تصویب شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا