عمومیکسب و کار برتر ایرانی

چگونه ایکس باکس وان اس را به هدفون بلوتوثی وصل کنیم

شما می خواهید هدست بلوتوث خود را به کنسول Xbox One متصل کنید؟ ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه اتصال هدفون بلوتوث خود را به Xbox One انجام دهید. فقط به این دلیل که Xbox از قابلیت بلوتوث برخوردار نیست ، به این معنی نیست که نمی توانید هدفون های بلوتوث یا هنذفری های بی سیم خود را با کنسول خود جفت کنید. در این راهنما به روش های مختلف اتصال Xbox One با هدست های بلوتوث خواهیم پرداخت ، بنابراین می توانید واقعاً خود را در بازی غرق کنید.

آیا می توانید هدفون های بلوتوث را به Xbox One متصل کنید؟

شما می توانید هدفون های بلوتوث را به Xbox One خود متصل کنید ، اما  به سادگی اتصال هدفون به تلفن شما ساده نخواهد بود . این یک پروتکل اختصاصی است که به شما امکان می دهد وسایل جانبی مانند کنترل کننده ها را به کنسول بی سیم وصل کنید. در سطح فنی ، بسیار برتر از بلوتوث است زیرا در فرکانس بالاتر کار می کند. نتیجه اتصال پایدارتری بین لوازم جانبی و کنسول با تأخیر بسیار کمتر است. مشکل این است که اکثر افراد هدست های سازگار با Xbox Wireless ندارند و اکثر هدفون های بی سیم و هدفون از این فناوری برخوردار نیستند. اکثر آنها فقط بلوتوث دارند.

نحوه اتصال هدفون های بلوتوث به کنترل کننده Xbox One شما بدون پشتیبانی از بلوتوث ، تنها راه جفت کردن هدفون با کنسول Xbox از طریق آداپتور بلوتوث شخص ثالث است. این بهترین گزینه نیست. این تنها گزینه شماست. دو نوع دستگاه وجود دارد:

  • فرستنده بلوتوث : ارزان ترین و رایج ترین آداپتور بلوتوث ، به شما امکان می دهد صدای منتقل شده از Xbox One را بشنوید.
  • فرستنده و گیرنده بلوتوث : یک فرستنده و گیرنده بلوتوث به شما امکان می دهد صداهای منتقل شده را بشنوید و اگر هدفون های شما میکروفون دارند از گفتگوی صوتی استفاده کنید.

نحوه فعال کردن بلوتوث در کنترلرهای Xbox با جک صوتی نحوه اتصال هر آداپتور بلوتوث به نوع کنترلر Xbox شما بستگی دارد. صرف نظر از اینکه کدام مدل دارید ، برای فعال کردن کنترل کننده صدا به یاد داشته باشید که ابتدا کنترل کننده Xbox خود را با Xbox One همگام سازی کنید . پدهای جدید بازی دارای جک صوتی ۳.۵ میلی متری داخلی هستند. این ساده ترین راه برای اتصال هدفون های بی سیم است.

  • اتصال ۳.۵ میلی متری فرستنده بلوتوث را به جک صوتی کنترلر Xbox One وصل کنید.
  • هدفون خود را با آداپتور وصل کنید.

به همین راحتی فراموش نکنید ، شما می توانید به تلویزیون خود نیز متصل شوید. از آنجا که این دستگاه ها به طور خاص برای Xbox شما ساخته نشده اند ، می توانید هر دستگاهی را که دارای درگاه هدفون باشد کم و بیش به آنها متصل کنید تا به آن قابلیت بلوتوث بدهد. که شامل تلویزیون شما نیز می شود.

بنابراین ، اگر نمی خواهید هنگام بازی دانگل بلوتوث بین دستان شما آویزان شود ، بررسی کنید تلویزیون شما دارای جک صوتی است و به جای آن آداپتور را به آن وصل کنید. چگونه می توان هدفون بلوتوث را با کنترل کننده Xbox بدون جک صوتی مرتبط کرد اگر کنترلر اصلی Xbox One را دارید ، برای اتصال هدست به کنسول به دو مورد نیاز دارید:

  • فرستنده بلوتوث
  • آداپتور هدست استریو Xbox One (هزینه این ابزار گران می باشد)

دور اول کنترلرهای Xbox One حتی جک صوتی ۳.۵ میلی متری نداشت. چه در حال اتصال هدفون بی سیم و چه با سیم باشید ، به آداپتور هدست استریو Xbox One (یک وسیله جانبی بزرگ و شخص اول که به پد Xbox شما وصل می شود) نیاز دارید. این بیت کیت در ابتدا برای اتصال هدفون های سیمی به کنسول با تهیه درگاه صوتی ۳.۵ میلی متری موجود بود. ولی هنوز هم می تواند برای هدفون های بلوتوث شما استفاده شود.

