اقتصادیکسب و کار برتر ایرانی

پیشبینی قیمت ارز MEW

 پیش‌بینی همواره موضوعی چالش‌برانگیز تلقی می‌شود و به عوامل گوناگونی وابسته است؛ ارز دیجیتال میو هم از این قاعده مستثنا نیست. با این حال، برخی از وب‌سایت‌های مطرح تلاش می‌کنند بر اساس داده‌ها و اطلاعات موجود بهای رمزارزها را در فواصل کوتاه و بلندمدت پیش‌بینی کنند.


در همین راستا وب‌سایت کوین کدکس (Coincodex) که در زمینه تحلیل ارزهای دیجیتال فعالیت دارد، پیش‌بینی کرده است که ارز دیجیتال میو می‌تواند در سال ۲۰۲۵ به قیمت ۰.۰۱۵ دلار برسد و در سال ۲۰۲۹ نیز احتمالاً شاهد رشدی قابل ملاحظه و رسیدن بهای این دارایی به ۰.۲۱۵ دلار باشیم.

قیمت ارز MEW در گذشته

در صورتی که تصمیم به خرید ارز میو گرفته‌اید، بد نیست درباره سوابق قیمت ارز MEW نیز اطلاعاتی داشته باشید. همان طور که اشاره کردیم این میم کوین در ماه مارس ۲۰۲۴ عرضه شده است و جالب است بدانید که اوج بی‌سابقه قیمت این دارایی و کمترین بهای آن هم در همین ماه رقم خورده است. ارز دیجیتال میو در ۲۷ام ماه مارس ۲۰۲۴ (۸ فروردین ۱۴۰۳) کمترین قیمت خود را با ۰.۰۰۰۸۴ دلار به ثبت‌ رساند و تنها ۴ روز بعد یعنی در ۳۱ام ماه مارس ۲۰۲۴ (۱۲ فروردین ۱۴۰۳)، قیمت آن به ۰.۰۱۰۳ دلار رسید.

خرید ارز میو

قبل از شروع، یادآوری می‌کنیم که به‌دلیل نوسانات همیشگی قیمت ارزهای دیجیتال، پیش از خرید ارز MEW یا هر رمزارز دیگری، ابتدا تحقیق و بررسی‌های لازم را انجام دهید و سپس نسبت به خرید یا فروش ارز موردنظرتان اقدام کنید.
در صورتی که تصمیم دارید ارز دیجیتال میو را خریداری کنید، می‌توانید با مراجعه به صرافی بیت ۲۴ از طریق وب‌سایت یا اپلیکیشن آن نسبت به این کار اقدام کنید. روند خرید و فروش ارزهای دیجیتال در صرافی بیت ۲۴ بسیار آسان بوده و تنها کاری که باید انجام دهید، تکمیل ثبت‌نام است. با انجام ثبت نام و مراجعه به بخش خرید و فروش آنی ارزهای دیجیتال در صرافی بیت ۲۴ و جست‌وجوی نام میو، می‌توانید را به‌شکل لحظه‌ای مشاهده و آن را خریداری کنید.
توجه داشته باشید علاوه بر امکان خرید و فروش MEW، می‌توانید قیمت لحظه‌ای ارزهای دیجیتال دیگر را مشاهده و در صورت تمایل معامله کنید. در ضمن توجه داشته باشید که انجام فرایندهای  در بیت ۲۴ نیازمند احراز هویت نیست.

ریسک‌های خرید ارز دیجیتال میو

از آنجا که ارز MEW به‌تازگی در صرافی‌های معتبر جهان لیست شده است و هنوز کاربردهای ملموس و مهمی در خصوص این دارایی وجود ندارد، سرمایه‌گذاران و کاربران باید نسبت به سرمایه‌گذاری در این مدل از دارایی‌های دیجیتال دقت بیشتری داشته باشند.

  • نوسانات: یکی از موضوعاتی که بازار ارزهای دیجیتال را همواره متلاطم کرده است، انتشار اخبار و موضوعات مطرح‌شده در شبکه‌های مجازی و تبلیغات گسترده برخی از سلبریتی‌هاست. این موضوعات موجب ایجاد فومو شده و می‌تواند شرایط نوسانی را در قیمت‌ها ایجاد کند.
  • وابستگی شدید به هیجانات بازار (Hype): موضوع دیگری که به‌طور مشخص میم کوین‌ها را درگیر خود می‌کند، جو روانی و هایپ‌های گاه‌و‌بیگاه پیرامون آن‌ها است که موجب افزایش ناگهانی یا سقوط یک‌باره بهای آن‌ها می‌شود. از آنجا که این دارایی‌ها اغلب وابستگی زیادی به جوامع طرفداران و موضوعاتی رقابتی با سایر همتایان دارند، احتمال افت‌و‌خیزهای شدید در قیمت این دارایی‌ها همواره وجود دارد.

 

دکمه بازگشت به بالا