  • ابتدا آداپتور هدست را به درگاهی در پایین کنترلر وارد کنید.
  • فرستنده بلوتوث خود را بگیرید و آن را به سیم ۳.۵ میلی متری از انتهای آداپتور هدست وصل کنید.
  • هدفون خود را با دستگاه مرتبط کنید.

نحوه اتصال هدست های بلوتوث به Xbox One با استفاده از درگاه خروج S / PDIF روش سوم برای دریافت بلوتوث در Xbox شما وجود دارد: استفاده از آداپتور بلوتوث که از اتصالات نوری دیجیتال پشتیبانی می کند. این اتصال معمولاً برای اتصال  های صوتی است ، اما می توانید از آن برای آوردن بلوتوث به خرید بازی xbox خود نیز استفاده کنید. این روش برای هر فرستنده اعمال نخواهد شد و در پشت Xbox One خود ، یک درگاه خروجی صدای نوری S / PDIF پیدا خواهید کرد.

  • فرستنده بلوتوث خود را به درگاه S / PDIF به قسمت عقب Xbox متصل کنید.
  • اگر دستگاه از آن پشتیبانی می کند ، حالت فرستنده را از ۳.۵ میلی متر (یا AUX) به حالت S / PDIF تغییر دهید.
  • هدفون خود را از طریق بلوتوث به فرستنده وصل کنید.

با این حال استفاده از S / PDIF   کامل نیست. از آنجا که فقط خروجی است ، شما نمی توانید با دوستان خود در Xbox One گپ بزنید. اگر در Xbox Series X | S بازی می کنید ، متأسفانه اتصال خروجی دیجیتال در این کنسول از بین رفته است .

با این حال ، اکثر تلویزیون های مدرن دارای یک درگاه نوری هستند ، بنابراین شما همیشه می توانید فرستنده را از این طریق متصل کنید. استفاده از هدست های Bluetooth  با پخش از راه دور در Xbox One به یاد داشته باشید ، برای کار کردن باید نزدیک کنسول خود باشید. شما به برنامه Xbox برای یا ، هدفون بلوتوث یا هدفون و یک کنترلر و بازی Xbox نیاز خواهید داشت . می توانید از کنترل کننده بلوتوث سازگار با موبایل استفاده کنید. برای شروع:

  • هدفون و تلفن خود را جفت کنید.
  • کنترل کننده Xbox خود را به تلفن خود متصل کنید یا یک کنترل کننده تلفن همراه بلوتوث مانند Razer Kishi را به آن متصل کنید.
  • در Xbox One خود ، دکمه راهنما را بزنید و Profiles & system را انتخاب کنید .
  • به Settings > Device & connections > Remote features بروید .
  • کادر Enable remote features را علامت بزنید .
  • حالت power mode را به Instant-on تغییر دهید .
  • برنامه Xbox را باز کنید.
  • روی دکمه Remote Play در بالای صفحه ضربه بزنید.
  • اگر قبلاً این کار را انجام نداده اید ، Set Up A Console را انتخاب کنید . اگر کنسول خود را به برنامه وصل کرده اید ، Remote play on this device انتخاب کنید .

آوردن اتصالات Bluetooth  به Xbox One

با توجه به اینکه Xbox One فاقد قابلیت بلوتوث است ، تنها راه استفاده از فرستنده برای اتصال هدفون های بلوتوث به Xbox است. اگر یکی از این دستگاه ها را متصل می کنید ، دیگر نیازی به استفاده از هدفون یا هدفون بی سیم نیست. حتی می توانید بلندگوهای بلوتوث را به Xbox One متصل کنید تا صدای شما را کمی تقویت کند.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا